;
coinex

ایلان ماسک از بازگشت هدلاین به لینک پیش نمایش X (توییتر سابق) خبر داد

ایلان ماسک با خبر بازگشت هدلاین به لینک پیش نمایش X / توییتر در پی دلجویی و کسب رضایت کاربران شبکه اجتماعی محبوب خود است.

ایلان ماسک در یک اقدام غیر منتظره از بازگشت هدلاین‌ها به پیش‌ نمایش لینک‌های ایکس (توییتر سابق) خبر داد. با آنکه پیش از این، عوامل اجرایی ایکس برای بهبود تجربه کاربری و تقویت محتوای این شبکه، تیترها را از پیش نمایش لینک‌ها حذف کرده بودند، اکنون با این خبر به نظر می‌رسد که موضع و رویکرد این شرکت به کلی تغییر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازگشت هدلاین به لینک پیش نمایش X / توییتر

در گذشته وجود هدلاین در لینک‌های توییتر باعث می‌شد که افراد در کوتاه‌ترین زمان ممکن اخبار را دریافت کرده و بدون نیاز به خواندن کل محتوا از زمینه اصلی مقاله آگاه شوند. به همین دلیل حذف تیتر و هدلاین‌ها در ابتدا با انتقادات بسیاری از سوی کاربران مواجه شد و نارضایتی‌های زیادی را به دنبال داشت.

حال در پاسخ به واکنش‌های منفی کاربران و یا به دلیل شکست این پروژه، ماسک تصمیم گرفته که دوباره سرفصل‌ها را در پیش نمایش لینک‌های توییتر قرار دهد. انتظار می‌رود که این ویژگی در به‌روزرسانی آینده ایکس / توییتر برای کلیه مشترکان فعال شود.

بازگشت هدلاین به لینک پیش نمایش X / توییتر

اما از آنجایی که از اول هم حذف تیترها برای افزایش زیبایی فضای توییتر بود، اکنون تیترها به صورت نیمه شفاف روی تصویر مقاله قرار خواهند گرفت. با این کار هم کاربران از درک سریع ماهیت مقاله عاجز نمی‌مانند و هم جذابیت‌های بصری مدنظر ایلان ماسک در ایکس حفظ خواهد شد.

به طور کلی واضح است که ایلان ماسک قصد دارد برای بهبود شبکه اجتماعی خود از نظرات و انتقادات کاربران استفاده کرده و در جهت رضایتمندی هرچه بیشتر آن‌ها تغییراتی را در برنامه اعمال کند. بازگشت هدلاین‌ها نیز برای اکثر اعضای این رسانه اجتماعی یک پیشرفت خوشایند خواهد بود که از طریق آن می‌توانند به راحتی و بدون صرف زمان به محتوای لینک‌ها دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره بازگشت هدلاین به لینک پیش نمایش X / توییتر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر