coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

نمایشگر آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود [+مشخصات باتری]

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند نمایشگر آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس بزرگتر از آیفون 5 پرو و آیفون 15 پرو مکس خواهد بود؛ این در‌ حالی‌است که نمایشگر مدل‌های استاندارد و پلاس تغییری نخواهد کرد.

تنها دو ماه از زمان رونمایی و عرضه سری آیفون 15 گذشته، با این‌حال شایعات آیفون 16 بر سر زبان‌ها افتاده است. اخیرا گزارشی توسط شبکه تامین قطعات اپل منتشر شده که از بزرگتر شدن نمایشگر مدل‌های پروی آیفون 16 نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهد. علاوه‌براین، خبری هم درباره باتری و طراحی جدید این موبایل‌های هوشمند منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی نمایشگر آیفون 16 پرو

یکی از منابع آگاه کره‌ای به نام Naver مدعی شده که آیفون 16 و 16 پلاس از نمایشگر 6.12 و 6.69 اینچی برخوردار می‌شوند. این نمایشگرها از نوع LTPS و 60 هرتزی خواهند بود. این همان طراحی و ابعادی است که در گوشی‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس استفاده شده است. تفاوت اصلی احتمالا در برخی عناصر ساخت خواهد بود که در حال حاضر، اطلاعاتی از آن در دست نیست.

مشخصات احتمالی نمایشگر آیفون 16 پرو

خبر اصلی درباره اندازه نمایشگر iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max است. این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش آیفون 16 پرو در ابعاد 6.27 اینچ LTPO و صفحه نمایش آیفون 16 پرو مکس در ابعاد 6.86 اینچ LTPO ساخته شود. بهتر است بدانید که آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس به‌ترتیب از نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچی برخوردار شدند.

این اندازه نمایشگر برای آیفون 16 پرو مکس واقعا بزرگ است و شاید برای بسیاری از کاربران خوشایند نباشد. البته، این موضوع در حد شایعه است و تا زمان رونمایی، قطعا خبرهای بیشتری در این‌باره منتشر می‌شود.

مشخصات باتری آیفون 16 پرو

مشخصات باتری آیفون 16 پرو

جزئیاتی هم درباره باتری iPhone 16 Pro توسط Kosutami San در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) منتشر شده است. علاوه‌براین، تصاویری نیز به دست رسیده که گمانه‌زنی‌هایی را ایجاد می‌کند. این تصاویر، پوسته‌ی فلزی مات باتری را نشان می‌دهند که 2.5 درصد بزرگتر از مدل قبلی است.

اگر این خبر صحت داشته باشد، پس احتمالا به جای پوشش فویل مشکی باتری در مدل‌های پروی آیفون 16 از بدنه فلزی استفاده خواهد شد. در این صورت، بازدهی حرارتی بهبود پیدا می‌کند، بدون اینکه وزن گوشی بیشتر شود. بد نیست بدانید که قبلا در اپل واچ‌ سری 7 شاهد استفاده از این روش بودیم.

مشخصات باتری آیفون 16 پرو

حالا که صحبت از بهینه‌سازی حرارتی به میان آمده، بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که تمام مدل‌های آیفون 16 احتمالا به هیت سینک گرافن مجهز می‌شوند. در این صورت، هدایت حرارتی بهتر صورت می‌گیرد و وضعیت توزیع دما بهینه‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر