;
coinex

نسخه جدید Google Chat با بازطراحی در بخش‌های مختلف در راه است

طبق اخبار به دست آمده، نسخه جدید Google Chat با طراحی جدید در بخش‌های مختلف و همچنین بخش ناوبری به زودی برای کاربران اندروید و آی‌او‌اس منتشر خواهد شد.

پس از انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای نسخه وب، Google Chat برای اندروید یک بازطراحی بزرگ را دریافت می‌کند که عناصر واسط کاربری جدیدی را به همراه دارد. باید توجه داشت که این به‌روزرسانی همچنین برای کاربران iOS نیز در دسترس است. این ویژگی‌های جدید همراه با آیکون جدیدی هستند که Google Chat به تازگی به‌روزرسانی کرده است. از آنجایی که در مورد ویژگی‌های جدید صحبت می‌کنیم، به‌روزرسانی جدید Google Chat نوار ناوبری پایین صفحه را با طراحی بازسازی شده به همراه می‌آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه جدید Google Chat

Google Chat یک “نوار پیمایش جدید” در پایین با چهار بخش متناظر با نسخه وب دریافت می‌کند. قبلاً، فقط دو تب، یعنی چت و اسپیس، در نسخه موبایل وجود داشت. در ادامه به این بخش‌های نوار پیمایش جدید اشاره خواهیم کرد:

  • Home
  • Direct Messages
  • Spaces
  • Mentions

نوار ناوبری جدید شامل چهار تب یا بخش است که شبیه به نسخه وب است و در حال حاضر در حال توسعه است. طراحی قبلی تنها دو تب یا بخش برای پلتفرم موبایل داشت؛ چت‌ها و اسپیس‌ها. اما اکنون، شما تب‌های Home، پیام‌های مستقیم، اسپیس‌ها و Mentions را خواهید داشت.

در تب Home، می‌توانید به همه یادداشت‌های خود در یک منظره یکپارچه دسترسی پیدا کنید، در تب پیام‌های مستقیم می‌توانید تمامی گفتگوهای یک به یک خود را بررسی کنید، تب اسپیس‌ها لیست فشرده‌ای از تمامی اسپیس‌های شما نشان می‌دهد و تب اشاره به شما به شما نشان می‌دهد که چگونه به راحتی گفتگوها و اسپیس‌هایی را که در آنها به شما اشاره شده است پیدا کنید.

نسخه جدید Google Chat

گوگل در وبلاگ رسمی خود، طراحی مجدد Google Chat را نشان داده است. تنها تب چت بین تب‌های ایمیل و میت قرار دارد. این چهار تب/بخش جدید در یک محفظه شکل قرص شناور در بالای نوار پایین ظاهر می‌شوند. همچنین برای هر بخش نشانگر خوانده نشده و یک نوار شمارش یکپارچه در نوار پایین وجود دارد.

طراحی رابط کاربری جدید برای برنامه Android Google Chat به صورت گسترده برای همه، از جمله همه مشتریان Google Workspace و کاربران با حساب‌های شخصی گوگل منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه جدید Google Chat با طراحی جدید چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر