;
coinex

ساخت آهنگ پیشرو با صدای گلزار توسط هوش مصنوعی [+ویدیو]

هوش مصنوعی این‌بار خودش را مشغول ساخت آهنگ پیشرو با صدای گلزار کرده است. این هم از عجایب AI است که نمی‌توان راست و دروغ را از هم تشخیص داد.

ساخت آهنگ رضا پیشرو با صدای گلزار توسط هوش مصنوعی یک کار خلاقانه دیگر از این تکنولوژی بی‌نظیر است. پیش‌تر نیز هوش مصنوعی چندین بار به سراغ سلبریتی‌های ایرانی رفته و در تجربه اول دیدیم که AI صدای مهستی را بر روی آهنگ شادمهر عقیلی گذاشت که موزیک آن برای مدتی به یکی از ترندهای روز بدل شد!

بیشتر بخوانید:همکاری گوگل و بزرگترین شرکت موسیقی جهان برای مقابله با جعل موسیقی با هوش مصنوعی

ساخت آهنگ پیشرو با صدای گلزار توسط هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یک توانایی بسیار جالب دیگر دارد که می‌تواند بدون آنکه بتوانید تشخیص دهید، صدای یک فرد را جایگزین صدای خواننده‌های دیگر کند. درست مانند ویژگی تصویرسازی مدل‌های هوش مصنوعی مانند میدجورنی، DALL-E و غیره.

این‌بار نیز صدای محمدرضا گلزار توسط این تکنولوژی بر روی صدای رضا پیشرو گذاشته شده است که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. ویدئو این بازسازی صدا را در ادامه ببینید:

کاش من اینقدر دپرس نبودم وینچسترم همرام با تو هم بیزنس نبودم

و شیفته جیبت نبودم زودتر دنبال پیشرفت باش

۱۸ سال پیش فرق داشت هیچوقت تا این اندازه دنبال رپ نبودم

سر زبونم چاق نبود از درونم داغ نبودم پی پرواز نبودم

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره صداگذاری صدای گلزار بر روی آهنگ پیشرو توسط هوش مصنوعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (23 نظر)

    ما داریم زحمت میکشیم تو طرفداری یا دشمن

    پاسخ

    حاک بر سرش کنن کجاش شاهه مرتیکه مفنگی عملی چت باز

    پاسخ

    حتی شنیدن اسم گلزار چندش آور و حال به هم زن هست !!!
    نشان دادن تفریحات و امکانات رفاهی زندگی آدمهای ضعیف و چندش و حال به هم زن که برای رسیدن به کوچکترین شهرتی موفقیتی ثروتی جایگاهی قدرتی دست به هرکاری می زنند و به غیر حرفه ای ترین غیرحرفه ای ترین راهها متوسل می شوند و هر اخلاقی و انسانیتی را زیر پا می گذارند بیش از بیش نشان دهنده ی ضعف اونهاست نه اقتدارشون !!!
    من خودم اگر می خواستم مثل برخی از اینها از موقعیت های که در اختیار داشتم حداکثر سواستفاده را کنم از همه ی اینها باهوش تر و باستعداد تر و زرنگ تر بودم و بیشتر از تمام مردم به موقعیت ها شخصیت ها و منابع ثروت دسترسی داشته ام و بیشتر از تمام مردم امکان سواستفاده داشته ام !!!
    نمی دونم آدمی یا آدمهایی که از یک کلمه یا یک جمله ای که در فضای مجازی نوشته میشه اونقدررر سواستفاده می کنند اگر یک روز جای من بودند چکار می کردند !! حتما تا الان تمام ایران و تمام مردمش رو بلعیده بودند !!!!
    یه بزرگی یه حرف خیلی درستی زد که من خیلی بهش اعتقاد دارم می گفت برای رسیدن به پول نامحدود لازم نیست آدم بدی باشی لازم نیست فریبکار و دروغگو باشی ! به نظر من ضعیف ترین انسانها برای رسیدن به پول نامحدود و یا شهرت زیاد یا محبوبیت دست به هر کاری می زنند ! هر کاری !!!
    به نظر من راحت ترین کار توی کل دنیا پول دراوردن هست !
    شاعرگفته :
    دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
    کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

    شاعر گفته ملولم !
    شاعر گفته از انسانیت انسانها ناامیدم و غمگینم ! آرزو و رویای انسان را دارم !
    نگفته ناتوانم یا ترسیده ام ! نگفته قدرتی ندارم نگفته قدرت نابود کردن دیو و دد را ندارم ! نگفته قدرت پرواز ندارم ! نگفته دسترسی به قدرت اقتدار و ثروت ندارم !

    پاسخ

    سلام خدا قوت پهلوان شیرمادر نان پدرحلالت.مشتی همه چی به کنار من کل عمرم اینقدر کلمه تایپ نکرده بودم.دمتگرم چشمات رو بستی و نوشتی.ایول

    پاسخ

    دهنت سرویس

    پاسخ

    امثال اینا خودشون با همه کاردارن ! حتی کسایی که هیچ ربطی با این ها ندارند !؟!!؟ !تمام مدت تمام ملت رو فریب میدن و سرکارمیذارن و از هر موقعیتی و وضعیتی سواستفاده می کنند چطوری مردم با اینا کاری نداشته باشند !!
    در قالب مردان مجرد تنهای عاشق برای همه خوش رقصی می کنند فقط برای شکار و سواستفاده از این و آن !! ولی پشت پرده ۲۵ ازدواج می کنند !!!! حتی فرزندانی دارند که کسی تا حالا آنها را ندیده !!! باهنر کسی هم که دم دستشون باشه رابطه برقرار می کنند یا ازدواج می کنند فقط برای بازارگرمی و اینکه بگن دورشون شلوغ هست ! فقط برای سیاهی لشکر !!
    هیچ آدم درست و حسابی با امثال گلزار و رادان نه دوست میشه نه وارد رابطه میشه ! نه ازدواج می کنه !!! نمونه هاش و گل سرسبدشون همین دوتا خانمی هستن که بعداز سالها تحت یه سری فشارهای افکار عمومی رو کردن !!! بعداز سالها مجبور شدن رو کردن !!!!
    یعنی واقعا بهرام رادان تا الان ازدواج نکرده ؟!!
    تمام ملت رو تمام مدت سرکارمیذارن و فریب میدن !!
    که از تمام ملت سواستفاده کنن!! حالا به هر طریقی که شده !!
    سلبریتی های ایران برای موفق شدن و محبوب شدن و رسیدن به شهرت و ثروت به غیر حرفه ای ترین راهها متوسل میشن !!
    اینا تا به سن ۴۵ سالگی برسند بخاطر بازارگرمی و سیاهی لشگر هم که شده حداقل ۲۵ بار مخفیانه در داخل و خارج کشور ازدواج می کنند و حتی فرزندانی از ازدواج هاشون دارند که ما تا حالا ندیدیم !!!
    فقط تمام مدت تمام ملت رو سر کار میذارن و فریب میدن
    فقط بستگی به این داره که چی به نفع شون باشه !!!
    افشای روابط یا حامله شدن دوست دختر یا رل زدن یا
    عروسی صوری گرفتن یا هر چیز دیگه ای ! هرچی !!!! هرکاری
    ! هرچی ! یا حتی طلاق گرفتن و جنگ و دعوا با همسر ! یا روابط عاشقانه صوری و الکی !! یا مجرد بودن صوری و ظاهری ! یا مطلقه بودن یا مزدوج بودن !! یاهرچیز دیگری !!
    یا جمع کردن لشگر دختران و زنان فاسد و معلوم الحال دور خودشون !!!! اصلا هرچی !!! هرکاری !!!!
    الان که پته ی سلبریتی ها روی آب ریخته شده چپ و راست
    دارن عروسی می کنند حالا با هر کی که بشه ! باهرکی دم
    دسته ! باهرکی دم دست تره !!!! حالا هرکسی که باشه !!!! هر طوری که باشه !! هرخری که باشه ! هر شکل و شمایلی که باشه !!
    فریب افکار عمومی اصلا کار درستی نیست !!!

    امثال گلزار و رادان با هرکسی هر خری هر آشغالی که دم دستشون اومده رابطه برقرار کرده اند و حتی ازدواج کرده اند فقط و فقط برای اینکه بازارگرمی کنند و بگن دورشون خیلی شلوغ هست و هواخواه دارن !! فقط و فقط برای سیاهی لشگر !!
    وگرنه هیچ آدم درست و حسابی با رادان یا گلزار نه وارد هیچ رابطه ای میشه نه ازدواج می کنه !!!
    اصلا آدم وقتی می بینه امثال اینها که پرمدعاترین آدمها هستند برای رسیدن به محبوبیتی شهرتی موقعیتی ثروتی دست به چه کارهایی می زنند ! چطوری زندگی می کنند !!! و حتی چطوری ازدواج می کنند و برای رسیدن به موفقیت دست به چه کارهایی می زنند وبه غیر حرفه ای ترین راهها متوسل میشن !! از زندگی ناامید میشه از این دنیا ناامید میشه از این سرزمین و مردمش ناامید میشه !!!
    کاش دنیا جای بهتری بود ! کاش آدمها بهتر از این بودند !!

    پاسخ

    گلزار تا حالا با هرکسی هرکسی که دم دستش بوده وارد رابطه شده یا ازدواج کرده فقط برای بازار گرمی فقط برای سیاهی لشکر
    فقط برای اینکه بگوید دورش شلوغ است و محبوب است و هواخواه دارد !!! فقط برای جذب لایک و فالوور !!!
    از اون ۲۵ بار ازدواجش و فرزندانش هم تصویر بذاره ببینیم !!!!
    همیشه در قالب مرد مجرد تنهای عاشق برای این و آن خوش رقصی می کرد !
    از همه سواستفاده کرد یا از خودشون یا از پولشون یا از اعتبارشون یا از شهرتشون !!!هیشکی اندازه ی گلزار از موقعیتش سواستفاده نکرده !!!
    هیشکی اندازه ی گلزار برای رسیدن به شهرت و موفقیت و محبوبیت و ثروت به غیر حرفه ای ترین راهها متوسل نشده !!!

    پاسخ

    این همه هنرمند جوان تازه نفس خوش چهره و با ظاهر و هیکل خوب هست که خلاق و با استعداد هم هستند ساللم و بدون حاشیه هم هستند
    سیستم چه اصراری دارد که هنوز از افرادی به عنوان هنرمند و بخصوص مدل تبلیغاتی استفاده کند که این همه حاشیه و مشکل دارند !! این همه فساد کرده اند !!! افرادی که از موقعیتی که در اختیارشان گذاشته شده بود این همه سواستفاده کردند این همه حاشیه و دردسر و مشکل درست کردند ! دهن مردم رو دهن سیستم رو دهن طرفداران رو حتی دهن خانواده ی خودشون رو دهن فرهنگ و هنر و تبلیغات رو حتی دهن خودشون رو سرویس کردند !! دهن همه رو سرویس کردند ! با پنهان کاری ها خیانت ها فسادها و زیاده خواهی هایشان !! با کارهای غیر حرفه ای شان !!!
    دست کم و حداقل به خاطر سن و سالشان مناسب نقش هایشان و بخصوص مدل تبلیغاتی شدن نیستند بخصوص در رویدادهای ورزشی !!!

    پاسخ

    گلزار خیلی ادعای مدرن بودن داره ادعای برتری داره و خیلی هم به پولش می نازه !!! ! ولی فرهنگش اصولش طرز فکرش اخلاق و رفتارش منش و شخصیتش نوع مواجه اش با دیگران بخصوص نوع مواجه اش با زنان و دختران و روش های پول درآوردنش حتی از عربهای بی سواد خیمه نشین که در صحرای عربستان سوار بر شتر این طرف و آن طرف می روند عقب افتاده تر است !! کاملا غیر حرفه ای غیرانسانی غیر اخلاقی !!
    در کمال بی سوادی و بی شعوری !!!
    هیشکی اندازه ی گلزار ممنوع الکار نبوده و هیشکی هم به اندازه ی گلزار برای رسیدن به شهرت و موفقیت و محبوبیت و ثروت به غیر حرفه ای ترین راهها متوسل نشده !! هیچ سلبریتی به اندازه ی گلزار کارنامه اش سیاه نبوده و نیست !!

    گلزار تا حالا با هر کسی هر جانوری هرخری هر آشغالی که دم دستش اومده رابطه برقرار کرده و ازدواج کرده !!!! فقط برای اینکه بگه دورش شلوغ هست و هواخواه داره و محبوب هست !! فقط برای بازارگرمی و سیاهی لشگر !!!فقط برای جذب لایک و فالوور !!!

    یه صاحبنظر و کارشناس می گفت گلزار مثل گداهایی هست که خودشون جلوی خودشون یه پولی میذارن تا بقیه رو تشویق به دادن پول کنند ! تشویق به دادن پول بیشتر کنند !!!!
    گلزار هم توی شغل و حرفه اش و هم توی روابطش با زنان و دختران اینطوری عمل می کنه !!
    یه عده آدم ساده لوح هم همیشه باور می کنند !!!
    وگرنه گلزار آدمی هست که مفتش هم گرون هست !!
    مردم اگر از پشت پرده های زندگی گلزار خبر داشته باشند حتی اگر بمیره خاکش نمی کنند !!؟؟.

    پاسخ

    این دیگه چه کثافتی بود که ساختییییییین🤦🏻‍♀️

    پاسخ

    ابهت پیشرو رو با گلزار گوزو بهم نزنید

    پاسخ

    پادشاه رو با گدا مقایسه نکنید دلقک ها🤡🤡

    پاسخ

    پادشا کیه

    پاسخ

    رضاشاه رضا پیشرو اسطوره رپ فارسی اسطوره نسل ۱ تا ۴ رپ فارس و رپ بین المللی ایران

    پاسخ

    پادشاه پیشرو هست

    پاسخ

    منظورش از دلقکک گلزارع

    پاسخ

    پادشاه رو با گدا مقایسه نکنید دلقک ها🤡🤡

    پاسخ

    پادشا کیه

    پاسخ

    به نظرت کی میتونه باشه ؟؟؟؟ شاه رپ فارس کیه ؟؟؟

    پاسخ

    بابا عجب این چه هوش مصنوعی بود خیلی باحال بود 😆😆👏

    پاسخ

    جررر حالم بهم خورد😂😂🧟‍♀️

    پاسخ