coinex
راهنمای خرید تکراتو

واردات خودروهای لیوان به ایران قطعی شد [+مشخصات دو مدل لیوان وارداتی]

واردات خودروهای لیوان به ایران تایید شده است. به نظر می‌رسد رقیب جدید مونتاژکاران بخش خصوصی هم از کرمان است و خودروسازان بم نامی است که زین پس زیاد از آن خواهیم شنید!

آخرین خبرها حاکی از آن است که شرکت خودروسازان بم قصد دارد در همکاری با برند چینی Livan دو محصول جدید این شرکت اعم از شاسی بلند لیوان ایکس 6 پرو و سدان لیوان اس 6 پرو را در بازار ایران ارائه کند. گفتنی است خودروهای مذکور به‌زودی روانه بازار روسیه خواهند شد و سپس بازار ایران میزبان آن‌ها خواهد بود. در ادامه با این دو خودرو چینی جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: بررسی میتسوبیشی ASX 2023 [+مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت]

همکاری جدید با خودروسازان چینی؛ واردات خودروهای لیوان

به گزارش تکراتو و به نقل از چرخان، شاسی بلند ایکس 6 پرو در حقیقت مدل ارتقا یافته جیلی امگرند ایکس 7 به‌شمار می‌آید. طبق اخبار، این خودرو به‌نظر با نام BAC X6 PRO توسط شرکت خودروسازان بم تولید و روانه بازار ایران می‌شود. احتمالاً این خودرو مجهز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر خواهد بود.

واردات خودروهای لیوان

از طرفی سدان اس 6 پرو هم در واقع مدل فیس لیفت سدان جیلی امگرند GL محسوب می‌شود که شرکت Livan ضمن دریافت مجوز تولید این خودرو برنامه دارد تا آن را در بازار روسیه و ایران عرضه کند. این خودرو که با نام لیوان اس 6 پرو مشهور است، می‌تواند رقیب اصلی آریزو 6 و کی ام سی جی 7 در بازار ایران باشد. این سدان هم با نام BAC S6 PRO و همراه با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر روانه بازار ایران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واردات خودروهای لیوان به ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: چرخان

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    لطف بفرمایید شما که دارید زحمت واردات خودرو لیوان رو می کشید حداقل خودرو پارچ هم وارد کنید ستش قشنگ شه واقعا نمی دونیم ما مردم چه گناه بزرگی کردیم که هر چیزی ناشناخته هست تو دنیا رو ما باید امتحان کنیم مگه ما موش آزمایشگاهی هستیم خودرو می خواید وارد کنید چهار تا خودرو درست حسابی بیارید از تویوتا و میتسوبیشی. هوندا . و ماشین های خوب نه هر چی بنجل که هیچ کسی نمی شناسه رو وارد کنید

    پاسخ

    یه سوال این ماشینا برا قشر متوسط و مرفه جامعه هست و تا الان هر خودرویی ک وارد شده زیر میلیارد نبوده چرا فکری برا قشری که شپا مفت خورارو اوردن راس کار نمیکنید.دزد بخدا شرف داره ب شما بی شرفا.

    پاسخ

    واقعا جالبه اگر این دولت و واردکنندگان خودرو این کشور دوست و برادر چین رو نداشتن چیکار می کردن یعنی دیگه کشوری سازنده خودرو نیست هست معلوم که شما ها نمی تونید وارد کنید یه چیزی جالبه وارد کننده ها اینکه می رن می‌گردن ببین کدوم خودرو رو وارد کنند که سود بیشتر داشته باشن حالا کیفیت مهم نیست اینجا یه جوری ۸۵ گانه پاس میشه و جالبی دیگه اینکه اسم های عجیب و غریبی پیدا می کن که توی هیچ بقالی پیدا نمیشه حالا لیوان رک دارید وارد می کنید خوب پارچ هم وارد کنید که ست بشه حداقل

    پاسخ

    ای جانم لیوان پافیلی لیوان شش گوش لیوان کمری 🤣🤣🤣

    پاسخ

    لیوان پافیلی لیوان شش گوش لیوان کمری 🤣🤣🤣

    پاسخ

    قاشق چنگال لیوان همه را از چین بیارین نگذارید چیزی برای خودشون بمونه

    پاسخ