;
coinex

نسخه بین‌المللی اپلیکیشن شاد با حضور وزیر آموزش و پرورش معرفی شد

وزیر آموزش و پرورش با حضور در همراه اول، پس از بازدید از مرکز مانیتورینگ این اپراتور، از نسخه بین‌المللی اپلیکیشن شاد رونمایی کرد.

صبح شنبه 23 مهرماه، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش به همراه یکی از مدیران ارشد آموزش و پرورش با حضور در مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتالی همراه اول و محل پشتیبانی فنی اپلیکیشن «شاد»، از نسخه بین‌المللی اپلیکیشن شاد که جدیدترین نسخه است رونمایی کردند.

میزبانان این بازدید حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول و مدیران ارشد اپراتور اول گوشی بودند و رونمایی از نسخه بین‌المللی اپلیکیشن شاد و امکانات ویژه این نسخه توسط علی اکبر حکمتی کیا نماینده همراه اول در پروژه شاد انجام شد.

بیشتر بخوانید: آموزش ورود به نسخه وب شاد ؛ روش استفاده از شاد بدون نصب برنامه چگونه است؟

نسخه بین‌المللی اپلیکیشن شاد

امکان تشخیص مشاهده کنندگان در گروه‌های داخل پیام‌رسان و انتقال سریع حساب کاربری از جمله دیگر ویژگی‌های جدید این نسخه است.

رضا مراد صحرایی ضمن تقدیر و تشکر از طراحان اظهار کرد: «دانش‌آموزان اصلی‌ترین سرمایه کشور هستند و ما هرکاری برای آن‌ها انجام می‌دهیم زیرا دانش‌آموزان آینده این کشور هستند.»

وی افزود: همواره دغدغه اصلی ما ایجاد محیطی امن در فضای مجازی برای بچه‌ها است زیرا تمرکز اصلی در جنگ شناختی امروز، مغز و ذهن جوانان کشور است که اگر مسیر درستی برای آن‌ها ایجاد نکنیم، آسیب پذیر خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که «شاد» نماد خودباوری و تبدیل تهدید به فرصت است و سپس در ادامه ابراز کرد: اگر در زمان کرونا، شاد وجود نداشت واقعا وضعیت اسفناکی برای ما پیش می‌آمد و لذا باید از صمیم قلب از توسعه دهندگان آن تشکر کنیم.

نسخه بین‌المللی اپلیکیشن شاد

صحرایی پس از بیان اینکه شاد یک حرکت ملی در مسیر عدالت آموزشی بوده است، اشاره‌ای هم به مأموریت پساکرونایی اپلیکیشن شاد داشت و گفت: شاد در فضای پساکرونا مأموریت بزرگی دارد و آن ماموریت تبدیل کلاس به محیط یادگیری است و با این رویکرد توقعمان از مسئولان آموزش و پرورش این است که توجه بیشتری به بستر شاد معطوف دارند.

وی این را هم گفت که شاد باید همواره در اختیار دانش آموزان بماند که اگر تحت شرایط خاص مدارس به تعطیلی کشیده شد، مشکلی پیش نیاید.

در بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول، بهروزی قائم مقام همراه اول، ساختار فنی و شبکه اپراتور اول تلفن همراه را تشریح کرد و سپس اشاره‌ای به اهتمام مدیرعامل همراه اول برای توسعه سکوهای دیجیتال داشت و گفت: با طراحی و توسعه پلتفرم‌های داخلی مانند روبیکا، ذره بین، شاد، اوانو و سرمایه گذاری در سکوهای دیجیتال رو به توسعه، توانستیم سهم ترافیک داخلی در دیتاسنترهای خود را به حدود 55 درصد برسانیم که قبل از آن 20 درصد بود.

لازم به ذکر است که کارشناسان و تکنسین‌های مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتالی همراه اول با مانیتور لحظه‌ای شبکه‌هایی نظیر شاد به دنبال این هستند که هر زمان اتفاق خاصی در روند سرویس دهی شاد افتاد، سریعا رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد نسخه بین‌المللی اپلیکیشن شاد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: سیتنا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر