coinex
راهنمای خرید تکراتو

پایان دور زدن قوانین محدودیت سنی؛ هوش مصنوعی تشخیص سن کاربران معرفی شد!

هوش مصنوعی تشخیص سن کاربران معرفی شد. با وجود این مدل هوش مصنوعی پیشرفته دیگر امکان دور زدن قوانین محدودیت سنی وجود ندارد.

سازمان نرم‌افزاری ESRB در ایالات متحده و کانادا خبر از معرفی هوش مصنوعی تشخیص سن کاربران داد. طبق ادعای سازندگان این مدل هوش مصنوعی، این تکنولوژی قادر است با دقت 99.7 درصد سن افراد را به خوبی تشخیص دهد.

البته بنابر قانون محافظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان (COPPA) نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های آنلاین با هدف حفاظت از حریم خصوصی امری اجباری است ولی بسیاری از افراد با شیوه‌های گوناگون سعی در دور زدن این قوانین می‌کنند. لذا تکنولوژی فوق دقیقاً به همین دلیل اهمیت پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی جامع ایلان ماسک به اساسی‌ترین سوالات بشر می‌پردازد!

هوش مصنوعی تشخیص سن کاربران رونمایی شد

براساس قانون محافظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان (COPPA)، خدمات و وبسایت‌های آنلاین از جمله بازی‌ها، باید پیش از جمع‌آوری یا استفاده از اطلاعات کودکان رضایت والدین را دریافت کنند. این سیستم پیشنهادی با استفاده از هوش مصنوعی اطمینان پیدا می‌کند که والدین، و نه شخص بزرگسال دیگری، ارائه دهنده رضایت هستند.

سازمان نرم‌افزاری ESRB در ایالات متحده و کانادا سطح سنی و محتوایی بازی‌های ویدیویی را مشخص می‌کند. سیستم پیشنهاد که «تشخیص سن صورت» نام دارد با همکاری پلتفرم دیجیتال آی‌دی یوتی(Yoti) و سوپرآوسوم (SuperAwesome)، شرکت فعال در حوزه ابزارهای امنیت کودکان و از زیرمجموعه‌های اپیک‌گیمز، ارائه شده است.

هوش مصنوعی تشخیص سن کاربران رونمایی شد

یوتی و سوپرآوسوم از سال ۲۰۱۹ «در جهت بررسی صحبت برآورد سن» این سیستم با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

کمیسیون بازرگان فدرال (FTC) آمریکا حال به دنبال دریافت بازخورد عمومی برای پیشنهادی است تا دریابد آیا سیستم پیشنهادی پیش‌نیاز‌های COPPA را رعایت کرده و آیا این روش خطر برای حریم خصوصی کاربران، از جمله اطلاعات بیومتریک، ندارد. FTC همچنین سطح خطای این سیستم برای جمعیت‌ها و قومیت‌های مختلف را نیز بررسی می‌کند.

با این حال دریافت و انتقال تصویر چهره کاربران و به ویژه کودکان برای پردازش هوش‌ مصنوعی نگرانی‌های حریم خصوصی بسیاری را در پی دارد. شرکت‌های ارائه دهنده این راه‌کار می‌گویند تصویر جمع‌آوری تنها با هدف پردازش به سرور منتقل شده و پس از دریافت نتایج حذف می‌شوند. این تصاویر همچنین برای هیچ هدف دیگری جز تشخیص سن کاربران استفاده نخواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هوش مصنوعی تشخیص سن کاربران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: پیوست

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر