coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین بازی های زامبی اندروید و آیفون ؛ معرفی برترین بازی های زامبی محور موبایل

در این مطلب با بهترین بازی های زامبی اندروید بر اساس میزان دانلود و نظرات کاربران آشنا می‌شوید که ساعت‌ها و روزها شما را سرگرم می‌کنند.

خوشبختانه هنوز آخرالزمان زامبی‌ها در دنیای واقعی نرسیده؛ اما مدت‌هاست که زامبی‌ها و بازی های زامبی جزء بهترین بازی های اندروید و آیفون محسوب شده و لحظات مهیجی را برای کاربران رقم می‌زنند. از زمان انتشار رزیدنت ایول، زامبی‌ها همیشه یکی از مهم‌ترین عناصر سبک وحشت بوده‌اند.

این سبک، یکی از سبک‌های متنوع است که مثلاً بعضی از بازی‌های آن مثل مردگان متحرک، کاملاً جدی و بعضی دیگر مثل گیاهان در برابر زامبی‌های 2 فانتزی‌تر هستند. در هر صورت خیلی از این بازی‌ها، جزء بهترین بازی های اندروید محسوب می‌شوند.

با توجه به محبوبیت این سبک، در ادامه مطلب با معرفی بهترین بازی های زامبی اندروید همراه شما هستیم تا به شما برای انتخاب بهترین گزینه‌ها از این مجموعه متنوع کمک کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های زامبی اندروید

با وجود ظهور ژانرهای مختلف بازی‌های موبایل، بازی های زامبی هرگز قدیمی نمی‌شوند. این محبوبیت نشان می‌دهد که خیلی از کاربران از هیجان، خشونت و آدرنالین چنین بازی‌هایی لذت می‌برند.

بهترین بازی های زامبی اندروید
بهترین بازی های زامبی اندروید

قطعاً بین بازی های زامبی، بعضی موفق‌تر هستند و خوشبختانه تعداد این بازی‌ها برای کاربران اندروید و iOS کم نیست. در این بازی‌ها، شاهد ترکیب عناصر استراتژی، هیجان، دویدن بی‌پایان و ماجراجویی‌های آخرالزمانی هستیم. بخصوص در اپ استور که خیلی از بازی‌های جذاب آن برای بعضی از کاربران ناشناخته مانده‌اند.

قبل از آشنایی با بهترین بازی های زامبی برای اندروید و iOS، توصیه می‌کنیم که سایر مطالب سایت ما از جمله بهترین بازی های اندروید 2024 و بهترین بازی های آنلاین اندرویدی را از دست ندهید.

1. Dead Ahead

بهترین بازی های زامبی اندروید

معرفی بهترین بازی های زامبی محور را با Dead Ahead شروع می‌کنیم که یکی از بازی‌های رایگان این سبک برای اندروید و iOS است. در این بازی زامبی شما دائماً با استفاده از اسکوتر در حال فرار از زامبی‌های خطرناک هستید و همزمان سعی دارید حداکثر تعداد آنها را نابود کنید. شما با کنترل قهرمان این بازی و اسکوتر او، از موانع مختلف عبور کرده، از روی سطوح پریده و برای دستیابی به بالاترین امتیاز، زامبی‌ها را می‌کشید. همچنان که در Dead Ahead پیش می‌روید، چالش‌های بزرگتری سر راه شما قرار می‌گیرند.

با جمع‌آوری امتیازات بیشتر، می‌توانید به تجهیزات قوی‌تر و بهتر و حتی لوکیشن‌هایی با پاداش‌های بیشتر دسترسی پیدا کنید. Dead Ahead سبک بصری جذاب و گیم پلی پرسرعتی دارد که شما را برای مدت‌ها سرگرم نگه خواهد داشت. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های زامبی موبایل هستید، به هیچ عنوان Dead Ahead را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

بهترین بازی های شهرسازی برای اندروید

2. Dead Trigger 2

بهترین بازی های زامبی اندروید
بهترین بازی های زامبی موبایل

Dead Trigger 2 یک بازی زامبی کشی کاملاً متفاوت است که در آن شما با زامبی‌هایی غول پیکر به اندازه یک آسمان خراش روبرو می‌شوید. در این بازی شوتر اول شخص، علاوه بر نجات جان خودتان، باید با کشتن زامبی‌ها با استفاده از انواع سلاح‌ها، دیگران را هم نجات دهید.

خوشبختانه خیلی از این افراد به پایگاه عملیات شما پیوسته و با تولید آیتم‌هایی ارزشمند، لطف شما را جبران می‌کنند. می‌توانید شخصیت بازی را با کنترل‌های دیجیتال روی صفحه هدایت کرده و از ویرانه‌ها نجات دهید. برای به دست آوردن متحدان جدید، از بین بردن زامبی‌ها با سلاح‌های مختلف و کمک به بازماندگان ضروری است. این بازی نسبت به Dead Ahead تم جدی‌تری دارد. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های اکشن موبایلی هستید، Dead Trigger 2 را دانلود کنید.

3. Death Road to Canada

بهترین بازی های زامبی اندروید

یکی دیگر از بهترین بازی های زامبی اندروید Death Road to Canada است. در این بازی، زامبی‌ها دنیا را تصرف کرده و تنها یک مکان امن در دنیا باقی مانده است. شما هم در این بازی با عبور از مسیر بین فلوریدا و کانادا، کنترل تعدادی از بازماندگان را در اختیار می‌گیرید.

بازی کشتن زامبی Death Road to Canada یک RPG اکشن پر از زامبی است که در آن شما با انبوهی از هیولاهای گوشتخوار روبرو می‌شوید. می‌توانید برای تقویت قابلیت‌های دفاعی خودتان، شخصیت‌های جدید را به کار ببندید؛ اما هر شخصیت نیاز به یک سلاح داشته و تدارکات با ارزش را مصرف می‌کند. اگر تصمیم به دانلود بازی زامبی دارید، این بازی محبوب را به عنوان یکی از گزینه‌ها در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

بهترین بازی های فکری آیفون

4. Doomsday: Last Survivors

بهترین بازی های زامبی اندروید
بهترین بازی های زامبی محور

Doomsday یک بازی زامبی جدید از نوع استراتژی و ماجراجویانه است که در آن با دنیایی از زامبی‌ها روبرو می‌شوید. در این بازی هم سرنخ‌هایی از محبوب‌ترین بازی های زامبی قدیمی مثل آخرین بازمانده از ما و لالی‌پاپ چینسا مشاهده می‌شود. برای مثال، یکی از گروه‌هایی که کنترل آنها را به دست می‌گیرید، متشکل از یک مرد میان سال جدی و یک نوجوان گستاخ با کلاه بیسبال است که یادآور شخصیت‌های جول و الی هستند.

در این بازی رایگان که یکی از بهترین بازی های زامبی موبایل است، می‌توانید برای از پا درآوردن زامبی‌ها، از انواع سلاح‌ها و قابلیت‌های مختص هر کاراکتر استفاده کنید.

5. Dysmantle

بهترین بازی های زامبی اندروید

Dysmantle یک بازی زامبی افلاین است که تا به امروز موفق به کسب نظرات مثبت زیادی در پلی استور شده و جزء بهترین بازی های زامبی محور اندروید محسوب می‌شود. در این بازی، شما تقریباً همه جنبه‌های آخرالزمان زامبی‌ها را تجربه می‌کنید؛ از جستجوی غذا و پخت و پز گرفته تا شکار و کشتن زامبی‌ها.

می‌توان گفت که مهم‌ترین ویژگی این بازی، قابلیت ساخت و ساز و تبدیل مواد به سلاح و تدارکات مختلف است که می‌توانید از آنها برای کشتن دشمن استفاده کنید.

Dysmantle رایگان نیست و 9.99 دلار قیمت دارد که برای یک بازی موبایلی قیمت زیادی محسوب می‌شود. اما این بازی یکی از بهترین بازی زامبی اندروید افلاین است و با پرداخت هزینه آن، نیازی به تماشای تبلیغات یا خرید درون بازی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایل از نظر هوش مصنوعی

بهترین بازی های کامپیوتر از نظر هوش مصنوعی

6. Earn to Die 2

بهترین بازی های زامبی اندروید
بازی های زامبی قدیمی اندروید

در بازی Earn to Die 2 به جای اسکوتر، کنترل یک خودروی قدرتمند را در اختیار دارید. در این بازی هم دنیا به دلیل ظهور زامبی‌ها تبدیل به جهنم شده؛ اما یک کشتی نجات در آن سمت کشور منتظر شماست. برای رسیدن به این کشتی، باید دنیایی از زامبی‌ها را در مسیر خودتان از بین ببرید.

در این بازی زامبی موبایل هم انواع خودروها در اختیار شما قرار دارند؛ از جمله یک ماشین پلیس و یک کامیون بستنی. همچنان که در این بازی رایگان پیشرفت می‌کنید، پول‌هایی به دست می‌آورید که می‌توانید از آنها برای ارتقای خودروی خودتان استفاده کنید؛ از جمله موتور یا گیربکس جدید، پوشش زرهی و حتی سلاحی برای نابودی دشمنان در مسیر.

7. Into the Dead 2

بهترین بازی های زامبی اندروید

Into the Dead 2 یکی دیگر از بهترین بازی های زامبی برای iOS و اندروید است. این بازی، داستان پدری را روایت می‌کند که عاجزانه در تلاش برای رسیدن به خانه است. شما باید شخصیت بازی را از مزارع متروک و جنگل‌های تاریکی که پر از مردگان متحرک هستند عبور دهید. مشترکان نت‌فلیکس می‌توانند این بازی را بدون هیچ گونه هزینه اضافه‌ای انجام دهند.

همچنان که در این بازی زامبی کشی پیشرفت می‌کنید، به سلاح‌های جدیدی برای دفاع از خودتان دسترسی پیدا خواهید کرد. Into the Dead 2 با قرار دادن انواع غنائم بین گروه‌های زامبی‌ها، تعادل خیلی خوبی بین خطر و پاداش برقرار کرده است. می‌توانید از دشمنان فرار کنید یا اینکه برای به دست آوردن غنائم ارزشمند، با آنها روبرو شوید. اگر به دنبال یکی از مهیج‌ترین بازی های زامبی قدیمی اندروید هستید، این بازی رایگان را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS5

بهترین بازی های PS4

8. Plants vs Zombies 2

بهترین بازی های زامبی اندروید
بهترین بازی زامبی اندروید افلاین

یکی دیگر از بهترین بازی های زامبی موبایل که خیلی از ما با آن خاطره داریم، بازی گیاهان در برابر زامبی‌ها است. در این نسخه از این بازی محبوب هم که گیم پلی شبیه به نسخه‌های قبلی دارد، گیاهان حیاط شما در برابر زامبی‌ها ایستادگی و مبارزه می‌کنند.

در این بازی متفاوت، شما کنترل انواع مختلف گیاهان و قابلیت‌های منحصربفرد آنها را برای مبارزه با زامبی‌ها در اختیار می‌گیرید و می‌توانید با تغذیه کردن آنها، قابلیت‌هایشان را تقویت کنید.

بر خلاف موضوع انواع بازی زامبی جدید که بیشتر متمرکز بر اکشن هستند، این بازی بیشتر استراتژی محور است و با توجه به آپدیت‌های منظم و وظایف روزانه‌ای که برای شما تعریف می‌شوند، دائماً چالش‌های جدیدی در پیش خواهید داشت.

9. Rebuild 3: Gangs of Deadsville

بهترین بازی های زامبی اندروید

معرفی بهترین بازی های زامبی برای آیفون و اندروید را با Rebuild 3 ادامه می‌دهیم که نسبت به نسخه قبلی رویکرد متفاوتی دارد. در این بازی زامبی افلاین هم با یک آخرالزامان زامبی روبرو می‌شوید و حالا باید هر آنچه از بشریت مانده را بازسازی کنید. در Rebuild 3 باید با سایر بازماندگان رابطه برقرار کرده و با آنها اجتماع تشکیل دهید. بعضی از این افراد با نیت خیر به شما ملحق شده و بعضی دیگر نقشه‌هایی در سر دارند.

بقای شما در این بازی به تعمیر امکانات رفاهی مختلف و کمک به نیازمندان بستگی دارد. همچنین برای بقا، باید بازماندگان را مجهز به تجهیزات قوی کنید؛ چون زامبی‌ها همواره در کمین هستند تا تلاش‌های شما را نابود کنند. اگر به ژانر زامبی بازی علاقه دارید، حتماً Rebuild 3 را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های پلی استیشن 2

بهترین بازی های پلی استیشن از نظر هوش مصنوعی

10. State of Survival: Zombie War

بهترین بازی های زامبی اندروید
بازی کشتن زامبی

معرفی بهترین بازی های زامبی اندروید را با State of Survival ادامه می‌دهیم که شباهت‌هایی هم با Doomsday دارد. در این بازی، شما مسئول مدیریت گروه کوچکی از بازماندگان هستند که با یکدیگر برای تشکیل یک پناهگاه همکاری می‌کنند.

برای حفظ سلامت و رفاه افراد خودتان، باید این پناهگاه را گسترش داده، برای افرادتان آذوقه تهیه کرده و مناطق اطراف را از زامبی‌ها پاکسازی کنید. در این بازی هم مثل Doomsday علاوه بر سلاح‌های معمولی، هر شخصیت ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی دارد. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های زامبی هستید، به هیچ وجه بازی رایگان State of Survival را از دست ندهید.

11. The Walking Dead No Man’s Land

بهترین بازی های زامبی اندروید

بدون شک، این نسخه از مردگان متحرک یکی از بهترین بازی های اندروید است. No Man’s Land که نسخه رسمی اقتباس یافته از سریال مردگان متحرک است، شخصیت‌های اصلی این سریال را هم در خود جای داده از جمله آبراهام، دریل، مرل و غیره.

نبردهای این بازی در یک میدان شبکه محور رخ می‌دهند و می‌توانید با انجام وظایفی مثل کشتن زامبی‌ها یا جمع‌آوری تدارکات، در بازی پیشرفت کنید. در واقع، بازی رایگان The Walking Dead No Man’s Land یک بازی استراتژیک پر از تجهیزاتی برای پیشرفت است و علاوه بر اندروید، جزء بهترین بازی های زامبی محور iOS هم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های قدیمی از نظر هوش مصنوعی

بهترین بازی های ایکس باکس از نظر هوش مصنوعی

12. The Walking Dead Survivors

بهترین بازی های زامبی اندروید
بهترین بازی های زامبی اندروید

محبوبیت مردگان متحرک به قدری زیاد است که بازی‌های مختلفی بر اساس آن ساخته شده و یکی از آنها، نسخه Survivors است. در این بازی کشتن زامبی هم که بر اساس سریال مردگان متحرک ساخته شده، شما شخصیت‌های مختلف را استخدام کرده و سعی می‌کنید از پناهگاه خودتان در برابر زامبی‌هایی که دائماً قدرتشان بیشتر می‌شود، حفاظت کنید.

در Survivors هم شخصیت‌های محبوب سریال اصلی وجود دارند و می‌توانید با کمی شانس، از آنها برای دفاع از برجک‌های خودتان، تعمیر دیوارهای اطراف و کارهای مختلف دیگر کمک بگیرید تا در این بازی استراتژیک دفاع از قلعه، زنده بمانید. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های زامبی آیفون هستید، به هیچ وجه این نسخه از مردگان متحرک را از دست ندهید.

13. The Walking Zombie 2: Shooter

بهترین بازی های زامبی اندروید

معرفی بهترین بازی های زامبی اندروید را با Walking Zombie 2: Shooter ادامه می‌دهیم که یکی دیگر از بازی‌های رایگان این ژانر است. در این بازی هم زامبی‌ها دنیا را به جهنم تبدیل کرده و حالا این موجودات تشنه به خون همه جا را برای پیدا کردن انسان‌ها جستجو می‌کنند. در این بازی RPG شوتر اول شخص هم باید با هزاران زامبی روبرو شوید.

با توجه به وجود انواع مأموریت‌ها و اهداف مختلف در دنیای این بازی، ساعت‌ها مشغول و سرگرم خواهید ماند. در Walking Zombie 2 شما کنترل یکی از بازماندگان را در اختیار دارید که به صورت طبیعی در برابر زامبی شدن ایمن است. البته باز هم امکان آسیب دیدن از سمت زامبی‌ها وجود دارد؛ به همین دلیل باید با استفاده از مجموعه ابزارهای وسیعی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، خودتان را در برابر آنها مجهز کنید.

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید هستید، Walking Zombie 2 را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین بازی های قدیمی کامپیوتر

بهترین بازی های جهان

14. They are Coming Zombie Defense

بهترین بازی های زامبی اندروید
بهترین بازی های زامبی موبایل

در بازی زامبی Zombie Defense هم یک مأموریت مهم دارید؛ یعنی زنده ماندن در برابر یورش زامبی‌ها. با توجه به مجموعه وسیع ابزارهای در اختیارتان، قطعاً می‌توانید این مأموریت را به سرانجام برسانید. در این بازی هم انواع سلاح‌ها از جمله تپانچه، شات گان، مولوتف و غیره را چه برای دفاع و چه حمله در اختیار خواهید داشت.

در مجموع، باید سعی کنید با هر وسیله‌ای که در اختیار دارید زنده بمانید؛ چون اگر جان خودتان را از دست بدهید، باید به خانه اول برگردید. They are Coming یکی دیگر از بهترین بازی های زامبی است که قطعاً برای شما خاطره‌انگیز می‌شود.

15. Dead Ahead: Zombie Warfare

بهترین بازی های زامبی اندروید

Dead Ahead: Zombie Warfare یکی دیگر از بهترین بازی های زامبی آیفون است که نسبت به Dead Ahead رویکردی تاکتیکی‌تر دارد. در این بازی هم شما مسئولیت مدیریت یک اتوبوس مجهز و گروهی از بازماندگان را برعهده دارید. هدف شما، عبور دادن اتوبوس از زمین‌های بایر آلوده به زامبی‌ها، پاکسازی مناطق از این مردگان متحرک و گردآوری مجدد تدارکات ارزشمند است.

سرعت کلی بازی Zombie Warfare آهسته‌تر است. در بیشتر مراحل، شما باید نیروهای خودتان را به سمت یک مانع یا سنگر بفرستید تا با در هم شکستن آن، امکان عبور فراهم شود. البته، زامبی شما به شما اجازه نمی‌دهند که این کار را به راحتی انجام دهید و در هر مرحله، چالش‌های زیادی پیش رو خواهید داشت. اگر تصمیم به دانلود بازی زامبی دارید، این بازی رایگان استراتژی را هم در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

16. Zombie Hive

بهترین بازی های زامبی اندروید
بهترین بازی های زامبی محور

Zombie Hive در سال 2015 و بر اساس ویژگی‌های بصری انیمه‌های دهه 90 میلادی طراحی شده و به همین دلیل یک بازی زامبی قدیمی اندروید محسوب می‌شود. در این بازی هم یک آلودگی که در آزمایشگاهی زیرزمینی منتشر شده، باعث شده که زامبی‌ها کل تشکیلات را تحت کنترل بگیرند.

هدف شما در Zombie Hive تشکیل تیمی قدرتمند است که به هزار طبقه زیر زمین رفته و منبع آلودگی را از بین ببرد. همچنان که در این طبقات پیش می‌روید، مقاومت زامبی‌ها هم بیشتر شده و باید با توان بیشتری با آنها مقابله کنید. خوشبختانه با طی کردن این چالش‌های سخت، قابلیت‌ها و نیروهایی جدید در اختیار شما قرار می‌گیرند که به شما برای نبرد با این دشمنان سرسخت کمک می‌کنند.

17. Zombie Kill: 28 Days Later

بهترین بازی های زامبی اندروید

معرفی بهترین بازی های زامبی اندروید را با Zombie Kill: 28 Days Later ادامه می‌دهیم که با الهام از فیلم 28 روز بعد ساخته شده و به House of the Dead هم بی‌شباهت نیست. این بازی شوتر اول شخص، به بعضی بازی‌های آرکید هم شباهت دارد.

با توجه به انبوهی از مردگان متحرکی که هر لحظه سر راه شما قرار می‌گیرند، با چالش‌های زیادی روبرو می‌شوید و اگر به ارتقای تجهیزات شخصیت بازی توجه نکنید، ممکن است خیلی زود در برابر یکی از غول‌های سرسخت بازی شکست بخورید. در این بازی Zombie Kill هم مثل انواع بازی زامبی ابزارها و تجهیزات بی‌شماری برای تقویت قدرت دفاعی و تهاجمی شما در اختیارتان قرار می‌گیرند که انتخاب آنها می‌تواند تعیین کننده پیروزی یا شکست شما باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی PS4

بهترین بازی های شوتر PS4

18. Zombie Tsunami

بهترین بازی های زامبی اندروید
بهترین بازی های زامبی آیفون

Zombie Tsunami یکی از بهترین بازی های زامبی محور آیفون است که در آن بر خلاف بسیاری از بازی‌های این سبک، شما کنترل یک زامبی را برعهده گرفته، سکه جمع‌آوری کرده و در یک چالش سبک آرکید شرکت می‌کنید.

مأموریت شما این است که انسان را ببلعید تا با هر مغزی که مصرف می‌کنید، قدرت خودتان و یارانتان افزایش پیدا کند. Zombie Tsunami با داشتن گرافیک‌هایی جذاب و گیم پلی ساده اما سرگرم کننده، تجربه‌ای بی‌نظیر در اختیار شما قرار می‌دهد و بدون شک، یکی از بهترین بازی های زامبی محور iOS است؛ به خصوص برای بچه‌ها.

19. Infectonator 3: Apocalypse

بهترین بازی های زامبی اندروید

Infectonator 3: Apocalypse کاربران را دعوت به ایجاد و گسترش هرج و مرج می‌کند. شما باید زامبی‌ها را در سطح جهان رها کرده و هر بار یک شهر را آلوده کنید؛ اما مراقب دانشمندانی که در تلاش برای پیدا کردن درمان بیماری هستند باشید.

در این بازی که یکی دیگر از بهترین بازی های زامبی برای آیفون است، می‌توانید با ترکیب DNA زامبی‌ها، گونه‌های قدرتمندتری از آنها بسازید. با وجود بیش از 35 نوع زامبی، کشورها و شهرهای مختلفی که باید آلوده کنید و عناصر استراتژیک جذاب، Infectonator 3 می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

جمع‌بندی

انسان‌ها همیشه به موضوع مرگ و دنیای پس از مرگ علاقه داشته‌اند و در نهایت، داستان‌های علمی تخیلی موفق به ساختن مردگانی متحرک شدند که در تلاش برای گسترش آلودگی در سطح جهان هستند. محبوبیت این موضوع جذاب و مهیج، باعث شده که تعداد بسیار زیادی بازی زامبی برای پلتفرم‌های مختلف ساخته شوند؛ تا جایی که پیدا کردن و انتخاب بهترین بازی های این سبک می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. امیدواریم که این مطلب به شما برای پیدا کردن بهترین بازی های موبایلی این سبک به خصوص بهترین بازی های زامبی اندروید کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین بازی های زامبی اندروید کدام بازی‌ها هستند؟

Dead Ahead، Dead Trigger 2، Death Road to Canada، Walking Dead و غیره جزء بهترین بازی های زامبی اندروید هستند.

کدام بازی‌ها ترسناک‌ترین زامبی‌ها را دارند؟

موجوداتی به نام Necromorph که Dead Space آنها را طراحی کرده، جزء ترسناک‌ترین‌ها زامبی‌ها هستند.

بهترین بازی های زامبی برای iOS چه عناوینی هستند؟

Dead Ahead، Death Road to Canada، Zombie Tsunami، Infectonator 3: Apocalypse، Into the Dead 2 و Walking Dead جزء بهترین بازی های زامبی محور آیفون محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی های زامبی اندروید چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    بازی zombeast بهترینه چرا جای گزینه این بازی قرار داده نشده این ها همه قدیمی و مزخرفن

    پاسخ