coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ایلان ماسک همه را سرکار گذاشته؛ محدودیت‌های استفاده از توییتر یک شوخی بود!

دیروز با توییت جنجالی ماسک درباره محدودیت‌های استفاده از توییتر جنجال‌های فراوانی ایجاد شد و حالا وی آن را یک شوخی جهت کسب بیشترین بازدید اعلام کرد.

دیروز طی یک اتفاق جنجال برانگیز شاهد توییت ایلان ماسک مبنی بر ایجاد محدودیت‌های استفاده از توییتر بودیم. البته فعلاً به‌طور دقیق ابعاد اصلی این موضوع مشخص نشده است. زیرا ابتدا وی اعلام کرد که در پی استخراج داده‌ها و دستکاری سیستم قصد اعمال «محدودیت‌های موقتی» را دارد. این محدودیت‌ها به امکان خواندن تعداد مشخصی توییت در روز طبق تایید حساب کاربری یا نوپا بودن آن اشاره داشت.

او البته سپس در 2 توییت دیگر محدودیت اولیه را افزایش داد. هم‌اکنون اما در کمتر از 24 ساعت وی اعلام کرد که این صرفاً یک «تمرین شوخی» بوده و قصد شکستن رکورد بازدید توییتر با توییت خود را داشته. در همین راستا این پست در لحظه نگارش این خبر به 478.6 میلیون بازدید رسیده است.

بیشتر بخوانید: ماجرای اختلال چند ساعته توییتر چه بود؟ ایلان ماسک از قوانین جدید خبر می‌دهد

شوخی ماسک با توییت محدودیت‌های استفاده از توییتر

طی توییت جدید ایلان ماسک که تصویر آن در زیر قرار گرفته، وی اعلام کرده است: «در یک تمرین طنز دیگر، این پست به رکورد تعداد بازدید دست یافت!»

محدودیت‌های استفاده از توییتر
محدودیت‌های استفاده از توییتر

تعدادی از افراد این اظهار نظر را به نوعی یک ابراز پشیمانی از سوی ایلان ماسک نسبت به طرح جنجالی و پرحاشیه‌ وی در راستای انتقادات فراوانی می‌دانند که حالا ثروتمندترین مرد دنیا آن را یک شوخی تلقی کرده است.

از سوی دیگر برخی عقیده دارند که این اقدام موقتی تنها به‌منظور همین مدت کوتاه بوده و پس از رفع برخی شرایط، وی قصد پایان بخشیدن به ماجرا با یک توییت طنز را داشته است.

همچنین همانطور که از شخصیت عجیب و گاهاً شوخ‌طبع ماسک انتظار می‌رود، وی همواره امکان انجام تمام این بازی‌ها جهت سنجش پتانسیل بیشترین میزان بازدید توییتر را هم دارد.

بیشتر بخوانید:  

دیدگاه شما در خصوص شوخی ایلان ماسک با محدودیت‌های استفاده از توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر