;
coinex

گوگل در بروز رسانی جدیدش، تعداد فالوور اکانت‌های ایکس و اینستاگرام را نشان می دهد

در بروز رسانی جدید گوگل که پیشتاز موتورهای جستجوگر است، از این به بعد تعداد فالوور اکانت‌های ایکس و اینستاگرام  نمایش داده می‌شوند.

جستجوگر گوگل یک موتور جستجوی وب است که توسط گوگل توسعه داده شده است. گوگل از راه این وبگاه روزانه صدها میلیون دلار درآمد بدست می‌آورد. این وبگاه که درسال 1997 بنیاد نهاده شده در سال 2008، 135 میلیون بار بازدید داشته است. اکنون این جستجوگر دست به اقدام جدیدی زده و تنها با یک کلیک اطلاعات فالوور اکانت‌های X «توییترسابق» و اینستاگرام را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


در بروز رسانی جدید گوگل تعداد فالوور اکانت‌ها نمایش داده می‌شود

این جستجوگر که به نوآوری و ریسک پذیری شهرت دارد در اقدام جدیدش بدون نیاز به بررسی دستی، تعداد فالوورهای اشخاص و برندها روی هر پلتفرم، را با یک سرچ ساده  به شما می‌گوید. این ویژگی روی دسکتاپ و گوشی در دسترس است و از شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله یوتیوب، لینکدین و اینستاگرام پشتیبانی می‌کند.

بروز رسانی جدید گوگل
بروز رسانی جدید گوگل

یکی از کاربران با انتشار پستی در X (توییتر سابق) نشان داد که تعداد فالوورها در همان سطر اول نام سایت‌ها، درست زیر عنوان نتیجه‌ی جست‌و‌جو نمایش داده می‌شود. به این ترتیب کاربران به راحتی می‌توانند تعداد فالوورهای افراد یا برندهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی را با یکدیگر مقایسه کنند.

هرچند این قابلیت باعث نگرانی تعدادی از کاربران شده است برخی معتقدند تعداد این فالوورها ممکن است واقعی نباشد و یا محبوبیت یک صفحه تنها با این ویژگی‌ها قابل سنجش نیست؛ اما به هر حال این قابلیت اطلاعات جالبی را در اختیار می‌گذارد شما با یک سرچ ساده موفق به مقایسه برند‌ها یا تعداد دنبال کننده شخصیت‌های مطرح شده و به راحتی از رقابت آنها با خبر می‌شوید.

در هر حال قابلیت نمایش تعداد فالوور اکانت‌های ایکس و اینستاگرام، می‌تواند یک افزونه‌ی مناسب و آگاهی‌‌بخش برای صفحه‌ی نتایج جست‌وجو باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بروز رسانی جدید گوگل چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر