coinex
راهنمای خرید تکراتو

مردان بدحجاب هم جریمه می‌شوند؛ منظور از بدحجابی مردان چیست؟ [+ویدیو]

طرح جریمه پوشیدن تیشرت تنگ و شلوارک برای مردان ارائه شد! رئیس اندیشکده زن و جامعه در خبری عجیب اعلام کرد مردان بدحجاب هم مشمول جریمه خواهند شد.

ابوالفضل اقبالی، رئیس اندیشکده زن و جامعه با حضور در یک برنامه تلویزیونی حسابی خبرساز شد. وی با بیان اینکه فقط 5 درصد از زنان جامعه مخاطب طرح حجاب هستند، اعلام کرد که طرح جریمه‌ای نیز برای مردان بدحجاب درنظر گرفته شده است که به زودی اجرایی خواهد شد. در این طرح، به مردان بدحجاب برای پوشیدن لباس‌های تنگ، شلوارک و دیگر البسه خلاف مقررات، هشدار داده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مردان بدحجاب تا 60 میلیون تومان جریمه نقدی می‌شوند!

ابوالفضل اقبالی، رئیس اندیشکده زن و جامعه با حضور در یک برنامه تلویزیونی صداوسیما، حواشی بسیاری را ایجاد کرد و به نوعی به تمامی مردان و زنان بدحجاب اولتیماتوم داد.

وی در این برنامه تلویزیونی به موضوعات مختلفی، از جمله بدپوشی مردان، نقش پلیس و آمران به معروف در اجرای لایحه حجاب و برخی موضوعات دیگر اشاره کرد.

مردان بدحجاب تا 60 میلیون تومان جریمه نقدی می‌شوند!

اقبالی با بیان جزئیاتی از لایحه عفاف و حجاب گفت: «هدف از طرح عفاف و حجاب، حفاظت در حریم خانواده و امر حریم خصوصی در این نهاد است.»

وی در مورد بدپوشی آقایان گفت:

همانطور که بانوان بدحجاب مشمول جریمه نقدی شده‌اند، آقایان نیز مشمول این جریمه نقدی خواهند شد و مردانی با پوشش‌های نامتعارف مانند تیشرت تنگ، شلوارک و غیره جرم‌انگاری می‌شوند.

رئیس اندیشکده زن و جامعه تصریح کرد: «نخست به این افراد تذکر داده می‌شود و چنانچه به این موضوع توجهی نکنند، مبلغ 6 میلون تومان جریمه خواهند شد. اما مبلغ سنگین‌تری نیز در نظر گرفته شده است.» طبق اعلام وی:

شهروندانی که برای کشف حجاب پولی دریافت کرده باشند، مبلغ 50 میلیون تومان جریمه خواهند شد.

البته بنابر گفته‌های اقبالی، این طرح نخست گریبان افرادی را می‌گیرد که وضعیت بغرنج‌تری دارند. همچنین، عملیات جریمه در برخی از مناطق تهران که در این خصوص وضعیت قرمزتری دارند، پیش‌‌ از دیگر نقاط انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت جدید محصولات مدیران خودرو آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر