coinex
راهنمای خرید تکراتو

ردیاب هوشمند گلکسی اسمارت تگ 2 توسط سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ از ردیاب هوشمند گلکسی اسمارت تگ 2 رونمایی کرد. غول فناوری کره جنوبی از نسل دوم ردیاب‌های هوشمند خود با طراحی جذاب رونمایی کرد.

ردیاب هوشمند گلکسی اسمارت تگ 2 توسط سامسونگ رونمایی شد. نسل دوم ردیاب هوشمند سامسونگ از قابلیت‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر نسبت به نسل قبل خود بهره می‌برد و همچنین طراحی آن نیز چشم‌نوازتر شده و بیشتر شبیه به یک دسته کلید زیبا است.

ذکر این نکته ضروری‌ست که این محصول جذاب فقط با گوشی‌های گلکسی سازگار بوده و برای استفاده از آن دو پیش‌نیاز لازم است. در ادامه نوشته با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نصب تراشه ردیاب برای گربه‌ها در انگلیس الزامی شد

ردیاب هوشمند گلکسی اسمارت تگ 2 توسط سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ پس از معرفی محصولات سری فن ادیشن شامل گلکسی S23 FE به سراغ رونمایی از نسل دوم ردیاب هوشمند خود رفته است. اسمارت تگ ۲ جدیدترین ردیاب هوشمند سامسونگ است که طراحی جذابی داشته و با قابلیت‌های جدیدی برای ردیابی اشیای مختلف روانه بازار شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده ردیاب هوشمند Galaxy SmartTag2 از قابلیت جدیدی به‌نام Lost Mode بهره برده که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات تماس خود را از طریق اپلیکیشن SmartThings تنظیم کنند.

بنابراین در صورت گم‌شدن ردیاب، جزئیات اطلاعات تماس شما از طریق NFC روی گوشی نمایش داده شده و می‌توان آن را پیدا کرد. همچنین ردیاب هوشمند جدید سامسونگ به قابلیت Compass View مجهز شده است.

ردیاب هوشمند گلکسی اسمارت تگ 2 توسط سامسونگ رونمایی شد

با استفاده از این ویژگی می‌توان ردیاب اسمارت تگ 2 را از طریق جلوه‌های گرافیکی در نمایشگر موبایل به‌راحتی پیدا کرد. البته این قابلیت فقط در گوشی‌های سامسونگ مجهز به تراشه‌ UWB در دسترس است.

گلکسی اسمارت تگ ۲ سامسونگ با باتری CR2032 عرضه شده و از قابلیت Power Saving برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی بهره می‌برد. با فعال‌سازی حالت Power Saving عمر باتری این ردیاب به ۷۰۰ روز می‌رسد. این در حالی است که در حالت عادی عمر باتری اسمارت تگ 2 برابر ۵۰۰ روز است.

همچنین برد نسل اول ردیاب هوشمند سامسونگ تا ۶۰ متر می‌رسید، اما ردیاب جدید از فاصله‌ ۱۲۰ متری نیز کار می‌کند. ردیاب جدید سامسونگ گواهی IP67 مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار داشته و اگر فردی ناشناس از این ردیاب برای تعقیبتان استفاده کند، به شما هشدار داده خواهد شد.

بر اساس ادعای androidauthority گلکسی اسمارت تگ ۲ با گوشی‌های سامسونگ سازگار بوده و برای استفاده از آن باید حساب سامسونگ داشته و سرویس SmartThings Find فعال باشد. همچنین گلکسی اسمارت تگ ۲ از اندروید ۱۱ و نسخه‌های بعدی پشتیبانی می‌کند. قیمت ردیاب هوشمند جدید سامسونگ ۳۰ دلار بوده و از هفته‌ آینده به دست کاربران می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ردیاب هوشمند گلکسی اسمارت تگ 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر