;
coinex

قابلیت بهبود بزرگنمایی دوربین پیکسل 8 پرو مانع از افت کیفیت تصاویر در زمان زوم‌کردن می‌شود

با قابلیت بهبود بزرگنمایی دوربین پیکسل 8 پرو تحت عنوان Zoom Enhance می‌توانید پس از ثبت عکس‌های مختلف، آن‌ها را بدون افت کیفیت زوم کنید.

دو گوشی گوگل پیکسل 8 و گوگل پیکسل 8 پرو چند روز پیش طی مراسمی آنلاین رونمایی شدند. یکی از قابلیت‌های جالب‌توجه در این راستا را باید قابلیت بهبود بزرگنمایی دوربین پیکسل 8 پرو پس از ثبت تصاویر دانست. این ویژگی تحت عنوان Zoom Enhance قابل استفاده خواهد بود و امکان افزایش جزئیات تصویر در زمان بزرگ‌نمایی آن را با بهره‌گیری از هوش مصنوعی مولد به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: گوگل رسما تایید کرد:‌ سری پیکسل 8 با 7 سال پشتیبانی نرم‌افزاری عرضه می‌شوند!

قابلیت بهبود بزرگنمایی دوربین پیکسل 8 پرو

قابلیت بهبود بزرگ‌نمایی در پرچم‌دار جدید گوگل قادر خواهد بود تا در حوزه بزرگ‌نمایی در گوشی‌های هوشمند ورق را به سود محصولات گوگل برگرداند. رقبای پیکسل 8 پرو با زوم چند‌ده‌برابری پا به این عرصه گذاشته‌اند؛ بااین‌حال این گوشی با دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری عرضه خواهد شد.

قابلیت بهبود بزرگنمایی دوربین پیکسل 8 پرو

براساس گزارش Android Authority، زمانی‌که روی یک تصویر زوم می‌کنید، گوشی پیکسل با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، عبارت Enhance را روی تصویر فعال خواهد کرد که با فعال‌سازی آن، جزئیات تصویر افزایش هیجان‌انگیزی خواهد یافت. این قابلیت تنها روی پیکسل 8 پرو قرار گرفته است.

قابلیت بهبود بزرگنمایی دوربین پیکسل 8 پرو
نمونه عکس قبل از استفاده بهبود بزرگ‌نمایی در پیکسل 8 پرو
قابلیت بهبود بزرگنمایی دوربین پیکسل 8 پرو
نمونه عکس بعد از استفاده بهبود بزرگ‌نمایی در پیکسل 8 پرو

هنوز اطلاعات بیشتری از عملکرد قابلیت بهبود بزرگ‌نمایی به‌صورت آفلاین ارائه نشده و جهت اطلاع از آن باید چشم انتظار بررسی گوگل پیکسل 8 پرو باشیم تا مقرون‌به‌صرفه بوده قیمت گوشی جدید گوگل با توجه امکاناتش اطمینان پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت بهبود بزرگنمایی دوربین پیکسل 8 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر