;
coinex

حمایت مالی مخفیانه ایلان ماسک از رقیب بیت کوین

ظاهراً اخیراً حمایت مالی مخفیانه ایلان ماسک از رقیب بیت کوین یعنی دوج کوین براساس بخشی از زندگینامه ثروتمندترین مرد جهان به اثبات رسیده است.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، ایلان ماسک که سال‌ها به‌صورت علنی به تبلیغ دوج کوین در حساب توییتر خود پرداخته، در میان سرمایه‌گذاران آن هم بوده است. حالا مطابق با بخشی از زندگینامه این میلیاردر مشهور، مالک تسلا، اسپیس ایکس و ایکس (توئیتر سابق) که در وال استریت ژورنال انتشار یافته، او همواره به توسعه ارز دیجیتال مبتنی بر میم دوج کوین پرداخته و درواقع طی این مدت شاهد حمایت مالی مخفیانه ایلان ماسک از رقیب بیت کوین بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: سود 5 میلیارد درصدی یک ماینر بیت کوین

حمایت مالی مخفیانه ایلان ماسک از رقیب بیت کوین

این گزارش باعث افزایش فوری ارزش دوج کوین شده، با وجود اینکه بعدها این میزان عقب‌نشینی کرده است؛ هم‌اکنون دوج کوین با قیمت 0.06 دلار مورد معامله قرار می‌گیرد که تاکنون 9.41 درصد کاهش یافته است و ارزش بازار آن تقریبا 8.9 میلیارد دلار است.

حمایت مالی مخفیانه ایلان ماسک از رقیب بیت کوین

او حتی قبل از تصاحب توییتر تصمیم داشت تا یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید مبتنی بر بلاک چین بسازد که قادر بود یک سیستم پرداخت با استفاده از دوج کوین را ایجاد کند. با وجود اینکه وفاداری ماسک به دوج کوین بر همه عیان بوده و همواره حمایت خود را از این توکن توییت کرده و اعلام کرده بود که صاحب چندین سکه است، بااین‌حال حمایت مالی مخفیانه ایلان ماسک از رقیب بیت کوین بسیار غافلگیرکننده بود.

در کل، مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال هم‌اکنون 1.05 تریلیون دلار تخمین زده می‌شود که این میزان نسبت به روز پیش 0.17 درصد افزایش است. هم‌اکنون 48.35 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال به بیت‌کوین اختصاص دارد که طی یک روز 0.01 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص حمایت مالی مخفیانه ایلان ماسک از رقیب بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر