coinex
otetmarket
propification.com

تاریخ رونمایی هواوی Pocket S2 به تعویق افتاد

به گفته‌ی FixedFocus، احتمالا تاریخ رونمایی هواوی Pocket S2 به تعویق افتاده است و به جای دسامبر امسال، قرار است در فوریه 2024 معرفی شود.

در ابتدا قرار بود این گوشی همزمان با Huawei Nova 12 در این ماه عرضه شود، اما به گفته‌ی گزارش‌دهنده، هر دو عرضه به سال آینده به تعویق افتاده‌اند. هواوی در بازار گوشی‌های تاشو پیشرفت‌های قابل توجهی کرده است و دستگاه‌هایی را در سه دسته‌ی متمایز ارائه می‌دهد: ساید تاشو، تاشوی داخلی و سبک کناره‌باز. در ابتدای امسال، Huawei Mate X3 را معرفی کرد و پس از آن Mate X5 را عرضه کرد. هر دوی این دستگاه‌ها هم نقد و بررسی‌های مثبتی دریافت کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ رونمایی هواوی Pocket S2 به تعویق افتاد

شایعات حاکی از این است که هواوی در حال کار بر روی یک گوشی تاشوی نوع کناره‌باز جدید است، و احتمالا نام آن Pocket S2 باشد. افشاگر DigitalChatStation حتی تصویری را از چیزی که به نظر یک کیس شفاف برای این تلفن همراه می‌آید، به اشتراک گذاشته است.

تصویر نشان می‌دهد که پشت این گوشی دارای دو دایره بوده که و ابعاد آنها بزرگتر از آنچه در دستگاه‌های Pocket S و P50 Pocket دیده می‌شود است. با این حال، انتظار می‌رود طراحی کلی مشابه تلفن‌های تاشوی عمودی فعلی Huawei باشد.

تاریخ رونمایی هواوی Pocket S2 به تعویق افتاد

با توجه به گزارش اخیر درباره‌ی تاریخ رونمایی هواوی Pocket S2 ، باید برای عرضه‌ Pocket S2 کمی بیشتر صبر کنیم. انتظار می‌رود این تلفن جانشین Pocket S باشد که در نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شد.

به طور خلاصه، Pocket S با یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 778G 4G همراه است. همچنین، این دستگاه دارای یک صفحه OLED با اندازه 6.9 اینچ و رزولوشن 2790 × 1188 پیکسل، نرخ تازه‌سازی تا 120 هرتز و دارک مود PWM با فرکانس بالای 1440 هرتز است.

نمایشگر همچنین دارای نرخ نمونه‌برداری لمس 300 هرتز و پشتیبانی از 1.07 میلیارد رنگ با گستره رنگی وسیع P3 است. علاوه بر این، یک صفحه نمایش خارجی با یک صفحه نمایش OLED دایره‌ای به ابعاد 340 × 340 وجود دارد. منبع تغذیه تلفن یک باتری 4000mAh بوده که شارژ سیمی 40 وات را پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این گوشی هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر