;
coinex

رنگ‌بندی گلکسی فیت ۳ سامسونگ مشخص شد

رندرهای جدید دستبند سلامت گلکسی فیت ۳ سامسونگ به همراه جزئیاتی از رنگ‌بندی و طراحی جدید این گجت هوشمند کره‌ای‌ها فاش شد.

دستبد هوشمند گلکسی فیت ۳ سامسونگ در وب‌سایت‌های گواهی TUV Rheinland و India BIS مشاهده شده است و برخی از مشخصات اصلی آن را می‌دانیم. همچنین، تصاویری از این محصول منتشر شده‌اند که رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگ‌بندی گلکسی فیت ۳ سامسونگ مشخص شد

بر اساس رندرهایی که وب‌سایت 91Mobiles منتشر کرده است، یکی از تفاوت‌های مهم بین گلکسی فیت ۲ و گلکسی فیت ۳، نمایشگر مدل جدید است. تصاویر نشان می‌دهند که گلکسی فیت ۳ در رنگ‌های خاکستری، طلایی و مشکی با صفحه‌نمایش مستطیلی و حاشیه‌های باریک عرضه خواهد شد. جذابیت Galaxy Fit 3 در نمایشگر بزرگ آن است که به کاربر اجازه می‌دهد اطلاعات بیشتری را مشاهده کند.

لبه‌ی سمت راست گلکسی Fit 3 دارای دکمه‌ی فیزیکی پاور و میکروفون است. همچنین، طراحی جعبه‌ای این محصول به نظر می‌رسد پوشیدن آن را راحت‌تر کند. اگر به رندرهای زیر توجه کنیم، مشاهده می‌شود که ظاهر آن‌ها شباهت زیادی به هواوی واچ فیت دارند.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد گلکسی فیت ۳ را در نیمه‌ی اول سال آینده عرضه کند. اما هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه در رویداد آنپکد ژانویه همراه پرچم‌داران سری گلکسی S24 معرفی خواهد شد یا خیر.

بر اساس گزارش‌ها، قیمت گلکسی فیت ۳ در مقایسه با نسل قبلی آن دو برابر خواهد شد، اما همچنان کمتر از قیمت اسمارت واچ سامسونگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی فیت ۳ سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر