;
coinex

تاریخ عرضه iOS‌17 و iPadOS 17 اعلام شد

تاریخ عرضه iOS‌17 و iPadOS 17 مشخص شد. اپل نسخه جدید سیستم‌عامل گوشی‌ها و تبلت‌های خود را تا چند روز دیگر برای دستگاه‌های سازگار منتشر خواهد کرد.

اپل در کنفرانس شب گذشته خود موسوم به Wonderlust جدای از معرفی سخت‌افزارهای جدید شامل اپل‌واچ‌های جدید، خانواده گوشی‌های آیفون 15 و نسخه دوم ایرپادز پرو در بخش نرم‌افزار نیز فعال بود و در قسمتی از رویداد، به تاریخ عرضه iOS‌17 و iPadOS 17 به عنوان نسخه جدید سیستم‌عامل گوشی‌های آیفون و آیپدهای خود نیز اشاره کرد. برطبق این خبر، iOS‌17 و iPadOS 17 در تاریخ دوشنبه 18 سپتامبر (27 شهریور) برای تمامی دستگاه‌های سازگار، منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس با پردازنده سه نانومتری معرفی شدند؛ خبری از اولترا نبود! [+مشخصات و قیمت]

تاریخ عرضه iOS‌17 و iPadOS 17 توسط اپل اعلام شد

اپل امروز در جریان رویداد Wonderlust خود با تأیید تاریخ انتشار iOS 17 و iPadOS 17، اعلام کرد که آخرین نسخه از سیستم‌عامل‌های همراه خود از روز دوشنبه 18 سپتامبر/27 شهریور برای تمامی کاربران دارای مدل‌های سازگار آیفون و آیپد در دسترس خواهد بود.

تاریخ عرضه iOS‌17 و iPadOS 17 توسط اپل اعلام شد

iOS 17 یک گزینه StandBy جدید برای آیفون اضافه می‌کند که به آن اجازه می‌دهد زمانی که در موقعیت افقی قرار دارد و به شارژر متصل است، به‌عنوان یک مرکز اطلاعات عمل کند. حالت StandBy برخی موارد مانند زمان، فعالیت‌های زنده، اعلان‌های دریافتی و چندین ویجت را نمایش می‌دهد.

تاریخ عرضه iOS‌17 و iPadOS 17 توسط اپل اعلام شد

با ماندن در موضوع ویجت‌ها، ویجت‌هایی که در صفحه قفل و صفحه اصلی استفاده می‌کنید، در این نسخه تعاملی هستند، بنابراین می‌توانید کارهایی مانند کنترل چراغ هوشمند یا خاموش کردن یادآوری را بدون باز کردن برنامه انجام دهید. تصحیح خودکار نیز اکنون هوشمندتر از قبل است و تصحیح اشتباهات با یک ضربه سریع صورت می‌گیرد.

AirDrop یک ویژگی NameDrop جدید برای به اشتراک‌گذاری سریع اطلاعات تماس با یک فرد در نزدیکی خود دارد و برنامه Phone دارای پوسترهای تماس قابل تنظیم است که به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید که افراد هنگام تماس اطلاعات تصویر و تماس شما را چگونه ببینند.

Live Voicemail پست صوتی‌ای را نشان می‌دهد که شخص دیگری آن را در صفحه قفل شما می‌گذارد تا در صورت مهم بودن بتوانید آن را دریافت کنید. برنامه Messages نیز اکنون ظاهری زیبا و ویژگی Check-In دارد که به شما کمک می‌کند با خیال راحت به مقصد خود برسید.

FaceTime از پیام‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید درصورتی‌که تماسی را از دست داد، یک پست صوتی ویدیویی بگذارید، به‌علاوه می‌توانید از آن در Apple TV استفاده کنید. Safari دارای یک پنجره مرور خصوصی قفل‌شده و یک ویژگی اشتراک‌گذاری رمز عبور و جلوگیری از ردیابی بهتر است. برنامه Maps اکنون به‌صورت آفلاین کار می‌کند، برنامه Photos می‌تواند حیوانات خانگی شما را شناسایی کند و Visual Look Up با غذا، نمادها، ویدیوها و موارد دیگر کار می‌کند.

یک ویژگی جدید ردیابی خلق‌وخوی در اپلیکیشن Health در دسترس است و اواخر امسال، اپل همچنین قصد دارد یک اپلیکیشن روزنامه‌نگاری را به آخرین نسخه iOS خود اضافه کند.

iOS 17 با iPhone XS و جدیدتر سازگار است، به این معنی که پشتیبانی از iPhone 8 ،iPhone 8 Plus و iPhone X از این نسخه حذف شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ عرضه iOS‌17 و iPadOS 17 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر