;
coinex

ساخت یک انیمیشن سریالی بر اساس بازی Among Us تایید شد

استودیو انیمیشن‌سازی CBS قصد دارد تا با همکاری استودیو بازی‌سازی Innersloth اقدامات لازم جهت ساخت یک انیمیشن سریالی بر اساس بازی Among Us را ترتیب دهد.

به‌تازگی استودیو انیمیشن‌سازی CBS Eye Animation Productions خبر از همکاری با استودیو بازی‌سازی Innersloth، به‌عنوان سازنده بازی Among Us جهت ساخت یک انیمیشن سریالی بر اساس بازی Among Us داده است. ظاهراً استودیو Titmouse که مسئول ساخت انیمیشن Star Trek: Lower Decks بوده وظیفه تولید انیمیشن Among Us را نیز بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی 2023 ؛ معرفی 12 عنوان برتر

ساخت یک انیمیشن سریالی بر اساس بازی Among Us

بازی Among Us در سال 2018 ارائه شد و در طی چند سال اخیر این بازی چندنفره موفق به کسب محبوبیت فراوانی از سوی بسیاری از گیمرها شده و روی گوشی‌های موبایل، پی سی و کنسول‌های مختلف نصب شده است. هم‌اکنون اما طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، قرار است یک اقتباس انیمیشنی مطابق با این بازی محبوب ساخته شود.

ساخت یک انیمیشن سریالی بر اساس بازی Among Us

گفتنی است که در بازی Among Us بازیکنان باید در پی Impostor باشند که در میان بازیکنان پنهان شده و توانایی به قتل رساندن دیگر بازیکنان را دارد را از بازی حذف کند. بنابراین برنده درنهایت ایمپاستر یا افراد عادی خواهند بود. اتفاقات بازی در محیط‌های گوناگون همچون یک کشتی فضایی جریان دارد و بازیکنان قادر خواهند بود تا با رای دادن ایمپاستر را پیدا و بیرون کنند و درنتیجه در بازی برنده یا بازنده شوند.

هم‌اکنون هیچکدام از شبکه‌ها، مسئولیت پخش انیمیشن Among Us را بر عهده نگرفته، اما فعلا مذاکرات هم ادامه دارند. همچنین به‌نظر اعتصاب نویسندگان روی این سریال انیمیشنی تأثیر نگذاشته است. گفتنی است که اوون دنیس، سازنده انیمیشن Infinity Train وظیفه ساخت و تهیه‌کنندگی انیمیشن Among Us را بر عهده گرفته است. براساس آمار منتشر شده، بازی Among Us حدود 500 میلیون کاربر فعال ماهیانه داشته و حتی در نقطه‌ای بیش از 4 میلیارد بار در یوتیوب و 1.22 میلیارد بار در توییچ از سوی کاربران مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت یک انیمیشن سریالی بر اساس بازی Among Us چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر