;
coinex

بهترین بازی های اکشن موبایلی [+ معرفی بازی‌های موبایلی 2023]

سبک اکشن یکی از هیجان‌‌انگیزترین و پرطرفدارترین سبک‌‌ها در دنیای بازی است و طرفداران بسیار زیادی دارد. خوشبختانه برخی از جذاب‌ترین عناوین اکشن در گوشی‌های هوشمند در دسترس هستند. در ادامه با معرفی بهترین بازی های اکشن موبایلی با ما همراه شوید.

گیمرها به بازی‌های سبک اکشن توجه بیشتری نشان می‌دهند. این موضوع باعث شده تا شرکت‌ها بازی‌سازی به فکر تولید بازی های موبایلی سبک اکشن باشند. محبوبیت بسیار زیاد بازی‌های سبک اکشن به‌گونه‌ای است که نمی‌توان این سبک را با سایر سبک‌های بازی مقایسه کرد. این مسئله باعث شده تا بازی‌های کم حجم و سبک، درصد زیادی از عناوین مارکت‌ها، بخصوص گوگل پلی را تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی 2023

بهترین بازی های اندروید 2023

بهترین بازی های اکشن موبایلی

پیشرفته‌شدن گوشی‌های هوشمند و توانایی بالای آنها در اجرای انواع مختلف بازی‌ها باعث شده تا بازی های موبایلی مختلفی در سبک‌های مختلف توسط شرکت‌های بازی‌سازی به بازار عرضه شود. در این مقاله، به معرفی بهترین بازی های موبایلی 2023 و اکشن می‌پردازیم. بازی‌های این سبک از وسعت بالایی برخوردار هستند و همان‌طور که گفتیم، مختص پلتفرم خاصی نیستند. بازی‌های اکشن را می‌توان هم به صورت تکی و هم به صورت گروهی بازی کرد.

Gunstars

بهترین بازی های اکشن موبایلی
بهترین بازی های اکشن موبایلی

بازی Gunstars یکی از جدیدترین و بهترین بازی های اکشن موبایلی است که توانسته علاقه‌مندان این سبک را جذب خود کند. این بازی در بستر بلاک‌چین است و همین موضوع می‌تواند متفاوت بودن آن را با سایر بازی‌ها نشان دهد. در طول تجربه بازی می‌توانید به گونه‌های مختلفی مانند فروش NFT‌هایی که به‌دست می‌آورید، کسب درآمد کنید.

گیم‌پلی بازی به این صورت است که بازیکنان در یک نبرد ۱۸ نفره در یک نقشه کوچک قرار می‌گیرند که باید تنها در سه دقیقه تمام تلاش خود را برای زنده ماندن به کار بگیرند. در ابتدای بازی سلاحی برای دفاع از خود ندارید و باید با نابودی اجسام مختلف، سلاح‌هایی را به‌دست آورید. بازی از نمای بالا جریان دارد و همین موضوع دید مناسبی را به بازیکن می‌دهد.

با جمع‌آوری امتیازهایی که در هر رقابت به‌دست می‌آورید، می‌توانید کارهای مختلف مانند خرید آیتم‌ها، شخصی‌سازی ظاهر شخصیت بازی و دیگر فعالیت‌ها را انجام دهید. در مجموع بازی Gunstars می‌تواند یک تجربه جذاب باشد که با توجه‌ به فضای بلاک‌چینی آن باید دید چه عملکردی را می‌تواند داشته باشد.

The Division Resurgence

بهترین بازی های اکشن موبایلی

The Division یکی از بهترین بازی های موبایلی 2023 و از دیگر بازی‌های جذاب یوبیسافت است که توانسته مخاطبان بسیاری را سرگرم خود کند. داستان بازی در شهر نیویورک جریان دارد و روایت کاملا مجزایی با نسخه‌های اول و دوم دارد. در این بازی باید با دیگر بازیکنان آنلاین به رقابت بپردازید و با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف از گوشه و کنار جهان بازی، سعی کنید  زنده بمانید. نقشه بازی نسبت به نسخه کنسولی کوچک‌تر است، اما با توجه‌ به دیگر بازی‌های جهان بازی موبایل می‌توان انتظار یک نقشه پر جزئیات را داشت.

در این بازی که یکی از بهترین بازی های اکشن موبایلی است، شما می‌توانید از بین شخصیت‌های مختلف، یکی را برای ادامه بازی انتخاب کنید که هریک از آن‌ها قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند. البته هنگام تجربه بازی می‌توانید شخصیت‌های دیگری را نیز برای ادامه بازی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

Modern Combat 5 Blackout

بهترین بازی های اکشن موبایلی
بهترین بازی های موبایلی

بازی Modern Combat 5 Blackout که یکی از بهترین بازی های موبایلی است، یک بازی اکشن با گرافیک عالی، سلاح‌های قدرتمند و رقابت آنلاین چند نفره در سبک شوتر اول شخص است. شما می‌توانید یک تیم 9 نفره تشکیل دهید، از دوستان خود برای بازی تیمی دعوت کنید و مهارت‌های مبارزه‌ای رقابتی خود را در برابر رقبای آنلاین از سراسر جهان آزمایش کنید. در این بازی می‌توانید از سلاح های قدرتمند استفاده کنید.

در Modern Combat 5 BlackOut شما در نقش فردی به نام Caydan Phoenix هستید که یکی از شخصیت‌های فرعی در Modern 4 به شمار می‌رود. شخصیت‌های دیگری که نقش بسیار مهمی در این سری بازی می‌کنند، Sophie Daviau و Isaac Tukura هستند. همچنین این فرصت را خواهید داشت که با انجام بازی انفرادی به تنهایی کار کنید و جهان را نجات داده و آن را به مکان زیبایی تبدیل کنید.

Apex Legends Mobile

بهترین بازی های اکشن موبایلی

بازی Apex Legends Mobile یکی از بهترین بازی های اکشن موبایلی است که توانسته بسیار مورد توجه گیمرها قرار گیرد. این گیم جذاب به عنوان یک بازی که برای پلتفرم موبایل توسعه داده شده است از نظر بصری کیفیتی قابل قبول را ارائه می‌کند. توسعه دهندگان این بازی برای آن حالت‌های گرافیکی مختلفی در نظر گرفته‌اند که گیمر می‌تواند با توجه به توانایی سخت‌افزار گوشی موبایل خود آنها را انتخاب کند.

اگر می‌خواهید ظاهر بازی موبایلی شما شبیه به نسخه کامپیوتر و کنسول باشد از گزینه Original استفاده کنید. گزینه Original برای بخش گرافیکی در نظر گرفته شده که از طریق آن می‌توان تغییرات لازم را انجام داد.

هرچه گوشی شما پیشرفته‌تر باشد، این بازی به شکل بهتری بر روی گوشی شما اجرا خواهد شد. اگر گوشی میان‌رده دارید باید گفت که این بازی از نظر فنی تا حدی روی گوشی‌ شما افت فریم خواهد داشت و همین باعث می‌شود عملکرد آن متوسط باشد. اما نیازی به نگرانی نیست، زیرا گزینه‌هایی برای اولویت قرار دادن نرخ فریم وجود دارد که از طریق آن می‌توان مشکلات را کمتر کرد.

بازی ایپکس لجندز در بخش طراحی دارای ۱۰ لجند است که می‌توان آنها را آزاد کرد؛ البته کاربران با پیشروی در بازی و ارتقای سطح خود می‌توانند این کار را انجام دهند. تیم سازنده این بازی در کل سنگ تمام گذاشته است که در این مورد می‌توان به مهارت‌ها و نوع ضربات تمام کننده پس از ناک‌اوت کردن دشمنان، اشاره کرد.

Slaughter 3: The Rebels

بهترین بازی های اکشن موبایلی
بازی های موبایل

Slaughter 3: The Rebels سومین نسخه از سری بازی محبوب Slaughter است که همچنان طرفداران این مجموعه و سری بازی‌های شوتر را به خوبی سرگرم طراحی منحصر‌به‌فرد خود کرده است. این بازی که از بهترین بازی های اکشن موبایلی است، گرافیک بسیار خوبی دارد و می‌توان جزئیات بالایی را در این زمینه مشاهده کرد.

همچنین اتمسفر خاص و گیرای Slaughter 3: The Rebels یکی از نکات مثبت بازی محسوب می‌شود که در تک تک محیط‌هایی که در آن‌ها حضور پیدا می‌کنید، می‌توانید آن را حس کنید.

داستان بازی با فرو ریختن دیوار یک زندان شروع می‌شود که خطرناک‌ترین زندانی‌ها را در خود جای داده است. حال تمام زندانی‌ها شهر را تصرف کرده‌اند و اینجا است که شما باید در نقش فردی به نام راسل، به این غائله خاتمه دهید.

بازی سلاح‌های مختلفی را در دسترس شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها، ماوریت‌های خود را پیش ببرید و شهر را از وجود جنایتکاران پاک کنید. Slaughter 3: The Rebels یک بازی جذاب برای علاقه‌مندان به سبک اکشن است که تجربه‌ی نسبتا متفاوتی در مقایسه با دیگر بازی‌های مشابه به شما منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

Honor of Kings: World

بازی جذاب Honor of Kings: World که یکی از بهترین بازی های اکشن 2023 بوده، یک بازی در سبک اکشن نقش آفرینی و شبیه به سری Monster Hunter است که توسط استودیوی تیمی استودیو گروپ (TiMi Studio Group) توسعه داده شده است. این بازی محصولی از شرکت تنسنت گیمز (Tencent Games) در سبک اکشن نقش آفرینی است و قصد دارد تا تجربه‌ای تازه و شبیه به سری Monster Hunter برای گیمرها به ارمغان آورد.

در این بازی از نبردهای سبک سری Monster Hunter استفاده شده و گیمرها در برابر هیولاهای عظیم قرار خواهند گرفت. همچنین، همانند سری بازی‌های Monster Hunter گیمرها باید با استفاده از مکانیک‌هایی نظیر جاخالی دادن سریع و تعویض سلاح در میانه‌ی نبرد با دشمنان خود روبرو شوند. حتی یک شریک و همکار هوش مصنوعی برای کمک به گیمرها در این عنوان وجود دارد که در میانه‌ی نبردها به کمک گیمرها خواهد رفت.

بازی Honor of Kings از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار است و توانسته در لیست بهترین بازی های موبایلی 2023 برای خود جا باز کند. به گفته توسعه دهندگان، این بازی جذاب روزانه صد میلیون بازیکن فعال دارد.

Warcraft Arclight Rumble

بهترین بازی های اکشن موبایلی
بهترین بازی های موبایلی 2023

از بهترین بازی های موبایلی 2023 می‌توان بازی فوق‌العاده Warcraft Arclight Rumble را نام برد. بازی جذاب Warcraft Arclight Rumble که سبکی اکشن دارد، یک بازی رایگان است. در این بازی جذاب قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی جهان وارکرفت (بیش از ۶۰ کاراکتر مختلف) حضور دارند.

بازی Warcraft Arclight Rumble دارای المان‌های بازی‌های دفاع از قلعه یا همان Tower Defense است، اما نوآوری‌ها و موارد جدیدی هم دارد تا صرفا یک بازی دفاع از قلعه معمولی نباشد و محصولی فراتر از این مورد را مشاهده کنیم. کاربران می‌توانند انتظار یک حالت کمپین PvE وسیع در کنار حالت کوآپ، PvP، دانجن‌، Raid و موارد دیگری را داشته باشند.

در این بازی که یکی از بهترین بازی های اکشن 2023 محسوب می‌شود، دو بازیکن به‌صورت آنلاین در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و هریک از آن‎‌ها باید با کارت‌هایی که در اختیار دارند بازیکن مقابل خود را شکست دهند. هریک از شخصیت‌های بازی قابلیت مبارزه‌ خاص خود را دارند که با توجه‌ به استراتژی خود باید از آن‌ها بهره ببرند.

این یک بازی موبایلی سریع در سبک اکشن و جمع‌آوری قهرمانان و شروران است که کمپین وسیع و گسترده‌ای در حالت PVE دارد. این بازی همچنین دارای دانجن و رِید و PVP و Co-op و هر آنچه که از یک بازی وارکرفت انتظار دارید، است.

Dead Rain 2: Tree Virus

بهترین بازی های اکشن موبایلی

بازی جذاب Dead Rain 2: Tree Virus در سبک اکشن و ماجراجویی دو بعدی طراحی شده است. بازیکنان در این بازی باید در هر مرحله با تعدادی زامبی مقابله کنند. عناصر مختلفی مانند جمع‌آوری آیتم‌های مخفی و پلتفرمینگ نیز از دیگر سبک‌ها در بازی دیده می‌شود که همگی به جذابیت بازی افزوده‌اند.

همچنین در بعضی از مراحل بازی Boss Fightهای جذابی در انتظار بازیکنان است که به قطع می‌توان گفت جذاب‌ترین بخش بازی به حساب می‌آید. تعداد بالای مراحل و تنوع هرکدام باعث شده است تا بازیکنان بتوانند مدت زیادی به تجربه‌ی بازی Dead Rain 2: Tree Virus که یکی از بهترین بازی های اکشن 2023 است، بپردازند که البته این تجربه‌ برای آنها تکراری نشود.

با توجه به کمبود مهمات و دنیای آخر الزمانی بازی، بازیکنان باید با شناخت نقاط ضعف و قوت هر نوع از زامبی‌ها، با استفاده از حداقل تیر آنها را از بین ببرند. بازی در مراحل ابتدایی به بازیکنان در شناخت این نقاط کمک می‌کند؛ اما با پیشرفت در بازی، زامبی‌ها سخت جان‌تر و ترسناک‌تر می‌شوند و مقابله با آنها به همین سادگی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 15 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 7 میلیون

Alto’s Adventure

بهترین بازی های اکشن
بهترین بازی های اکشن

Alto’s Adventure یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های اکشن موبایلی است. این بازی همانند بیشتر عناوین دویدنی آسان بوده و پیچیدگی خاصی ندارد. در Alto’s Adventure باید از روی یک سطح شیب‌دار به پایین اسکی کنید و مراقب موانع باشید. شما در مسیر پایین رفتن از روی شکاف‌ها و دره‌های بزرگ می‌پرید، لاماها را نجات می‌دهید و سعی می‌کنید با موانع برخورد نداشته باشید.

طراحی گرافیکی بازی ساده بوده و انجام آن نرم و لذت‌بخش است. مسیر پایین آمدن انتها ندارد و شما مدام در حال جا خالی دادن از موانع هستید. این بازی رایگان بوده و البته نسخه پولی آن بسیار ارزان است. Alto’s Adventure برای کسانی که به دنبال بازی‌های اکشن ساده و سرگرم‌کننده هستند گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

Gangstar Vegas

یکی از بهترین بازی های اکشن موبایلی و سوم شخص، بازی Gangster Vegas است. بازی Gangster Vegas ساخت کمپانی معروف گیم‌لافت است. در این بازی جهان‌باز می‌توانید ماشین‌های مختلف را ربوده و به مبارزه با گانگسترهای وگاس بپردازید. در Gangster Vegas حدود 80 مرحله اکشن شوتر و مسابقه‌ای وجود دارد که در کنار آن‌ها می‌توانید به انجام چالش‌های مختلف دیگر بازی بپردازید.

این بازی از بسیاری جهات شبیه مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto یا همان جی‌تی‌ای است که در آن می‌توانید شاهد سرگرمی‌های مختلف و غیرقانونی در شهری جهان‌باز باشید که با استفاده از ماشین‌ها و سلاح‌های مختلف، می‌توانید در آن‌ گشت‌وگذار کنید. بازی دارای حالت داستانی است که می‌توانید گاهی شاهد گفتگوهای جالب و گاهی خنده‌داری از شخصیت‌ها و رادیوی خودروها باشید.

سوالات متداول

بهترین بازی های اکشن موبایلی کدامند؟

Gunstars ،Modern Combat 5 Blackout ،Slaughter 3: The Rebels و Warcraft Arclight Rumble از جمله بهترین بازی های موبایلی اکشن هستند.

بهترین بازی های اکشن 2023 کدام‌ها هستند؟

سه بازی Warcraft Arclight Rumble، Dead Rain 2: Tree Virus و Honor of Kings: World که در اینجا نیز معرفی شدند، همگی از جمله بهترین بازی‌های سبک اکشن 2023 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین بازی های اکشن موبایلی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر