coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال برای آخرین بار از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

«برای آخرین بار» یک مجموعه‌ی خاطره‌انگیز به کارگردانی اکبر منصور فلاح است که از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال برای آخرین بار می‌پردازیم.

سریال برای آخرین بار در ژانر اجتماعی و طنز – حادثه‌ای، به نویسندگی حسن انصاریان و محمدرضا آریان و تهیه کنندگی صدیقه صحت ساخته شده است. این سریال اولین بار در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه تهران روی آنتن رفت.

اگر از علاقه‌مندان به سریال‌های قدیمی و طنز هستید، می‌توانید سریال برای آخرین بار را از روز یکشنبه (26 شهریور 1402) از شبکه آی فیلم فارسی تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال برای آخرین بار ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال زخم کاری 2 از فیلیمو [+ خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال امپراطور اشک ها از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال برای آخرین بار از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی برای آخرین بار، جایگزین سریال مهر و ماه در شبکه آی فیلم فارسی می‌شود. بر اساس جدول پخش برنامه‌های این شبکه، زمان پخش سریال برای آخرین بار هر روز ساعت 18:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 02:00 بامداد و 10:00 صبح روز بعد که زمان تکرار سریال برای آخرین بار از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال برای آخرین بار
ساعت پخش سریال برای آخرین بار از شبکه آی فیلم

اکبر منصور فلاح، کارگردان سریال برای آخرین بار گفته بود، ما سعی کردیم اتفاقاتی در این مجموعه جا دهیم که ایجاد خنده کند، به همین دلیل یک سری لحظات داریم تا مخاطبان با دیدن آن تحت تاثیر قرار بگیرند. در واقع این لحظات را سعی کردیم در قسمت جدی این مجموعه به وجود بیاوریم. از سوی دیگر، داستان این مجموعه به اندازه کافی تلخ بود، اما با قرار دادن یوسف تیموری یا امیر جعفری و بهره بردن از تیکه‌هایی که آنها در سریال به کار می‌برند، سعی کردیم تلخی قصه را کم‌رنگ‌تر کنیم.

بازیگران سریال برای آخرین بار

ساعت پخش تکرار سریال برای آخرین بار از آی فیلم
ساعت پخش تکرار سریال برای آخرین بار از آی فیلم

امیر جعفری در نقش حبیب _ جمال اجلالی در نقش احمد قندی
یوسف تیموری در نقش صمد _  شهره سلطانی در نقش مینو قندی
مهدی امینی‌خواه در نقش بابک قندی _ سحر زکریا در نقش طلا
آرام جعفری در نقش مهتاب قندی _ گیتی معینی در نقش مادر صمد
ناصر گیتی‌جاه در نقش پدر صمد _ غلامرضا طباطبایی در نقش پدربزرگ مهتاب
مینا جعفرزاده در نقش مادربزرگ مهتاب _ حسن اسدی در نقش آقای دکتر
پریسا گلدوست در نقش مادر حبیب _ رامتین خداپناهی در نقش حمید
فرزاد حسنی در نقش سعادتی _ صفر کشکولی در نقش عمو صفر
مجید علم‌بیگی در نقش آقای عابدینی _ مریم صبوری در نقش نامزد سعادتی
بهروز عابدینی، داود بیراک، علی خرم، مهدی بخشایش، مهدی فتوحی، مهرداد خدادادیان و نسترن یگانه

خلاصه داستان سریال برای آخرین بار

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال برای آخرین بار از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه طنز – حادثه‌ای، اجتماعی می‌رویم که درباره‌ی زندگی پرفراز و نشیب جوانی به نام حبیب است.

زمان پخش سریال برای آخرین بار

در خلاصه داستان این سریال آمده‌ است: «حبیب کارگر ساده‌ای است که در یک کارخانه کار می‌کند اما بنا به دلایلی با دستور رئیسش آقای قندی اخراج می‌شود. حبیب در تاریکی شب برای طلب بخشش و تقاضای برگشت به کار با قندی صحبت می‌کند اما بحث و درگیری میان آن‌ها پیش می‌آید و قندی به زمین خورده و بیهوش می‌شود. حبیب که گمان می‌کند مرتکب قتل شده؛ قندی را در صندوق ‌عقب ماشین گذاشته و با خود به خانه می‌برد.

در این میان حبیب با دختری که به تازگی در کارخانه مشغول به کار شده هم مسیر می‌شود. حبیب به دختر دل می‌بندد و غافل از اینکه او دختر رئیس کارخانه است. حالا او باید برای حل مشکلات زندگی‌اش بهترین راه را پیدا کند.

کارگردان سریال برای آخرین بار

ساعت پخش تکرار سریال برای آخرین بار از آی فیلم

اکبر منصور فلاح متولد ۱۳۴۰ است. وی از دوران ابتدایی با اجرای نمایش و از تئاتر کار هنری خود را آغاز کرد. او بازیگر اولین تئاتر تلویزیونی بعد از انقلاب به نام «حصار در حصار» به کارگردانی محمدرضا هنرمند است.

منصور فلاح کارگردانی سریال‌های برای آخرین بار، فقط به خاطر تو، به خاطر من، آژانس دوستی، کودک و فرشته و همچنین فیلمنامه نویسی فیلم عروس و ملوس را برعهده داشته است. از آخرین کارهای منصور فلاح می‌توان تله فیلم «توهم» و «پسرهای ترشیده» را نام برد.

اکبر منصور فلاح سال‌هاست ازدواج کرده است و دو دختر به نام‌های هدی و مونا دارد.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال برای آخرین بار نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

امیر جعفری، جمال اجلالی، یوسف تیموری، شهره سلطانی، مهدی امینی‌خواه، سحر زکریا، آرام جعفری، گیتی معینی، ناصر گیتی‌جاه، غلامرضا طباطبایی، مینا جعفرزاده، حسن اسدی، پریسا گلدوست، رامتین خداپناهی، فرزاد حسنی، بهروز عابدینی، داود بیراک، علی خرم، مهدی بخشایش، مهدی فتوحی، مهرداد خدادادیان و نسترن یگانه بازیگران سریال برای آخرین بار هستند.

سریال برای آخرین بار چند قسمتی است؟

این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی اکبر منصور فلاح ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال برای آخرین بار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر