coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ساعت پخش سریال خط قرمز از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

مجموعه‌ی درام و اجتماعی خط قرمز به کارگردانی قاسم جعفری از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال خط قرمز می‌پردازیم.

سریال خط قرمز که به قلم علیرضا بذرافشان به نگارش درآمده است، نخستین بار از ۱۳ آذر ۱۳۸۰ تا ۴ تیر ۱۳۸۱ به صورت هفتگی از شبکه سه تلویزیون پخش شد.

راهنمای خرید تکراتو

خط قرمز یکی از پربیننده‌ترین سریال های دهه‌ی هشتاد تلویزیون بود که در سال‌های بعد نیز بازبخش شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های قدیمی هستید، می‌توانید سریال خط قرمز را از روز پنجشنبه (23 شهریور 1402) از شبکه آی فیلم فارسی تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال خط  قرمز ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال زخم کاری 2 از فیلیمو [+ خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال خط قرمز از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال خط قرمز از پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه هر شب ساعت 20:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 04:00 بامداد و 12:00 صبح روز بعد که زمان تکرار سریال خط قرمز از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال خط قرمز
ساعت پخش سریال خط قرمز از شبکه آی فیلم

در سریال خط قرمز شهرام حقیقت دوست، سروش گودرزی، پویا امینی، ایمان اشراقی، علیرضا نیک پی، شهرام عبدلی، علی منصوری، علی جاویدفر، مجید مشیری، مهسا کرامتی، زهرا اویسی، ساناز کیهان، حسن اسدی، رضا امامی، اردلان آذربهرام، فریده دریا مج، رضا میرمعنوی، علی جلالی، هما خاکپاش، هوشنگ بنایی، فرزاد مسروری، صدرا سید قاسمی و علی اسیوند نقش‌آفرینی کردند.

خلاصه داستان سریال خط قرمز

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال خط قرمز از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه اجتماعی درام می‌رویم که درباره‌ی زندگی پنج پسر جوان است.

ساعت پخش سریال خط قرمز,
ساعت پخش تکرار سریال خط قرمز از آی فیلم

در خلاصه داستان سریال تلویزیونی «خط قرمز» آمده: «پنج جوان پسر با افکار خاص خود به دلیل مشکلاتی که در خانواده‌های‌شان دارند، تصمیم می‌گیرند از خانه‌های‌شان فرار کنند و به شمال کشور بروند. در این سفر، حوادث ناگوار و غیرمنتظره‌ای برای آنها ‌رخ می‌دهد و باعث می‌شود بازگشت‌ آن‌ها به سوی خانواده‌های‌شان سخت شود.»

کارگردان سریال خط قرمز

زمان پخش سریال خط قرمز

قاسم جعفری در ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۴۸در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی مرکز آموزش فیلمسازی است و کار خود را در سینما از سال ۱۳۶۹ به عنوان مدیر تولید فیلم خلع سلاح و در مسلخ عشق به عنوان جانشین مدیر تولید آغاز کرد. جعفری پس از آن، مدیر تولید فیلم سفر و فیلمبردار پشت صحنه فیلم کودکانی از آب و گل بود.

این کارگردان توانمند در سال ۱۳۷۳نخستین فیلم بلند سینمایی خود، یعنی ماه مهربان را ساخت و پس از آن دومین فیلم بلندش با نام قاصدک را تولید کرد. جعفری، صاحب پردیس تئاتر شهرزاد است.

قاسم جعفری پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی را کارگردانی کرده‌ است که از جمله‌ی آنها می‌توان به خط قرمز با ۹۰٪ بیننده در سال ۸۰، مسافری از هند با ۹۶٪ بیننده (که پربیننده‌ترین سریال پس از انقلاب در تلویزیون بوده‌) و سریال کمکم کن با ۹۴٪ بیننده در سال ۱۳۸۳ اشاره کرد.

اما قاسم جعفری پس از این مجموعه، نزدیک به دو دهه است که اثری پرمخاطب با موفقیتی چشم‌گیر در عرصه سینما و تلویزیون نداشته‌ است؛ البته در سال ۱۳۹۷ شروع به ساخت سریال زندگی زیباست کرد و این سریال در تیرماه ۱۴۰۰ از شبکه ۲ پخش شد.

قاسم جعفری سال‌هاست با صدیقه صحت تهیه‌کننده سینما و تلویزیون ازدواج کرده و دو فرزند به نام‌های ایران و شهرزاد دارد که هر دو هنرمند هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال خط قرمز نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

شهرام حقیقت دوست، سروش گودرزی، پویا امینی، ایمان اشراقی، علیرضا نیک پی، شهرام عبدلی، علی منصوری، علی جاویدفر، مجید مشیری، مهسا کرامتی، زهرا اویسی، ساناز کیهان، حسن اسدی، رضا امامی، اردلان آذربهرام، فریده دریا مج، رضا میرمعنوی، علی جلالی، هما خاکپاش، هوشنگ بنایی، فرزاد مسروری، صدرا سید قاسمی و علی اسیوند در سریال خط قرمز نقش‌آفرینی کرده بودند.

سریال خط قرمز چند قسمتی است؟

این سریال در 25 قسمت 40 دقیقه‌ای به کارگردانی قاسم جعفری ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال خط قرمز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام. چرا تیتراژ این سریال پخش نمیشه!؟

    پاسخ