;
coinex

سامسونگ رسما ساخت تبلت تاشو را تایید کرد

ساخت تبلت تاشو رسماً توسط سامسونگ تأیید شد. برترین سازنده دستگاه‌های الکترونیکی تاشو حالا تصمبم دارد اولین تبلت تاشو جهان را نیز بسازد.

تی‌ام رو، رئیس سامسونگ موبایل در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرد که شرکت متبوعش در حال ساخت تبلت تاشو از خانواده گلکسی فولد است که احتمالاً نام آن گلکسی زد فولد تب خواهد بود.

البته وی اعلام کرد که یک مدل لپ‌تاپ تاشو نیز در دست توسعه است. بدین‌ترتیب غول کره‌ای تکنولوژی قصد دار نام خود را به عنوان اولین شرکتی که تمامی گجت‌های هوشمند پرطرفدار را به نمایشگرهای تاشو مجهز کرده است، ثبت نماید.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی زد فولد 5 ؛ مقاوم‌ترین تاشوی جهان! [+ویدیو]

ساخت تبلت تاشو توسط سامسونگ تأیید شد

سامسونگ واقعاً درحال ساخت تبلت تاشو است که می‌تواند به‌عنوان محصولی متفاوت از سری گلکسی زد فولد عرضه شود. تی‌ام رو، رئیس سامسونگ موبایل در مصاحبه‌ اخیر خود با ایندیپندنت تأیید کرد شرکت متبوعش درحال توسعه‌ تبلت و لپ‌تاپ تاشو است. ریس سامسونگ گفت:

مردم کتاب‌ها را برای مطالعه و دفترها را برای نوشتن باز می‌کنند و پس‌از استفاده، آنها را دوباره می‌بندند تا فضای کمتری را اشغال کنند و حمل‌ونقل آسان‌تری داشته باشند. این اقدام فقط بخش کوچکی از رفتارهای طبیعی انسان است و ما نیز درحال توسعه‌ چنین دستگاهی هستیم.

رئیس سامسونگ موبایل در بخش دیگری از توضیحاتش درمورد دستگاه‌های تاشو آینده‌ این شرکت گفت:

از چندسال قبل شاهد گوشی‌های هوشمند تاشو به بازار بوده‌ایم و حالا زمان آن فرا رسیده فناوری مذکور در تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها مورد استفاده قرار گیرد و ما در سامسونگ برای دستیابی به این هدف، سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام می‌دهیم.

سامسونگ رسما ساخت تبلت تاشو را تایید کرد

مدیر اجرایی سامسونگ همچینن اعلام کرد شرکتش درحال آماده‌سازی فناوری پایه برای تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های تاشو است و زمانی‌که این تکنولوژی آمادگی ارائه‌ نوآوری‌های معنادار به مصرف‌کنندگان را داشته باشد، در قالب محصول مصرفی روانه‌ بازار خواهد شد.

تبلت تاشو همچنین باید بدنه‌ای نازک و سبک داشته باشد. البته مقاومت این دستگاه نیز اهمیت زیادی دارد و باید بتوان بدون نگرانی به‌طور روزانه از آن استفاده کرد.

سامسونگ Galaxy Z Fold tab

پیش‌از اینکه سامسونگ، ساخت تبلت تاشو خود را تأیید کند، برخی منابع خبری اعلام کرده‌ بودند این شرکت در سال جاری چنین محصولی را روانه‌ بازار خواهد کرد. در این شایعات اشاره شده بود تبلت مذکور درکنار سری گلکسی تب S9 معرفی خواهد شد که البته چنین اتفاقی رخ نداد.

نکته‌ دیگر درمورد تبلت سامسونگ، گواهی حق‌اختراع این شرکت بود که به دستگاهی به‌نام گلکسی زد فولد تب (Galaxy Z Fold Tab) اشاره داشت. مدتی بعد رندرهایی براساس پتنت ثبت‌شده در دسترس قرار گرفت که نشان می‌داد نمایشگر این دستگاه می‌تواند رو به‌داخل و بیرون تا شود.

از آن‌جا که پس‌از عرضه‌ پنج نسل گوشی تاشو سامسونگ زد فولد قیمت این محصول همچنان برای اکثر کاربران بالا است، باید دید قیمت تبلت سامسونگ زد فولد تب چه‌قدر تعیین خواهد شد. به‌هرحال غول فناوری کره‌ای باید به‌فکر روش‌هایی باشد تا مردم را به‌خرید چنین محصولات گران‌قیمتی ترغیب کند.

البته بسیاری از پتنت‌های شرکت‌ها هیچگاه به‌ساخت محصول نهایی ختم نمی‌شوند و باید منتظر بمانیم تا سامسونگ اطلاعات بیشتری درمورد تبلت تاشو خود ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت تبلت تاشو توسط سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر