;
coinex

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مهر 1402 اعلام شد

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مهر 1402 به جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز این وزارتخانه، مطابق با معیارهای صلاحیت متقاضیان برگزار خواهد شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش، مطابق با معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل مربی امور آموزش معلولین، آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مهر 1402 را برگزار خواهد کرد.

بر همین اساس ثبت نام این آزمون به شکل اینترنتی از روز جمعه 17 شهریور تا پایان روز جمعه 31 شهریور 1402 به انجام می‌رسد. این زمان به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود و متقاضیان باید در مدت زمان اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام مبادرت ورزند و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت آغاز شد [+لینک سایت ثبت نام]

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مهر 1402

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ دوشنبه 17 مهرماه 1402 جهت مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس  www.hrtc.ir دردسترس خواهد بود. همچنین تاریخ دقیق برگزاری آزمون، هفته ابتدایی مهرماه به اطلاع خواهد رسید.

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مهر 1402

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون ذکر و به هنگام چاپ کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از طرف داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان بعد از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زمانی که سامانه به‌منظور ویرایش اطلاعات داوطلبان باز خواهد شد، داوطلبان قادر خواهند بود تا با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود اقدام کنند. متقاضیان می‌توانند جهت مطالعه دفترچه راهنما و ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir رجوع کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش در مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر