coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال همه گیری از شبکه سه [+خلاصه داستان]

مجموعه همه‌گیری به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان، سریال محرمی شبکه سه سیماست. ما در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال همه گیری می‌پردازیم.

سریال اجتماعی، درام، خانوادگی همه گیری به تهیه‌کنندگی سعید کمانی از یکشنبه (۲۵ تیرماه) از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این سریال درواقع فصل دوم مجموعه «موج‌ اول» با بازی مهدی فخیم‌زاده و فریبا متخصص است.

به گفته تهیه‌کننده «همه‌گیری»، داستان این مجموعه ادامه فصل قبل است که با اضافه‌ شدن برخی نقش‌ها دنبال می‌شود. در ادامه ساعت پخش سریال همه گیری ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال گاندو از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

روز و ساعت پخش سریال حیثیت گمشده از فیلیمو [+ خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال همه گیری از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه سیما، زمان پخش سریال همه گیری از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات  00:00 بامداد، 09:30 صبح و 14:10 روز بعد که زمان تکرار سریال همه گیری از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال همه گیری از شبکه سه
ساعت پخش سریال همه گیری از شبکه سه

ضبط تمامی قسمت‌های این سریال تمام شده است. لوکیشن اصلی در کویر کاشان بود و دلیل این انتخاب هم داستانی بود که در سریال روایت می‌شد. برخی چهره‌های فصل اول این سریال از جمله فریبا متخصص که در فصل نخست شهید شد و مهدی فخیم‌زاده در این فصل حضور ندارند.

در این سریال بازیگران نام آشنایی نقش‌آفرینی می‌کنند. محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبائی، نیلوفر کوخانی، آتش تقی‌پور، آوا دارویت، علی غلامی، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مالک سراج، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری و سارا ولیانی در مجموعه همه‌گیری ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان سریال همه گیری

پس از پرداختن به زمان پخش سریال همه گیری از شبکه سه سیما، سراغ قصه‌ی این مجموعه اجتماعی، درام، خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی شیوع کرونا و کادر درمان است. یک فرمانده، بیمارستانی را راه‌اندازی می‌کند و در روزهای همه‌گیری کرونا به کادر درمان کمک می‌کند.

ساعت پخش سریال همه گیری از شبکه سه
زمان تکرار سریال همه گیری از شبکه سه

در داستان سریال همه‌گیری، بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیروهای جهادی برای مقابله با این بیماری به تصویر کشیده شده است.

نقش محسن قصابیان همان نقش فصل اول است؛ اما در این فصل نقش او پررنگ‌تر می‌شود. کوروش سلیمانی نقش شاه‌میری را ایفا می‌کند؛ نقش منفی سریال و کسی است که در شرایط سخت، دنبال احتکار دارو است.

شاه‌میری سعی می‌کند تا به نظام درمان کشور آسیب بزند. در حقیقت جریانی مقابل جریان کمک‌رسان به کادر درمان به حساب می‌آید. نیلوفر کوخانی هم نقش متین، سوپروایزر بیمارستان را بازی می‌کند. نقش همسر او را نیما شاهرخ‌شاهی بر عهده دارد که کاراکتر او یک پزشک است که همه چیز را رها کرده و درست در نقطه مقابل گروهی از کادر درمان است که فداکاری می‌کنند.

عوامل سریال همه گیری

  • کارگردان: محمد صادق بکتاشیان
  • نویسنده: حجت قاسم زاده اصل
  •  تهیه کننده: سعید کمانی
  • مدیر تولید: عباس دقاقی
  • سرپرست گروه کارگردانی: مسعود حقی
  • برنامه ‌ریز: امین رنجبر
  • طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام
  • تصویربرداری: محسن فلاحی
  • تدارکات: شهرام شفیعی
  • گریم :کیوان یکتا
  • صدابردار: حسین معتمدی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال همه گیری نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبائی، نیلوفر کوخانی، آتش تقی‌پور، آوا دارویت، علی غلامی، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مالک سراج، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری و سارا ولیانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال همه گیری چند قسمتی است؟

این سریال در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال همه گیری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر