coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402 اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402 در دو گروه محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس توسط این خودروساز محبوب بخش خصوصی اعلام شد.

فهرست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402 اعلام شد. مدیران خودرو نیز هرماهه مانند دیگر مونتاژکاران خصوصی قیمت محصولات خود را بروز می‌کند و این بروزرسانی عمدتا با افزایش قیمت قابل توجه همراه است!


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402

شرکت مدیران خودرو معمولا چشم به تقویم دارد تا بلافاصله با شروع ماه جدید و با افزایش قیمتی دوباره، قیمت جدید محصولاتش را اعلام کند. این اتفاقی است که برای ماه مهر هم افتاده. البته مدیران خودرو سابقه دو و یا چندبار افزایش قیمت محصولات در یکماه را هم دارد.

فهرست قیمت اعلام شده برای مهر 1402 اما شامل همان محصولات همیشگی این شرکت در دو برند ام‌وی‌ام و فونیکس است. با این اوصاف، تسویه افرادی که پیش از این نسبت به خرید اقدام کرده بودند با نرخ‌های مصوب جدید انجام می‌گیرد. همچنین بخشنامه‌های فروش مدیران خودرو نیز زین‌پس با نرخ جدید منتشر می‌شود.

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402 اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید خودروهای مدیران خودرو برای مهر 1402 قیمت پایه است و هزینه‌های جانبی نیز در زمان تکمیل وجه به آن اضافه می‌شود. هزینه‌های جانبی شامل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره‌گذاری، بیمه و برخی موارد دیگر است که مجموعا چیزی حدود 13 درصد بر قیمت پایه محصول می‌افزاید.

مدیران خودرو همچنین اخیرا قیمت ایکس 33 کراس و آریزو 5 اسپرت را نیز که از جمله محصولات جدیدش هستند اعلام کرده است. با این اوصاف باید اذعان کرد که مدیران خودرو در میان مونتاژکاران ایرانی یکی از متنوع‌ترین و کامل‌ترین سبدهای محصولی را عرضه می‌کند و حتی در این زمینه می‌تواند با خودروسازان بزرگ داخلی مثل ایرانخودرو و سایپا رقابت کند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص لیست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (68 نظر)

    با سلام.
    نگارنده عزیزی که این خبر رو ثبت و ضبط و نشر داده ای.، منبع و منشاء درستی خبر شما ، به شما اطلاعات غلط و فیک داده . شما هم خبر فیک را با اب و تاب و چاشنی تلخ ، برای عموم مردم ارسال نموده ایی.
    نکن برادرجان این کارها رو.

    پاسخ

    بخدا ۴ماهه ما علاف هستیم خدا لعنت کنه این کمپانی رو بی خودی هستش از یکپارچه به اسممون در آمده اونم طرح جوانی از دنیا سیرمون کرده

    پاسخ

    چرا قیمت خودرو چینی نسبت به پاکستان ، عراق ، ترکیه و حوزه خلیج فارس بالاتر و نجومی است ، گناه ملت ایران چیست؟

    پاسخ

    سلام نظری دارم شما که به نظرم بیشتر وجه پول خودرو را در پیش پرداخت از خریدار دریافت میکنید برای فروش قسطی شرایط سهل تری داشته باشید و خود خودرو را وثیقه کنید تا مشتری بیشتری داشته باشید به بنده میگویند وجه پیش پرداخت را بدهید مدارک ضامن ها هم بدهید اگر بانک قبول کرد اعلام میکنید و بعد از ۹۰ روز کاری تحویل می‌دهیم و اگر قبول نکرد وجه شما را پس از مدتی پس می‌دهیم خوب لاقل مدارک را بگیرید اگر قبول شد وجه پیش پرداخت را وصول کنید بنده هم فروشنده میشم وجه را بدهید که ماه بعد میگویم نشد صد نفر که ثبت نام کنند سودش برام کافی است منطقی باشیم

    پاسخ

    سلام نظری دارم شما که به نظرم بیشتر وجه پول خودرو را در پیش پرداخت از خریدار دریافت میکنید برای فروش قسطی شرایط سهل تری داشته باشید و خود خودرو را وثیقه کنید تا مشتری بیشتری داشته باشید به بنده میگویند وجه پیش پرداخت را بدهید مدارک ضامن ها هم بدهید اگر بانک قبول کرد اعلام میکنید و بعد از ۹۰ روز کاری تحویل می‌دهیم و اگر قبول نکرد وجه شما را پس از مدتی پس می‌دهیم خوب لاقل مدارک را بگیرید اگر قبول شد وجه پیش پرداخت را وصول کنید

    پاسخ

    خطاب به نگارنده، اگر از چیزی خبر نداری لطف کن مطلب ننویس . این قیمتها قیمت تمام شده محصول و مصرف کنتده میباشد . یعنی تمام هزینه های جانبی در آن لحاظ شده است.
    بیخودی تلاش نکن که قیمتها رو افزایش بدی.

    پاسخ

    فونیکس آشغالدونی چینی که حتی شهامت ندارند نام آن را با املای درست انگلیسی بنویسند

    پاسخ

    قیمتارو نگاه کن چه خبره چرا درست نمیشه خود دولت هم دستش تو یه کاسه هست همشون باهم میخورن الان مهر اومد از فروردین قراره وارد بشه شعار الکی دادن گفتن ارزون میشه وارد میکنیم همچی درست میشه کو پس همش دروغ همش چرت پرت هیچی ارزون نشد همه دلالان هم زیر نظر خودشون هستن هیچ درست نمیشه مقصر اصلی خودمون هستیم وقتی دوماه نمیتونیم صبر کنیم فقط دوماه نخریم دوماه ماشین خودمون رو سوار بشیم هرروز میبینی امارخریوفرووش بیشتر میشه ما مردم هجوم میاریم حقمونه ازماست ک برماست مال خودمونه ک تومونه

    پاسخ

    من تو مرحله دوم ثبت نام سامانه یکپارچه ،Arizo5 Ai FL با موعد تحویل پاییز اسمم دراومد، الان بیش از دوماه هست که مبلغ علی الحساب (۳۲۹) هم واریز کردم، ولی متاسفانه هنوزهیچ خبری از دعوتنامه برای تحویل خودرو نشده، گفتن زمانیکه دعوتنامه بیاد تکمیل وج بکنیم تازه ۹۰ روز کاری بعد یعنی حداقل ۴ ماه بعدش خودرو رو تحویل میدن، پیگیری هم از شرکت میکنیم جالبه خود شرکت هم از تکلیف خودرو اطلاعی نداره، نه میشه خودرو رو عوض کرد نه میشه انصراف داد، این یک ظلم آشکار در حق مشتری وهیچکس هم پاسخگو نیست

    پاسخ