coinex
راهنمای خرید تکراتو

خبری از نسخه 16 گیگابایتی در سری گلکسی اس 24 نخواهد بود!

طبق شایعات، سامسونگ در اتفاقی عجیب تصمیم گرفته تا سری گلکسی اس 24 را نهایتا نا 12 گیگابایت رم به بازار عرضه کند و خبری از نسخه 16 گیگابایتی نخواهد بود.

سامسونگ کمتر از دو ماه دیگر گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی خود را روانه بازار می‌کند. چندین ویژگی از این پرچمداران جدید در چند ماه گذشته فاش شده است. برخی شایعات می‌گویند که سامسونگ در نهایت حافظه RAM دستگاه‌های بالارده خود را ارتقاء خواهد داد، اما یک شایعه جدید این ادعا را رد می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


خبری از نسخه 16 گیگابایتی در سری گلکسی اس 24 نخواهد بود!

به گفته یک منبع قابل اعتماد به نام Ice Universe ، نسخه پایه Galaxy S24 با 8 گیگابایت RAM عرضه خواهد شد و امکان ارتقاء حافظه در نسخه‌های گران‌قیمت‌تر وجود ندارد. اما Galaxy S24+ نسخه‌ای با 12 گیگابایت RAM خواهد داشت، اما نسخه پایه آن همچنان از 8 گیگابایت RAM استفاده می‌کند. این منبع همچنین ادعا می‌کند که Galaxy S24 Ultra همچنان با 8 گیگابایت RAM در مدل ورودی و با 12 گیگابایت RAM در مدل با مشخصات بالاتر عرضه خواهد شد.

اگر این اطلاعات درست باشند، به نظر نمی‌رسد که این خبر برای سامسونگ خوب باشد. کاربران دوست نخواهند داشت که سامسونگ در هر چهار سال متوالی هزینه‌ها را کاهش دهد و در خط محصولات پرچمدار خود حافظه RAM بیشتری ارائه ندهد. این در شرایطی اتفاق می‌افتد که انتظار می‌رود این دستگاه‌ها هوش مصنوعی اختصاصی گلکسی را ارائه دهند که نیاز به حافظه بیشتری دارد. به خصوص در مقایسه با سایر گوشی‌های رقیب از برندهای اندرویدی که حافظه RAM 16 گیگابایتی یا حتی تا 24 گیگابایتی را در برخی مدل‌ها ارائه می‌دهند، این وضعیت به شدت ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

گلکسی اس 24
پست Ice Universe در شبکه اجتماعی ایکس

مشخصات گلکسی اس 24

به گفته شایعات، گوشی‌های Galaxy S24 و Galaxy S24+ در تمام کشورها به جز کانادا، چین و ایالات متحده، با پردازنده Exynos 2400 عرضه خواهند شد. Galaxy S24 Ultra دارای پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy خواهد بود. انتظار می‌رود سه گوشی همگی دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی باشند.

گوشی Galaxy S24 Ultra دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی است. Galaxy S24 و Galaxy S24+ دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی خواهند بود. همچنین، Galaxy S24 Ultra دارای قلم S Pen، باتری 5,000 میلی آمپرساعت و شارژ سریع 45 وات به بازار عرضه خواهد شد و Galaxy S24 با باتری 4,000 میلی آمپرساعت و پشتیبانی از شارژ 25 وات و Galaxy S24+ با باتری 4,900 میلی آمپرساعت و پشتیبانی از شارژ 45 وات از راه خواهند رسید.

همچنین، انتظار می‌رود همه گوشی‌ها دارای بلندگوهای استریو، 5G، GPS، Wi-Fi 7، بلوتوث 5.4، NFC و پورت USB Type-C باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تصمیم سامسونگ به حذف کانفیگ رم 16 گیگابایتی در سری گلکسی اس 24 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر