coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساخت پیست مسابقات فرمول 1 با نمایشگر؛ سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED جهان را می‌سازد

سامسونگ با ساخت بزرگترین نمایشگر LED با 22 میلیون پیکسل بار دیگر توانایی‌ها و فناوری‌های پیشرفته خود را به رخ جهانیان کشید.

سامسونگ با انتشار پستی در اکانت رسمی خود، از ساخت اولین نمایشگر ال‌ای‌دی 481 فوتی جهان (146.6 متر) برای مسابقات بزرگ فرمول 1 لاس وگاس در ایالات متحده خبر داد. قرار است این نمایشگر LED به شکل آرم F1 بر روی پشت‌بام ساختمان پیست مسابقه به طول 1000 فوت و مساحت تقریبی 2617 متر مربع نصب شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بزرگترین نمایشگر LED جهان به دست سامسونگ ساخته شد!

همان‌طور که گفته شد صفحه نمایش ال‌ای‌دی سامسونگ با بیش از 22 میلیون پیکسل و 8000 نیت روشنایی، به شکل آرم F1 ساخته شده و گستره آن از یک زمین فوتبال هم بیشتر است. علاوه بر این نمایشگر، سامسونگ وظیفه تولید تابلوهای LED بیشتری را برای نصب روی دیوارهای خارجی ساختمان، ورودی‌ها و اطراف پیست مسابقه بر عهده داشته است.

بزرگترین نمایشگر LED

طبق گفته‌های سامسونگ، این نمایشگر بزرگ از 25000 ماژول LED تشکیل شده و نمایی همه‌ جانبه و نزدیک از مسابقه را به تماشاگران ارائه خواهد داد. این اولین تجربه سامسونگ در ارائه خدمات به رویدادهای ورزشی بزرگ نیست و پیش از این نیز این شرکت از تابلوهای علامت‌گذار هوشمند خود در ورزشگاه Minute Maid Park و بزرگ‌ترین مکعب ال‌ای‌دی خود در زمین Swiss Life Arena استفاده کرده است.

رنه ویلم، مدیر اجرایی مسابقات فرمول 1 لاس وگاس نیز از همکاری و مشارکت با سامسونگ اظهار خشنودی کرده و از فناوری پیشرفته و خلاقانه این شرکت کمال رضایت را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره بزرگترین نمایشگر LED جهان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر