;
coinex

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ اجرا خواهد شد

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X با قابلیت‌های جذاب، دیدنی و کارآمد حتی در گوشی‌های قدیمی و میان رده سامسونگ نیز در دسترس خواهد بود.

اپلیکیشن محبوب Galaxy Enhance-X یک ویرایشگر تصویر است که با تکیه بر هوش مصنوعی تغییرات خیره کننده‌ای را در تصاویر به وجود می‌آورد. اکنون سامسونگ اعلام کرده که این برنامه در گوشی‌های میان رده مانند گلکسی A53 و گلکسی A34 نیز اجرا خواهد شد. البته لازم است که دارندگان این گوشی‌ها پیش از دانلود این برنامه، از نصب آپدیت اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 اطمینان حاصل کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اپلیکیشن Galaxy Enhance-X

چند هفته پیش سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد که گلکسی Enhance-X برای برخی از گوشی‌های سری A با رابط کاربری One UI 6 منتشر خواهد شد. گلکسی A54 نیز اولین دستگاهی بود که از این اپلیکیشن پشتیبانی کرد. اکنون گزارش‌ها نشان می‌دهند که دو دستگاه دیگر به این لیست اضافه شده و استقبال کاربران را به دنبال داشته است.

گلکسی A34 که در برخی از بازارها به اندروید 14 دسترسی پیدا کرده، یکی از این دو دستگاه واجد شرایط است. دارندگان این گوشی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه گلکسی (Galaxy Store) این اپلیکیشن را دانلود کرده و از قابلیت‌های بی‌شمار آن لذت ببرند. گلکسی A53 هم با وجود اینکه از گوشی‌های سال 2022 سامسونگ است می‌تواند Galaxy Enhance-X را بارگیری کند.

اپلیکیشن Galaxy Enhance-X

این اطلاعات نشان می‌دهند که حتی گلکسی A33 نیز پس از دریافت آپدیت One UI 6 از Galaxy Enhance-X پشتیبانی خواهد کرد. البته این مسئله هنوز تایید نشده اما به احتمال زیاد شرکت سامسونگ برنامه Galaxy Enhance-X را به کلیه کاربران سری A پس از دریافت آپدیت اندروید 14 هدیه خواهد داد. بنابراین بهتر است که پس از به‌روزرسانی نرم افزار دستگاه خود حتما به فروشگاه گلکسی سر بزنید.

گلکسی Enhance-X با استفاده از هوش مصنوعی خدماتی مانند بهبود تصویر با یک ضربه و تنظیمات خاص از جمله HDR را به کاربران ارائه می‌دهد. در این اپلیکیشن طیف گسترده‌ای از ابزارها برای سفارشی‌سازی عکس وجود دارد. به عنوان مثال قابلیت HDR با تجزیه و تحلیل هایلایت‌ها، سایه‌ها، روشنایی و کنتراست، دامنه دینامیکی تصویر را گسترش می‌دهد و نور آن را بدون کاهش کیفیت بهبود می‌بخشد. علاوه بر این شدت HDR را می‌توان بین 0 تا 4 تنظیم کرد. همچنین از طریق ابزار Upscale این اپلیکیشن می‌توان کیفیت و رزولوشن تصاویر فشرده‌ای که حجم آن‌ها زیر 1 مگاپیکسل است را تا چهار برابر افزایش داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اپلیکیشن Galaxy Enhance-X چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر