coinex
راهنمای خرید تکراتو

اشتباهات اپل تمامی ندارد؛ ارسال نسخه فیک آیفون 15 پرو مکس به جای نسخه اصلی!

پس از فاجعه ارسال اشتباه 60 آیفون به جای 4 آیفون برای یکی از کاربران، اپل با ارسال نسخه فیک آیفون 15 پرو مکس برای یکی از کاربران به جای نسخه اصلی حسابی خبرساز شد.

یک کاربر ردیت در این هفته داستان جالبی را درباره آنچه که در جعبه‌ی خریداری شده‌ی یک آیفون جدید از اپل به طور غیرمنتظره قرار گرفته بود، به اشتراک گذاشت. این کاربر به جای آیفون 15 پرو مکسی که خریداری کرده بود، ادعا می‌کند که یک دستگاه اندروید تقلبی با نرم‌افزاری شبیه iOS 17 دریافت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ارسال نسخه فیک آیفون 15 پرو مکس برای اپل دردسرساز شد

به گفتهٔ اد، او سفارش آیفون 15 پرو مکس خود را مستقیماً از طریق اپل انجام داده بود، اما وقتی جعبه را باز کرد، به سرعت متوجه شد که مشکلی وجود دارد و یک چیزی درست نیست. آیفون او دارای محافظ صفحه‌ای بود که برای آیفون‌های جدید عادی نیست. صفحه نمایش، خود نیز کاملاً همان چیزی نبود که او انتظار داشت.

نسخه فیک آیفون 15 پرو مکس

او اظهار داشت:
“مورد بعدی که وقتی آن را روشن می‌کنم و متوجه می‌شوم این است که صفحه نمایش نیز شباهتی به محصولات اپل ندارد و کیفیت آن مورد قبول نیست. نور داخل صفحه و به واضح در قسمت داینامیک آیلند به شکلی روشن می‌شود که کاملا مشخص است صفحه‌نمایش، OLED نیست و پایین دستگاه نیز به طرز عجیبی حاشیه‌ای متفاوت با آنچه در آیفون 15 پرو مکس دیده بودم وجود دارد.”

او همچنین فرآیند راه‌اندازی اولیه گوشی را “بسیار ضعیف” توصیف می‌کند.

در این نقطه، او متوجه شد چه اتفاقی می‌افتد: این یک آیفون 15 پرو مکس نبود. این یک گوشی اندرویدی بود که به شکل یک آیفون فیک درآمده بود. اد می‌گوید که شماره پیگیری روی جعبه‌ای که دریافت کرده حتی با آنچه که وب‌سایت اپل نشان می‌دهد هماهنگ بود.

نسخه فیک آیفون 15 پرو مکس

نسخه فیک آیفون 15 پرو مکس با برنامه‌هایی از جمله یوتیوب، فیسبوک و تیک‌تاک از پیش‌نصب شده بود. آیفون‌های واقعی هیچ برنامه از پیش‌نصب شده‌ای جز برنامه‌های خود اپل ندارند. اد در پست خود در ردیت می‌نویسد: “سیستم‌عامل به شدت دارای باگ بوده و عملکرد آن وحشتناک است، دوربین مانند یک اسلایدشو است و در صورت استفاده از هر المان رابط کاربری روی صفحه، کرش می‌کند.”

به وضوح، آنچه که در اینجا اتفاق افتاده، این است که آیفون 15 پرو مکسی که اد سفارش داده بود، قبل از رسیدن به در خانه‌اش توسط کسی با یک آیفون تقلبی جایگزین شده است. اولین مظنون این بود که شخصی که برای شرکت تحویل‌دهنده (Dynamic Parcel Distribution) کار می‌کند، این کار را انجام داده است. با این حال، اد می‌گوید که با واحد تحویل این شرکت تماس گرفته و آنها به شدت تأکید داشتند که این کار از سوی آنها نبوده است.

نسخه فیک آیفون 15 پرو مکس

به نظر می‌رسد که این اولین بار نیست که کسی یک آیفون 15 سفارش داده و به جای آن یک گوشی اندرویدی دریافت کرده است. یک کاربر تیک‌تاک در هفته‌ی گذشته ویدیویی منتشر کرد و ادعا کرد که همین اتفاق مشابه برای او هم افتاده است.

اد می‌گوید که یک تیکت پشتیبانی باز با اپل دارد، اما تاکنون وضعیت حل نشده است. او می‌گوید که رفتار شرکت تاکنون “بسیار همکارانه” بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ارسال نسخه فیک آیفون 15 پرو مکس توسط اپل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر