;
coinex

گورمن: ایرپاد مکس با پورت USB-C تا پایان 2024 عرضه نمی‌شود

طبق اعلام مارک گورمن افشاگر مشهور بلومبرگ، شرکت اپل قصد ندارد تا ایرپاد مکس با پورت USB-C را تا اواخر سال 2024 روانه بازار کند.

طبق آخرین خبرهایی که گورمن در خبرنامه Power On خود اعلام کرد؛ اپل به‌منظور مطابقت بیشتر با قوانین اروپایی پورت USB-C را جایگزین لایتنینگ در خط تولید AirPods می‌کند. با این وجود اپل قصد ندارد تراشه H2 یا سایر ویژگی‌های AirPods را تغییر دهد. حتی حالا به‌نظر می‌رسد که نسخه بعدی هدفون‌های بی‌سیم اپل تا حدی شبیه مدل‌های کنونی خواهد بود که اپل احتمالاً ایرپاد مکس با پورت USB-C را با همان شماره نسل فعلی ارائه کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان عرضه ایرپاد مکس با پورت USB-C

از طرفی حتی گورمن خبر داده است که احتمال دارد برنامه‌های اپل از حالا تا زمانی که AirPods Max منتشر شود، با تغییراتی روبرو شوند.

ایرپاد مکس با پورت USB-C

در همین راستا هفته پیش، گورمن طی گزارشی خبر داد که هر سه مدل AirPods و لوازم جانبی مک مانند Magic Keyboard و Magic Trackpad احتمالا تا اواخر سال 2024 با USB-C عرضه شوند.

دیدگاه شما در خصوص عرضه ایرپاد مکس با پورت USB-C تا اواخر سال 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر