coinex
otetmarket
propification.com

افتتاح نخستین باغ وحش هولوگرامی دنیا در استرالیا [+عکس]

نخستین باغ وحش هولوگرامی دنیا در استرالیا آغاز به کار کرد. تصاویر سه‌بعدی حیوانات در این باغ‌وحش درست حد و اندازه خود حیوانات را دارد.

نخستین باغ وحش هولوگرامی جهان در کشور استرالیا افتتاح شد. تصاویر حیوانات این باغ وحش جالب در حد و اندازه‌های واقعی حیوانات است و می‌توانید با آنها تماس داشته باشید. گفتنی‌ست که این باغ وحش هولوگرامی توسط مهندسان خلاق Axiom Holographics ساخته شده است. نکته جالب دیگر در مورد اولین باغ وحش هولوگرامی جهان این است که در آن می‌توانید به دشت‌های بزرگ و پهناور آفریقا مانند سافاری سفر کنید و با اکوسیستم آن منطقه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: بازسازی چهره شاعران بزرگ ایرانی توسط هوش مصنوعی [+ویدیو و عکس]

نخستین باغ وحش هولوگرامی دنیا افتتاح شد

پیش از هرچیز احتمالاً این سؤال برای شما مطرح شده است که باغ وحش هولوگرامی دقیقاً چیست؟ در این مرکز، Axiom Holographics تصاویر سه‌بعدی واقعی از حیوانات را درست جلوی چشمان کاربران به آن‌ها نمایش می‌دهند تا تجربه‌ای شبیه به قدم‌گذاشتن در دنیایی خارق‌العاده از فیل‌ها، زرافه‌ها، دایناسورها و حتی یک نهنگ 25 متری عظیم با جزئیات خیره‌کننده فراهم شود.

نخستین باغ وحش هولوگرامی دنیا افتتاح شد

البته باغ وحش هولوگرامی فقط یک نمایش ساده از حیوانات نیست، بلکه می‌تواند تجربه‌ای همه‌جانبه از سفرهای هیجان‌انگیز به دشت‌های وسیع سافاری آفریقایی تا مناظر سرد قطب شما را نیز فراهم کند.

بااین‌حال، نکته‌ای که باعث می‌شود این باغ وحش از هر تجربه واقعیت مجازی دیگری فاصله بگیرد، استفاده هوشمندانه از فناوری پیشرفته نمایشگر هولوگرافیک است. برخلاف هدست‌های واقعیت مجازی که تجربه‌ای انفرادی را ارائه می‌کنند، فناوری ساخته‌شده توسط Axiom به چندین نفر اجازه می‌دهد که محتوای یکسانی را ببینند.

نخستین باغ وحش هولوگرامی دنیا افتتاح شد

علاوه‌براین، Axiom Holographics از جلوه‌های چهاربعدی نیز در نمایش خود استفاده کرده و عناصری مانند باد، دما و حتی بو را برای افزایش واقع‌گرایی به آن اضافه کرده است.

نخستین باغ وحش هولوگرامی دنیا افتتاح شد

«بروس دل»، مدیرعامل شرکت Axiom، مغز متفکر پشت پروژه باغ وحش هولوگرامی است که قصد دارد با ایده‌های خود بازدیدکنندگان را به مکان‌های رؤیایی خود ببرد. او در بیانیه مطبوعاتی خود می‌گوید:

«مراکز سرگرمی هولوگرامی راهی فوق‌العاده برای انتقال به مکانی‌هایی هستند که معمولاً نمی‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. برای مثال، فکر نمی‌کنم مردم واقعاً از میزان بزرگی یک نهنگ آگاه باشند، اما زمانی که یک نهنگ غول‌پیکر در باغ‌وحش هولوگرامی از کنار شما عبور می‌کند، همه سکوت می‌کنند، زیرا کاری نیست که معمولاً آن را تجربه می‌کنند.»

نخستین باغ وحش هولوگرامی دنیا افتتاح شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نخستین باغ وحش هولوگرامی دنیا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ