;
coinex

دریافت خسارت برای شرکت کنندگان در مسابقه چالش بازی اسکوئید گیم

مسابقه چالش بازی اسکوئید گیم در ورژن واقعی به شکلی درآمده که شرکت‌کنندکان درآن خواستار دریافت خسارت شده‌اند. چالش اسکوئید گیم واقعی چگونه برگزار می‌شود؟ در ادامه نوشته با ما همراه باشید.
حتماً سریال اسکوئید گیم (بازی مرکب) به یادتان هست؛ این سریال که توسط کشور کره جنوبی ساخته شده و نتفلیکس نیز عهده‌دار پخش آن بود، علی‌رغم دستیابی به رکورد بیشترین بازدیدکننده و فروش در این پلتفرم پخش فیلم، لحظات دلهره‌آوری را برای تماشاگران بوجود می‌آورد. حالا با وجود اینکه فصل دوم سریال اسکوئید گیم درحال فیلم‌برداری است، مسابقه چالشی این سریال نیز برگزار شده و 456 نفر در آن شرکت می‌کنند تا بتوانند برنده جایزه 4/56 میلیون دلاری شوند. اما این مسابقه نیز مانند سریال اصلی دلهره‌آور است. از این رو شرکت‌کنندگان حاضر در مسابقه چالش بازی اسکوئید گیم درخواست خسارت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران آغاز شد

مسابقه چالش بازی اسکوئید گیم قربانی می‌گیرد!

به تازگی خبر رسیده که وکلای شرکت‌کنندگان در مسابقات چالشی بازی مرکب از نتفلیکس به عنوان برگزارکننده این مسابقه درخواست پرداخت خسارت کرده‌اند. این خسارت به دلیل جبران بخشی از آسیب‌ها متحمل بر شرکت‌کنندگان درنظر گرفته شده است.

وکلای مدافع دو مدافع می‌گویند که موکلشان در این مسابقه آسیب‌های متعددی ازجمله افت دمای مرکزی بدن (هیپوترمی) و آسیب‌های مغزی و عصبی را متحمل شده‌اند. که از اگر خود سریال دیده باشید، می‌توانید درک کنید که این آسیب‌ها تا چه می‌توانند خطرناک باشند.

مسابقه چالش بازی اسکوئید گیم قربانی می‌گیرد!

گفته شده که شرکت “اکسپرس سالیسیتورز” وکالت افراد شاکی را برعهده گرفته است. این شرکت عنوان کرد که شرکت‌کنندگان زمانی دچار این آسیب‌ها شده‌ که مجبور شدند برای فیلم‌برداری ساعت‌ها بدون حرکت در سرما قرار می‌گرفتند.

در این رابطه، استودیو لمبرت نیز که تهیه‌کننده مسابقه است، تاکنون هیچ اظهارنظری نکرده و مشخص نیست که موضعی خواهد گرفت.

اما سخنگوی این برنامه با انتشار بیانیه‌ای گفت:

«ما سلامت شرکت‌کنندگان‌مان را به شدت جدی می‌گیریم.»

مسابقه چالش بازی اسکویید گیم چیست؟

در ژوئن 2022 نتفلیکس تصمیم گرفت تا سری واقعی سریال محبوب “بازی مرکب” را با شرکت‌کنندگان واقعی بسازد. این پلتفرم بلافاصله سفارش تولید این سری مسابقه را داد و استودیوی لمبرت با همکاری استودیو د گاردن به عنوان سازندگان این مسابقه، فیلم‌برداری این مسابقه را از ژانویه 2023 آغاز کردند.

مجموعه رئالیتی‌شو اسکویید گیم در بریتانیا ساخته و فیلم‌برداری شده است و شامل 1 فصل و 10 قسمت می‌شود.

این مسابقه همانظور که می‌دانید از سریال Squid Game ساخت کره جنوبی الهام گرفته که در آن 456 بازیکن برای برنده شدن جایزه 4.56 میلیون دلاری با یکدیگر رقابت می‌کنند. این افراد با الهام از خود سریال یک سری چالش‌ها از بازی مشهور “چراغ سبز، چراغ قرمز” را انجام دادند که به واسطه آن شرکت‌کنندگان می‌بایست مدتی طولانی بدون حرکت در جای خود می‌ماندند. همین بی حرکت ماندن طولانی در سرما نیز منجربه وارد آمدن آسیب‌های شدیدی عصبی به شرکت‌کنندگان شده است.

حدود 3 هفته پیش نیز تریلر رسمی مسابقه بازی مرکب با جایزه 4.56 میلیون دلاری منتشر شد. این مسابقه چالشی همانطور که می‌توانید حدس بزنید هیچ آسیب جانی ندارد و فقط شرکت‌کنندگان برای بردن جایزه ذکر شده با یکدیگر رقابت می‌کنند.
مسابقه چالش بازی اسکوئید گیم قربانی می‌گیرد!

گفتنی‌ست که جایزه 4.56 میلیون دلاری که نتفلیکس برای برنده این چالش درنظر گرفته است، یک رکورد محسوب شده و تا حالا چنین جایزه پُر و پیمانی برای یک مسابقه وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص رئالیتی‌شو مسابقه چالش بازی مرکب چیست؟ اگر شرایط فراهم بود آیا شما نیز در این مسابقه شرکت می‌کردید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر