coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامانه جدید عرضه یکپارچه خودروهای داخلی با 9 محصول راه‌اندازی شد

از روز جاری سامانه جدید عرضه یکپارچه خودروهای داخلی با 9 محصول از چهار خودروساز شروع به‌کار کرده که باید شاهد برگزاری دور جدید فروش در سامانه یکپارچه باشیم.

در سامانه جدید عرضه یکپارچه خودروهای داخلی طرح عرضه عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده به اجرا در خواهد آمد. درحال‌حاضر شرایط فروش رسمی از جانب شرکت‌های سانیار موتور پارسیان برای تیگارد X35 و صنایع خودروسازی ایلیا برای دایون Y7 منتشر شده است؛ بااین‌حال با وجود اینکه سامانه امروز راه‌اندازی شده، هنوز شرکت‌های کرمان موتور و مدیران خودرو شرایط فروش رسمی خود را اعلام نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بازگشایی سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی با عرضه 6 خودرو [+شرایط ثبت نام خودرو وارداتی]

راه‌اندازی سامانه جدید عرضه یکپارچه خودروهای داخلی

پیش‌تر «منوچهر منطقی»، معاون وزیر صمت، از عرضه خودروها بصورت مستقیم خبر داده بود و حالا به‌نظر دیگر از دور سوم سامانه یکپارچه خبری نباشد و در همین راستا امروز سامانه جدید یکپارچه فروش خودروهای داخلی با 9 خودرو شروع به کار کرد. به همین جهت «مهدی تقدسی»، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو طی گفت‌وگویی بیان داشت: «سامانه یکپارچه سوم در کار نخواهد بود و این نوع جدیدی از عرضه در سامانه است که در آن خودروساز بر اساس مازاد تولید خود می‌تواند خودرو عرضه کند. آغاز کار این روش عرضه جدید با چهار شرکت کرمان موتور، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور پارسیان رقم می خورد و این شرکت ها 9 محصول خود را در این سامانه از دوشنبه 24 مهرماه تا پنجشنبه 27 مهرماه عرضه می کنند.»

سامانه جدید عرضه یکپارچه خودروهای داخلی

زمان تحویل عرضه‌های جدید در سامانه جدید یکپارچه فروش از 60 تا 90 روزه بوده و خودروهای شرکت‌کننده در این سامانه ملزم هستند که به تعهدات جاری خود مربوط به فروش‌های قبلی نیز عمل کرده باشند. طی این عرضه شرکت کرمان موتور خودروهای جک J4، کی ام سی J7، جک S3 و جک S5 را ارائه خواهد کرد. سانیار موتور پارسیان با تیگارد X35 فعالیت داشته و صنایع خودروسازی ایلیا نیز دایون Y7 را عرضه می‌کند. همچنین مدیران خودرو نیز آریزو 6 پرو اکسلنت، فونیکس FX پرمیوم و ام وی ام X55 پرو IE را به سامانه جدید یکپارچه فروش خودروهای داخلی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص راه‌اندازی سامانه جدید عرضه یکپارچه خودروهای داخلی با 9 محصول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر