;
coinex

گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام ؛ از رونالدو تا نیکی میناژ

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی‌‌ است که توسط بازاریابان برای ارتباط با مخاطبین‌ و مشتریان استفاده می‌شود. اما تا به حال فکر کرده‌اید که گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام کدام افراد هستند؟

در اینجا فهرستی از پردرآمدترین افراد مشهور و تأثیرگذار در اینستاگرام را تهیه کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را بشناسید یا اگر هم از دسته مولتی‌میلیونرها هستید، با آنها همکاری کنید تا محصولات‌تان (چه فکری و چه کالایی) را با دسترسی به میلیون‌ها نفر به فروش بگذارید. حدس می‌زنید چه اشخاصی توی فهرست باشند؟ فوتبالیست‌ها؟ بازیگران و ولاگر‌ها؟ در ادامه خواهید دید که در میان صنف‌ها و گروه‌ها، گرانترین نرخ تبلیغات متعلق به کدام شخص است.

بیشتر بخوانید:

بیشترین لایک در اینستاگرام ؛ رکورد لایک اینستاگرام در اختیار کیست؟

حل مشکل کپی رایت اینستاگرام

گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام

فهرست‌ گرانترین نرخ تبلیغات در بین اینستاگرامرها به ترتیب بدین شرح است:

  1. کریستیانو رونالدو
  2. کایلی جنر
  3. لئو مسی
  4. سلنا گومز
  5. دوئین جانسون
  6. کیم کارداشیان
  7. آریانا گرانده
  8. بیانسه نولز
  9. کلویی کارداشیان
  10. کندال جنر
  11. جاستین بیبر
  12. تیلور سویفت
  13. جنیفر لوپز
  14. ویرات کلی
  15. نیکی میناژ
  16. کیتی پری
  17. کورتنی کارداشیان
  18. نیمار دو سیلیوا
  19. میلی سایرس
  20. کوین هارت

1. کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo)؛ پردرآمدترینِ پردرآمدها!

گران‌ترین سلبریتی‌ها در اینستاگرام
گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام

کریستیانو رونالدو یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال در جهان است و به واقع امر نیاز به معرفی ندارد. اگرچه شاید همه علاقه به ورزش و فوتبال نداشته باشند و ندانند که او بازیکن تیم ملی پرتقال و مهاجم نوک است، اما عنوان گرانترین تبلیغات در اینستاگرام به نام او ثبت شده است.

برخلاف دیگر افراد سرشناس، کریستیانو خیلی خوب نقش خودش را ایفا می‌کند. به نوعی می‌توان گفت، یک فرد ایدئال برای هر برندی است که او محصولا‌ت‌شان را تبلیغ کند.

میانگین درآمد او برای هر پست در حدود 2.397.000 دلار است که عنوان گرانترین نرخ تبلیغات را به خود اختصاص می‌دهد.

2. کایلی جنر (Kylie Jenner)؛ مالک برند زیبایی!

گران‌ترین سلبریتی‌ها در اینستاگرام

یکی دیگر از گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام کایلی جنر، صاحب برند آرایشی و بهداشتی Kylie Cosmetics است که یکی از تاثیرگذارترین افراد در صنعت زیبایی محسوب می‌شود. او متعلق به حلقه‌یِ معروف جنر-کارداشیان است؛ خانواده‌ای با نفوذ که به دلیل شو‌هاشان به شهرت رسیدند، اما هر کدام مجموعه‌ای از دستاوردهای خودشان را دارند.

کایلی یک اینفلوئنسر مشهور است که برای هر پست 600.000 دلار دریافت کرده و بیشتر در حال حمایت از برندهای لوکس مد و زیبایی دیده می‌شود. میانگین دریافتی او از هر پست، چیزی در حدود 1835.000 دلار است.

3. لئو مسی (Leo Messi)؛ یکی از بهترین‌های دنیای فوتبال!

گران‌ترین سلبریتی‌ها در اینستاگرام
گرانترین تبلیغات در اینستاگرام

لیونل مسی هم مانند کریستیانو رونالدو معرف حضور هست؛ یکی از مشهورترین فوتبالیست‌های تمام اعصار که بیشتر معروفیتش را از بابت بازی در باشگاه بارسلونا به‌دست آورده و حالا هم در تیمِ میامی بازی می‌کند. مسی با توجه به استعدادش توانسته یکی از گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام باشد.

او چند باری از برندهای گوناگون استفاده کرده و ابایی هم ندارد که در کدام دسته و ورزشی باشد. او کارش را به خوبی انجام داده و نقش خودش را ایفا می‌کند. میانگین کسب درآمد او از بابت هر پست چیزی در حدود 1.777.000 دلار است.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام تردز چیست

آموزش استفاده از اینستاگرام تردز

4. سلنا گومز (Selena Gomez)؛ خواننده‌ای مشهور و پردرآمد!

گران‌ترین تبلیغات در اینستاگرام

سلنا گومز بازیگر و خواننده‌ای که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد، چهارمین فرد در این فهرست است. از آن‌جایی‌که او پایگاه‌ بزرگی از دنبال‌کننده‌‌ها را در اینستاگرم دارد، برای سال‌ها جزو محبوب‌ترین اینستاگرامرها بوده است. او رکورد افراد چهره را از بابت میزان نرخ تعامل شکسته است. افراد چهره نرخ تعامل پایینی در حدود 1.41 درصد دارند؛ ولی او توانسته بازی را تغییر دهد.

گومز معمولاً به معرفی مُد، سبک‌زندگی و محصولات زیبایی می‌پردازد و میانگین قیمت هر پستش هم در حدود 1.735.000 دلار است.

5. دوئین جانسن (Dwayne Johnson)؛ کشتی کج کار و بازیگر معروف!

گران‌ترین سلبریتی‌ها در اینستاگرام
گرانترین نرخ تبلیغات

دوئین که با لقب «راک» شناخته می‌شود، اولین بازگیر هالیوودی مشهوری است که توانسته در شوهای موسوم به کشتی‌کج شهرتی به‌هم بزند. او به خاطر هیکل عضلانی و فولادینش معروف است و بیشتر هم در فیلم های اکشن نقش ایفا می‌کند. از همین‌رو فردی مناسب و تأثیرگذار برای برندهای سلامت و تناسب اندام است.

میانگین درآمد او برای هر پست چیزی در حدود 1.713.000 دلار است.

6. کیم کارداشیان (Kim Kardashian)؛ اینستاگرامر مشهور

گران‌ترین سلبریتی‌ها در اینستاگرام

کیم‌کارداشیان یکی دیگر از گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام است که پس از دیده شدن در مجموعه تلویزیونی خانوادگی‌اش، اسمش بر سر زبان‌ها افتاد. او چندی پیش، برند زیبایی خودش با نام KKW beauty را راه‌اندازی کرد و قدم در راه خواهر ناتنی خود یعنی کایلی جنر گذاشت.

کیم یکی از مشهورترین افراد در شبکه‌های اجتماعی است و معمولاً هم در وجه خوب و هم وجه بد، نظرها را به خود جلب می‌کند. میانگین درآمد او چیزی در حدود 1.689.000 در ازای هر پست است.

7. آریانا گرانده (Ariana Grande)؛ خواننده مشهور!

گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام
سلبریتی هایی که گرانترین نرخ تبلیغات اینستاگرام را دارند

هفتمین نفر از فهرست گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام ما، آریانا گرانده، برنده جوایز متعدد است که در رشته‌های خوانندگی، بازیگری و ترانه‌نویسی توانسته نظرها را به خود جلب کند. چنان‌که بارها آهنگ‌های او در سرتاسر دنیا بر بیلوردها ظاهر شده است.

او با دنبال‌کننده‌هایی در حدود 354 میلیون می‌تواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد و اغلب تبلیغات‌ او در حوزه زیبایی بوده که به ازای هر پست در حدود 1.687.000 دلار کسب درآمد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آموزش دلیت اکانت اینستاگرام تردز

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads

8. بیانسه (Beyonce Knowles)؛ خواننده‌ای سوپراستار!

گران‌ترین سلبریتی‌ها در اینستاگرام

در فهرست سلبریتی هایی که گرانترین نرخ تبلیغات اینستاگرام را دارند می‌توان به بیانسه، خواننده و بازیگر بسیار محبوب اشاره کرد که پیشتر عضو بند معروف «Destiny’s Child» بود.

هم‌اکنون اما او یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های جهان است و بیش از 100 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است. گفتنی است، نتفلیکس فیلمی درباره زندگی او راه اندازی کرد و او آن را در صفحه اینستاگرام خود تبلیغ کرد. میانگین قیمت حدودی او به ازای هر پست در حدود  1.393.000 دلار است.

9. کلویی کارداشیان (Khloe Kardashian)؛ اینفلوئنسر موثر!

گران‌ترین سلبریتی‌ها در اینستاگرام
گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام

کلویی یک تاجر و اجتماعی دیگر از حلقهٔ جنر-کارداشیان است. او یک برند پوشاک نیز به نام گود امریکن (Good American) تأسیس کرده است.

کلویی چند وقتی‌است که برای برند زیبایی Kylie فعالیت کرده و مجموعه‌ها و عطرهای متعددی را طراحی می‌کند. میانگین دریافتی او به ازای هر پست در حدود 1.320.000 دلار است.

10. کندال جنر (Kendall Jenner)؛ عضو دیگر حلقه کارداشیان

گران‌ترین سلبریتی‌ها در اینستاگرام

کندال جنر، خواهر کایلی جنر و عضوی از حلقه جنر-کارداشیان است. او همچنین در سریال تلویزیونی «همگام با کارداشیان‌ها» که بر اساس این خانواده ساخته شده است، بازی می‌کند.

او مدلی است که با چندین آژانس معتبر مانند Victoria’s Secret و Estee Lauder کار کرده است. محبوبیت او و پایگاه عظیم فالوورهای رسانه‌های اجتماعی، فرصت همکاری‌های تجاری خوبی را برایش مهیا کرده است. میانگین دریافتی او به ازای هر پست در حدود 1.290.000 دلار است.

11. جاستین بیبر (Justin Bieber)؛ خواننده محبوب تینیجرها!

گران‌ترین سلبریتی‌ها در اینستاگرام
گرانترین تبلیغات در اینستاگرام

جاستین بیبر، خواننده محبوب کانادایی است که به فهرست سلبریتی هایی که گرانترین نرخ تبلیغات اینستاگرام را دارند راه پیدا کرده است؛ در درجه اول به دلیل طرفداران زیادش.

او یک پایگاه جهانی بزرگ از طرفداران دارد و این امر آرزوی هر برندی است که بتواند با او در تبلیغ همکاری کند تا محصولش دیده شود. میانگین قیمت دریافتی او به ازای هر پست در حدود 1.281.000 دلار است.

بیشتر بخوانید:

آموزش پست گذاشتن در اپلیکیشن Threads

رفع مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام

12. تیلور سویفت (Taylor Swift)؛ هنرمند آمریکایی!

گران‌ترین سلبریتی‌ها در اینستاگرام

تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی که نظرها را از سرتاسر جهان به خود جلب کرده، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان تمام دوران‌ها محسوب می‌شود و چندین تک آهنگ او رکوردشکنی کرده است.

او 10 جایزه گرمی، یک امی، 12 جایزه انجمن موسیقی کشور و 23 جایزه موسیقی بیلبورد را دریافت کرده است. با این‌حال، میانگین قیمت او برای هر پست در حدود 1.142.000 دلار است.

13. جنیفر لوپز (Jenifer Lopez)؛ هنرمندی جهانی!

گران‌ترین نرخ تبلیغات
گرانترین نرخ تبلیغات

نفر سیزدهم گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام فهرست ما، جنیفر لوپز است که اغلب به J.Lo شهرت دارد. او بازیگر، خواننده، رقصنده، طراح مد، تهیه کننده و تاجر آمریکایی است. لوپز در سال 1997 اولین بازیگر زن لاتین شد که بیش از یک میلیون دلار برای یک فیلم درآمد کسب کرد و خود را به عنوان پردرآمدترین بازیگر لاتین در هالیوود معرفی کرد.

او همچنین طعم موفقیت در صنعت موسیقی را چشیده و اولین زنی شد که در همان هفته در سال 2001 آلبوم و فیلم شماره یک را به دست آورد. میانگین درآمدی او به ازای هر پست در حدود 1.130.000 دلار است.

14. ویرات کهلی (Virat Kohli)؛ کریکت‌بازِ هندی!

گران‌ترین نرخ تبلیغات

ویرات کهلی، کاپیتان فعلی تیم کریکت هند است. بسیاری او را به عنوان یکی از بهترین توپزن‌‌های معاصر در جهان می‌دانند. او برای دهلی در کریکت داخلی و رویال چلنجرز بنگلور در لیگ برتر هند (IPL) بازی می‌کند.

مجله فوربز در سال 2020، کوهلی را در رتبه شصت و ششم از فهرست 100 ورزشکار پردرآمد جهان قرار داد؛ آن هم با درآمد تخمینی حدود 26 میلیون. او در سال 2018 نشان خل رتنا (Khel Ratna Award)، بالاترین افتخار ورزشی در هند را دریافت کرد. میانگین مبلغ دریافتی او به ازای هر پست در حدود 1.088.000 دلار است.

15. نیکی میناژ (Nicki Minaj)؛ رپر معروف!

سلبریتی‌هایی که گران‌ترین نرخ تبلیغات اینستاگرام را دارند
سلبریتی هایی که گرانترین نرخ تبلیغات اینستاگرام را دارند

نیکی میناژ خواننده رپ، ترانه سرا، مدل و بازیگر مشهور است. او برنده چندین جایزه برای موسیقی خود شده است؛ از جمله شش جایزه موسیقی آمریکایی، چهار جایزه موسیقی ویدئویی ام تی وی و 11 جایزه BET. او برای 10 جایزه گرمی نامزد شده بود.

میناژ اغلب از برندهای لوکس حمایت می‌کند، آن‌هم با اشاره ساده به نام برندها. میانگین قیمت تخمینی به ازای هر  پست برای او چیزی در حدود 1.031.000 دلار است.

بیشتر بخوانید:

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل

دی اکتیو کردن اینستاگرام

16. کیتی پری (Katy Perry)؛ یک سوپراستار!

سلبریتی‌هایی که گران‌ترین نرخ تبلیغات اینستاگرام را دارند

یکی دیگر از سلبریتی هایی که گرانترین نرخ تبلیغات اینستاگرام را دارند ، کیتی پری خواننده، ترانه سرا و داور مسابقه استعدادیابی آمریکایی است. او در سال 2008 با دومین آلبوم خود به نام یکی از پسران به شهرت رسید. تمام آلبوم‌های بعدی او در رتبه اول بیلبورد 200 ایالات متحده قرار گرفته‌اند.

او 9 تک آهنگ شماره یک بیلبورد، پنج جایزه موسیقی بیلبورد، پنج جایزه موسیقی آمریکا، یک جایزه بریت و یک جایزه جونو دارد. اجرای نمایش او در Super Bowl XLIX، از پربیننده‌ترین اجراهای تاریخ است. میانگین قیمت تخمینی او به ازای هر پست در حدود 1.029.000 دلار است.

17. کورتنی کارداشیان (Kourtney Kardashian)؛ ادامه کسب و کار خانوادگی!

سلبریتی‌هایی که گران‌ترین نرخ تبلیغات اینستاگرام را دارند
گران ترین سلبریتی های اینستاگرام

کورتنی کارداشیان مانند خواهرانش در رئالیتی شو Keeping Up with the Kardashians حضور دارد. او توانسته عنوان یکی از گرانترین تبلیغات در اینستاگرام را از آن خود کند. کورتنی در خرده فروشی و صنایع مد فعالیت دارد و گالری‌های لباس و عطرهای متعددی را راه‌اندازی و ساخته است.

او از اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصولاتی مانند شلوار لاغری کمر، محصولات زیبایی، کوکاکولا و داروهای تجویزی استفاده کرده است. میانگین دریافتی کورتنی کارداشیان به ازای هر پست در حدود 964.000 دلار است.

18. نیمار داسیلوا (Neymar da Silva)؛ فوق ستاره برزیلی!

سلبریتی‌هایی که گران‌ترین نرخ تبلیغات اینستاگرام را دارند

نیمار فوتبالیست برزیلی است که برای تیم ملی برزیل و باشگاه الهلال عربستان بازی می‌کند. او یک زمانی پدیده به حساب می‌آمد و به سرعت به شهرت رسیده بود؛ اما نتوانست تبدیل به اسطوره‌‌هایی نظیر رونالدو و مسی شود. با این حال، او گزینه خوبی برای برندهای ورزشی و تناسب اندام است که به دنبال یک سلبریتی هستند. او به ازای هر پست حدود 945.000 دلار دریافت می‌کند.

19. مایلی سایرس (Miley Cyrus)؛ سوپراستار آمریکایی!

سلبریتی‌هایی که گران‌ترین نرخ تبلیغات اینستاگرام را دارند
گرانترین تبلیغات در اینستاگرام

یکی از گرانترین تبلیغات در اینستاگرام متعلق مایلی سایرس، خواننده، ترانه سرا، بازیگر و تهیه کننده موسیقی آمریکایی است. او در حین به تصویر کشیدن شخصیت اصلی سریال تلویزیونی کانال دیزنی، هانا مونتانا، تبدیل به یک اسطوره برای نوجوانان شد. مایلی به عنوان هانا مونتانا به دو آهنگ شماره یک و سه موسیقی متن برتر در بیلبورد 200 ایالات متحده دست یافت.

او همچنین سه آلبوم شماره یک ایالات متحده را به تنهایی و همچنین سه آلبوم دیگر را در فهرست پنج آلبوم برتر به دست آورده است. مردم اغلب از او به عنوان نمونه‌ای از یک کودک بازیگر موفق که خواننده شده است یاد می‌کنند. او نیز به ازای هر پست در حدود 928.000 دلار دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از کجا بفهمیم واتساپ هک شده

از کجا بفهمیم تلگرام هک شده

20. کوین هارت (Kevin Hart)؛ استندآپ کمدین و بازیگر مشهور!

سلبریتی‌هایی که گران‌ترین نرخ تبلیغات اینستاگرام را دارند

آخرین نفر از فهرست گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام ما، کوین هارت است که بیشتر به بازی در فیلم‌های کمدی شهرت دارد. او در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی محبوب از جمله «جومانجی» و «خانواده مدرن» بازی کرده است. او در اینستاگرام کاملا فعال است و تعداد دنبال‌کننده‌های قابل توجهی دارد.

به عنوان یک فرد چهره، او گاهی اوقات این فرصت را پیدا می‌کند که مجموعه‌های خود را برای برندهای مختلف شخصی‌سازی کند. میانگین قیمت او به ازای هر پست در حدود 780.000 دلار است که آخرین نفر از فهرست گرانترین نرخ تبلیغات ما محسوب می‌شود.

جمع‌بندی

در این فهرست 20تایی از گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام چند تن از مشهورترین افراد اینستاگرامر را معرفی کردیم که همگی پایگاه‌های اجتماعی عظیمی هم در دنیای واقعی و هم شبکه‌های اجتماعی دارند؛ افرادی که کمپانی‌ها و افراد مختلف می‌توانند محصولات‌شان را به سادگی فقط با یک پست تبلیغ کنند، آن‌هم در اِشل جهانی و بیننده‌های گسترده‌ای که روزبه‌روز به تعدادشان افزوده می‌شود.

سوالات متداول

کدام سلبریتی بالاترین نرخ تبلیغات در اینستاگرام را دارد؟

کریستیانو رونالدو، اسطوره تیم النصر با مبلغ 2.397.000 دلار بیشترین درآمد را دارد.

اینستاگرامرها چقدر دریافت می‌کنند؟

کاربران اینستاگرام بسته به تعداد فالوورهای‌شان، مبالغ متفاوتی دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال، اینستاگرامرهایی که کمتر از 10000 فالوور دارند حدود 88 دلار برای هر پست درآمد خواهند داشت. اینستاگرامرهایی که کمتر از 100000 فالوور دارند به طور متوسط برای هر پست 200 دلار درآمد دارد؛ البته، تمام این‌ها بستگی به پروفایل دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: influencermarketinghub

دیدگاه شما درباره گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام چیست؟ آیا فردی در فهرست ما جا مانده است؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    کاملا درست میگی ، اومدم بنویسم چرا اعضای بی تی اس رو ننوشتین دیدم آرمی ها از تهیونگ دفاع کردن . خود جونگکوک تو یکی از لایواش یه آبمیوه نشون داد ، خیلی سریع آبمیوه تموم شد ، خودشم نتونست بخره

    پاسخ

    کیم تهیونگ
    اما اگه کسی باور نداره میتونه بره و تحقیق کنه درسته من نمیگم اون خیلی معروفه من راجب اینستا صحبت میکنم اون ها العان هنوز یک سال نشده وارد اینستا شدن توی یک دقیقه ۵۰ میلیون فالور حتی اون بعد رونالدو گرون ترین اینستا هست و درآمدش از اینا خیلی بیشتره ولی من حقیقتو میگم و قصد توهین ندارم چون کسانی که تو نوشتی درسته خیلی خوبن و پولدار ولی اول تحقیق کن اینستا این رو ثابت کرده

    پاسخ

    اما اگه کسی باور نداره میتونه بره و تحقیق کنه درسته من نمیگم اون خیلی معروفه من راجب اینستا صحبت میکنم اون ها العان هنوز یک سال نشده وارد اینستا شدن توی یک دقیقه ۵۰ میلیون فالور حتی اون بعد رونالدو گرون ترین اینستا هست و درآمدش از اینا خیلی بیشتره ولی من حقیقتو میگم و قصد توهین ندارم چون کسانی که تو نوشتی درسته خیلی خوبن و پولدار ولی اول تحقیق کن

    پاسخ

    تهیونگ وقتی وارد اینستا شد رکورد سریع فالووراش از رونالدو و آنجلینا جولی و سلینا زد اینستا هم اینو ثابت کرده بود تحقیق کن بعد بگو

    پاسخ

    کاملا درست میگی ، اومدم بنویسم چرا اعضای بی تی اس رو ننوشتین دیدم آرمی ها از تهیونگ دفاع کردن . خود جونگکوک تو یکی از لایواش یه آبمیوه نشون داد ، خیلی سریع آبمیوه تموم شد ، خودشم نتونست بخره

    پاسخ