coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات فنی گلکسی اس 24 و اس 24 اولترا نسخه کره در گیک‌بنچ منتشر شد

مشخصات فنی گلکسی اس 24 و اس 24 اولترا در گیک‌بنچ فاش شده و امتیازهای بنچمارک نیز منتشر شده است.

بر اساس آنچه در وب سایت گیک‌بنچ دیده می‌شود، نسخه کره‌ای گلکسی اس 24 اولترا با شماره مدل SM-S928N به پردازنده قدرتمند اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 3 با 12 گیگابایت رم مجهز شده است. بنابراین انتظار می‌رود که این دستگاه عملکرد فوق‌العاده روان و تمیزی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

مشخصات فنی گلکسی اس 24 و اس 24 اولترا

به احتمال زیاد نسخه کره‌ای Galaxy S24 Ultra با رابط کاربری One UI 6.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 و یک سری ویژگی‌های جدید و انحصاری به بازار عرضه خواهد شد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این گوشی در تست‌های بنچمارک، قدرت و توانایی بی‌نظیر خود را به نمایش گذاشته و موفق شده است که امتیازهای 2214 و 6744 را در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای از آن خود کند.

گلکسی اس 24 اولترا

نسخه کره‌ای گلکسی اس 24 نیز در تست‌های Geekbench 6 امتیازهای 2051 و 6204 را به ترتیب در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای دریافت کرده است. این گوشی با پردازنده 10 هسته‌ای اگزینوس 2400 به همراه 8 گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد. در ادامه مطلب نگاهی مختصر بر سایر مشخصات فنی سری گلکسی S24 سامسونگ که تاکنون فاش شده است خواهیم داشت.

گلکسی اس 24 اولترا

ظرفیت‌ شارژ سریع در هر یک از اعضای سری گلکسی اس 24 متفاوت است و آنگونه که گواهی 3C نشان می‌دهد در اس 24 پلاس و اس 24 اولترا برابر 45 وات و در مدل پایه برابر 25 وات است. جالب است بدانید که قرار است سری S24 به یک هوش مصنوعی که احتمالا توسط سامسونگ توسعه یافته نیز مجهز شود.

گفته می‌شود که مدل پایه S24 دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی Dynamic AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این در حالی‌است که گلکسی اس 24 اولترا صفحه نمایشی بزرگتر در حدود 6.8 اینچ با رزولوشن WQHD پلاس دارد و از یک آنتن فوق عریض (UWB) برای گسترش گزینه‌های اتصال و یک ماژول دوربین چهارگانه برای عکاسی حرفه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات فنی گلکسی اس 24 اولترا و نسخه کره‌ای آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر