coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

دستیار صوتی هوشمند XiaoAI برای رقابت با گوگل بارد و ChatGPT عرضه می‌شود

به‌نظر با به‌روزرسانی جدید دستیار صوتی هوشمند XiaoAI رقیب جدیدی برای ChatGPT و Bard با قابلیت‌های هوشمندانه‌تر خواهد بود.

شیائومی روز گذشته در یک رویداد از گوشی تاشوی میکس فولد 3 رونمایی کرد که لقب باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو با فرمت بازشو افقی را یدک می‌کشد. در این میان یکی دیگر از موضوعاتی که طی رویداد مطرح شد، دستیار صوتی XiaoAI بود که به‌نظر با به‌روزرسانی‌های جدید عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نسخه جدید ویندوز 11 با دستیار هوش مصنوعی Copilot و پشتیبانی بومی از فایل‌های RAR منتشر شد

دستیار صوتی هوشمند XiaoAI

هم‌اکنون دستیار صوتی هوشمند XiaoAI قادر به پاسخگویی به سؤالات کاربران بوده و کاربران می‌توانند با دستیار صوتی شیائومی مشابه با هوش مصنوعی ChatGPT و Bard به چت بپردازند. در این راستا «لی جون»، مدیرعامل شیائومی، اعلام کرده که این شرکت روی توسعه و آپدیت هوش مصنوعی مولد برای دستیار صوتی XiaoAI شیائومی مشغول کار است.

درحال‌حاضر با چیزی که مدیرعامل این شرکت مدعی آن شده، انتظار می‌رود دستیار صوتی XiaoAI هوشمندتر شود و بتواند قابلیت‌های هوشمندانه‌تری را ارائه کند. با این به‌روزرسانی باید دید آیا این دستیار هوشمند می‌تواند به رقیبی سرسخت برای هوش مصنوعی ChatGPT و Bard تبدیل شود یا خیر.

لازم به ذکر است که شیائومی مدل زبان هوش مصنوعی را در گوشی‌های مختلفی مورد بررسی قرار می‌دهد تا بتواند بهترین امکانات را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. نسخه جدید XiaoAI ابتدا در گوشی‌های هوشمند میکس فولد 3، شیائومی 13، شیائومی 12، ردمی K60 و ردمی K50 تحت بررسی قرار خواهد داد. اسپیکرهای شیائومی Sound هم در دور اول بررسی‌ها خواهند بود.

دستیار صوتی هوشمند XiaoAI

دستیار هوش مصنوعی XiaoAI جدید ظاهراً توانایی انجام فرآیند جمع‌بندی و ترجمه در زمان واقعی را دارد. برای محصولات شیائومی، این دستیار هوشمند می‌تواند کمک بزرگی به کاربران باشد و قابلیت‌های مفیدی را ارائه دهد.

باید دید درنهایت شیائومی قصد دارد که چه امکاناتی را مبتنی بر هوش مصنوعی برای کاربران خود ارائه کند و آیا این شرکت موفق به کسب دستاوردهای خوبی در این زمینه خواهد شد تا در میدان رقابت از سایر رقبا جا نماند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دستیار صوتی هوشمند XiaoAI چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    شما گفتین که برای تست، برای گوشی ردمی K50 عرضه میشه. پس یعنی برای پوکو F4 GT هم میشه دیگه؟ درسته ؟
    ممنونم از شما

    پاسخ