coinex
راهنمای خرید تکراتو

امروز آخرین مهلت دریافت کارت کنکور 1402؛ نحوه دریافت کارت کنکور

زمان دریافت کارت کنکور مشخص شد. امروز، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور است و متقاضیان تا پایان امروز مهلت دارند تا نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

متقاضیان کنکور 1402 باید از یکشنبه، 11 تیر 1402 به سایت ثبت نام کنکور، به نشانی Sanjesh.org مراجعه کرده و روی عبارت «دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402» کلیک کنند؛ پس از مشاهده اطلاعات و درست بودن آنها، می‌توانند از کارت ورود به جلسه کنکور پرینت بگیرند.

بیشتر بخوانید: وزیر علوم: برای تامین امنیت برگزاری کنکور سیستم‌های خاص خودمان را داریم؛ اینترنت قطع نمی‌شود

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه و نحوه دریافت آن

اما آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور چه زمانی است؟ با توجه به تغییرات جدید و برگزاری کنکور سراسری دو بار در سال، این آزمون در دو نوبت دی 1401 و تیر 1402 برگزار می‌گردد و برای هر آزمون به صورت جداگانه کارت ورود به حلسه صادر خواهد شد.

کنکور نوبت تیر 1402 در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 14 و 15 تیر در حوزه‌های آزمون سراسر کشور برگزار و بدین ترتیب کلیه داوطلبان باید چند روز قبل از این تاریخ با مراجعه به سایت sanjesh.org کارت شرکت در آزمون خود را دریافت و چاپ نمایند.

کارت شرکت در آزمون سراسری از یک هفته قبل از آزمون بر درگاه سازمان سنجش بارگذاری و قابل دریافت خواهد بود.  آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور نوبت دی برای داوطلبان کنکور علوم تجربی و زبان های خارجی پایان روز 13 تیر خواهد بود.

دریافت کارت کنکور

داوطلبان علوم انسانی، ریاضی فیزیک و هنر نیز می توانند تا پایان روز 13 تیر اقدام به دریافت کارت آزمون سراسری خود نمایند. اما توصیه می‌کنیم در اولین فرصت کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنید تا در صورت وجود مغایرت بتوانید آن را ویرایش کنید.

در نظر داشته باشید با توجه به یکپارچه بودن ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد و کنکور می بایست در زمان انتشار کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۲ در کنکور جامعی که این سازمان برگزار می کند ، شرکت کنند.

مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور ۱۴۰۲ در راستای پرینت کارت ورود به جلسه می‌بایست قبل از اتمام آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن مدارک لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲  مانند شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه، شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، سریال شماره شناسنامه، کد ملی و کد پیگیری ثبت نام (16 رقمی) اقدام به پرینت یک نسخه از کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ را در این بخش از مقاله مشاهده خواهید کرد. این امر از طریق مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org امکانپذیر است و داوطلبان‌ ، برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده و پیش از فرا رسیدن آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور به سایت سنجش مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های مندرج در همین مقاله تماس بگیرند.

داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ میتوانند با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام­ خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروههای آزمایشی دوم و سوم (گروه­های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام نمایند.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است پیش از فرا رسیدن آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی، انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و یا کد پیگیری ثبت ­نام اقدام نمایند و به هیچ وجه حضوری به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نحوه دریافت کارت کنکور چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر