coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

دستگاه تصفیه آب شیائومی با قیمت بالای 20 میلیون تومان معرفی شد [+عکس]

دستگاه تصفیه آب شیائومی با امکانات و قابلیت‌های منحصربه‌فرد رونمایی شد. این دستگاه هوشمند شاید بهترین در نوع خود باشد اما قیمت 20 میلیونی آن برای ما کابوس است.

دستگاه تصفیه آب شیائومی به نام Mijia Q1000G با قیمت 20 میلیون تومانی معرفی شد. این دستگاه تصفیه آب را می‌توان هوشمندترین در نوع خود دانست و به گفته شرکت سازنده از جدیدترین تکنولوژی تصفیه آب برخوردار است. همچنین گفته شده که Mijia Q1000G قادر است یک لیتر آب را تنها در 1 دقیقه به جوش آورد و در 3.5 ثانیه دمای آب را هم‌سطح دمای محیط کند. اما این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های این دستگاه هوشمند است. برای اطلاع از همه قابلیت‌های آن می‌توانید سری به ادامه مطلب بزنید.

راهنمای خرید تکراتو

بیشتر بخوانید: توسعه نوعی پودر تصفیه آب که در 60 ثانیه و در برابر نور خورشید عمل می‌کند

دستگاه تصفیه آب شیائومی با ویژگی‌های متنوع از راه رسید

شیائومی در بیانیه‌ای مطبوعاتی از دستگاه تصفیه آب جدیدی پرده‌برداری کرده است که Mijia Q1000G نام دارد. این محصول به طراحی مدرن مزین است و از فناوری پیشرفته‌ای برای تصفیه‌ آب استفاده می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی‌ Mijia Q1000G، گرمایش فوری آب شیر است. این دستگاه می‌تواند دمای آب را در تنها ۳٫۵ ثانیه هم‌سطح دمای اتاق کند و یک لیتر آب را در ۶۰ ثانیه به نقطه‌ جوش برساند.

دستگاه تصفیه آب شیائومی با قیمت بالای 20 میلیون تومان معرفی شد [+عکس]

دستگاه جدید شیائومی می‌تواند در هر دقیقه ۲٫۶۵ لیتر آب را تصفیه کند. این دستگاه به سیستم تصفیه‌ ۶ مرحله‌ای مجهز است تا تمامی املاح اضافی گرفته شوند و آب سالم به‌دست شما برسد. کاربر می‌تواند دمای آب را از ۴۰ تا ۹۵ درجه‌ سانتی‌گراد تعیین کند.

شیائومی اپلیکیشن ویژه‌ای در دسترس مشتریان Mijia Q1000G قرار می‌دهد. این اپلیکیشن امکان کنترل دستگاه تصفیه آب را از راه دور امکان‌پذیر می‌کند. به‌لطف اپلیکیشن می‌توان روی قابلیت‌های مختلف Mijia Q1000G نیز نظارت کرد.

دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی فاقد BPA است تا نگرانی کاربران درباره‌ مصرف آب سالم برطرف شود. شیائومی می‌گوید دستگاه جدیدش حالت ویژه‌ای برای بهبود طعم آب و حفظ طولانی‌مدت کیفیت دارد.

دستگاه تصفیه آب شیائومی با قیمت بالای 20 میلیون تومان معرفی شد

قیمت دستگاه تصفیه آب Mijia Q1000G شیائومی ۳٬۳۹۹ یوان (۴۶۵ دلار) است. این دستگاه با گارانتی سه‌ساله روانه‌ بازار چین می‌شود. فیلتر RO دستگاه تصفیه آب شیائومی که پنج سال طول عمر دارد، با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۳۶ دلار) در دسترس قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دستگاه تصفیه آب شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر