coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال جراح از شبکه پنج [+خلاصه داستان]

سریال جراح به کارگردانی النا نیکولاوا از شبکه 5 روی آنتن می‌رود. در این نوشتار به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال جراح می‌پردازیم.

فیلمنامه سریال جراح به قلم والریا پودوروژنووا و ناتالیا پاخوموا به نگارش درآمده است. این مجموعه‌، داستان معمایی و ضرب‌آهنگ تندی دارد و در ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است.

اگر از علاقه‌مندان به سریال‌های پلیسی جنایی هستید، می‌توانید سریال جراح را از روز چهارشنبه، 8 شهریور 1402 از شبکه پنج تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال جراح ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال رحیل از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال یاور از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال جراح از شبکه پنج

مجموعه تلویزیونی جراح، جایگزین سریال کره‌ای تاخیر در عدالت در شبکه‌ی پنج می‌شود. بر اساس جدول پخش برنامه‌های این شبکه، زمان پخش سریال جراح هر شب ساعت 19:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 23:00 که زمان تکرار سریال جراح از شبکه پنج است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال جراح
ساعت پخش سریال جراح از شبکه پنج

سریال «جراح» با بازی پاول تروبینر، پولینا آگوریوا و بوریس کامورزین، در سال 2019 در کشور روسیه ساخته شده است. با توجه به اینکه بیشتر بینندگان تلویزیونی از سریال‌های معمایی و هیجان‌انگیز استقبال می‌کنند، انتظار می‌رود مجموعه‌ی معمایی و مهیج جراح پربیننده باشد.

خلاصه داستان سریال جراح

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال جراح از شبکه پنج، سراغ قصه‌ی این مجموعه درام و پلیسی جنایی می‌رویم که درباره‌ی زندگی پرفراز و نشیب یک پزشک متخصص قلب و عروق است.

ساعت پخش سریال جراح
زمان تکرار سریال جراح از شبکه پنج

للیا لادیگین، علاقه‌مند به رشته‌ی پزشکی و جراحی است و به همین دلیل به مدرسه پزشکی می‌رود. او مراحل تحصیلی را با موفقیت پشت‌سر می‌گذارد و حالا یک متخصص قلب و عروق است.

اما لادیگین در مسیر زندگی با بحران‌های متعددی روبه‌رو می‌شود. همسرش به طور ناگهانی فوت می‌کند و پسرش هم او را به دلیل فوت مادرش مقصر می‌داند؛ به همین خاطر، او را ترک کرده و با مادربزرگش زندگی می‌کند.

در این میان، تنها کار للیا لادیگین است که می‌تواند برایش انگیزه زندگی باشد. اما به یکباره اتفاقی می‌افتد که شاید کابوس همه جراح‌هاست.

در همین زمان مسئولان بیمارستان، کارهای داخلی مجموعه را به او می‌سپارند. للیا متوجه اتفاقات جنایی و قتلی در بیمارستان می‌شود. این حوادث به پیدا کردن راز مرگ همسرش کمک خواهد کرد.

صداپیشگان سریال جراح

صداهای ماندگار، جراح را دوبله کرده‌اند. مدیر دوبله این سریال افشین زی‌نوری است. از صداپیشگان این مجموعه می‌توان رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهرخ افضلی، آزاده اکبری، رضا الماسی، فاطمه برزویی، نگین سادات بنی‌عقیل، علی بیگ‌محمدی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، جمیله رستگاران، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده‌دل، لادن سلطان‌پناه، ابوالفضل شاه‌بهرامی، داود شعبانی‌نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ‌زاده، محمد صادقیان، مهسا عرفانی، بهروز علی‌محمدی، کوروش فهیمی، پویا فهیمی،امیرصالح کسروی،نسرین کوچک‌خانی، علی‌همت مومیوند، بهمن هاشمی، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال و افشین زی‌نوری را نام برد که جراح را به یک سریال ماندگار و تماشایی تبدیل کرده‌اند.

کدام بازیگرها در سریال جراح نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

پاول تروبینر، پولینا آگوریوا و بوریس کامورزین نقش‌های اصلی سریال جراح را ایفا می‌کنند.

کدام صداپیشگان سریال جراح را دوبله کرده‌اند؟

بهمن هاشمی، افشین زی‌نوری، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال، رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهرخ افضلی، آزاده اکبری، رضا الماسی، فاطمه برزویی، نگین سادات بنی‌عقیل، علی بیگ‌محمدی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، جمیله رستگاران، شیرین روستایی، آرزو روشناس، منوچهر زنده‌دل، لادن سلطان‌پناه، ابوالفضل شاه‌بهرامی، داود شعبانی‌نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ‌زاده، محمد صادقیان، مهسا عرفانی، بهروز علی‌محمدی، کوروش فهیمی، پویا فهیمی،امیرصالح کسروی،نسرین کوچک‌خانی و علی‌همت مومیوند از صداپیشگان سریال جراح هستند.

سریال جراح چند قسمتی است؟

این سریال در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی النا نیکولاوا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال جراح چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    درود،لذت بردیم

    پاسخ