;
coinex

با ویژگی امنیتی جدید واتساپ می‌توانید چت‌های خود را مخفی کنید

ویژگی امنیتی جدید واتساپ در نسخه بتا معرفی شد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید چت‌های قفل شده خود را مخفی کرده و آن‌ها را کد گذاری کنید.

پیام‌رسان واتساپ اخیرا تمام توجه خود را بر بهبود و بهینه‌سازی اپلیکیشن گذاشته و روزانه بر قابلیت‌های این برنامه می‌افزاید. آخرین به‌روزرسانی نسخه بتا واتساپ نشان می‌دهد که این بار بهبود در بخش امنیت و حریم خصوصی انجام گرفته و اکنون کاربران می‌توانند از ویژگی امنیتی جدید واتساپ لذت ببرند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ویژگی امنیتی جدید واتساپ در نسخه بتا

زمانی که در واتساپ چت و مکالمه‌ای را قفل کنید، پوشه‌ای به نام Locked chats در بالای چت باکس و زیر پوشه Archived ظاهر می‌شود که از طریق آن می‌توانید با استفاده از اثر انگشت، به چت‌های قفل شده خود دسترسی داشته باشید. اما اگر بخواهید که اصلا مشخص نشود چت قفل شده‌ای وجود دارد چه باید بکنید؟ در نسخه بتا جدید واتساپ (ورژن 2.23.24.20) برخی از کاربران اندروید با قابلیت جدیدی روبه‌رو شده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد چت‌های قفل شده خود را کاملا مخفی کرده و آن را کد گذاری کنند.

ویژگی امنیتی جدید واتساپ

برای مخفی کردن چت‌های قفل شده و کد گذاری آن‌ها باید به گزینه Chat lock settings که به تازگی به بخش تنظیمات واتساپ اضافه شده است، مراجعه کنید. با فعال کردن هر دو گزینه، پوشه چت‌های قفل شده از صندوق پیام‌های ورودی شما ناپدید می‌شود و برای دسترسی به آن باید کد تعیین شده را در نوار جستجو وارد کنید. اگر کدگذاری فعال نشده باشد، برای دسترسی به چت‌های قفل شده کافی است از پین دستگاه خود در نوار جستجو استفاده کنید.

این قابلیت نیز مانند هر ویژگی دیگری اول در نسخه بتا آزمایش می‌شود و اگر واتساپ شما نسخه معمولی باشد، باید برای فعال شدن آن صبر کنید. اما اگر از نسخه بتا WhatsApp استفاده می‌کنید، هم اکنون می‌توانید آخرین به‌روزرسانی این برنامه یعنی ورژن 2.23.24.20 را از پلی استور دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویژگی امنیتی جدید واتساپ در نسخه بتا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر