coinex
راهنمای خرید تکراتو

نتفلیکس سه گانه GTA را به موبایل می‌آورد

با عرضه سه گانه GTA در پلتفرم موبایل، گیمر‌های موبایلی هم به‌زودی می‌توانند بازی‌های خاطره انگیز سری GTA را با گرافیک جدید‌تر و گیم پلی بهبود یافته تجربه کنند.

راک استار در سال 2021 یک ریمستر از بازی‌های GTA 3 ،GTA Vice City و GTA San Andreas را تحت عنوان GTA The Thrilogy عرضه کرد. در همان ابتدا قرار بود مدت کوتاهی پس از عرضه، این بازی به موبایل هم بیایند، اما مشکلات متعدد بازی، عرضه سه گانه GTA را برای موبایل به تاخیر انداخته بود. حال نتفلیکس اعلام کرده که به‌زودی بازی GTA The Thrilogy را برای موبایل عرضه می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سه گانه GTA روی موبایل

بازی GTA The Thrilogy بر خلاف انتظار بازی خوبی از آب در نیامد و اکثر کاربران از مشکلات بازی و باگ‌های آن شاکی بودند. این مشکلات آنقدر زیاد بود که به‌نظر می‌رسید پورت موبایل بازی لغو شده است. اما نتفلیکس اعلام کرد که از 14 دسامبر، کاربران اندروید و iOS می‌توانند این بازی را روی موبایل خود تجربه کنند.

سه گانه GTA

سه گانه GTA هم روی اپلیکیشن Netflix و هم در فروشگاه Play Store و App Store موجود خواهد بود؛ اما برای بازی کردن آن، به اشتراک نتفلیکس نیاز خواهید داشت.

اکثر شما Netflix را به عنوان پلتفرم استریم فیلم و سریال می‌شناسید؛ اما این اولین باری نیست که نتفلیکس به صنعت گیم وارد شده و مدت‌هاست که توجه ویژه‌ای به بازی‌های موبایلی دارد. کتابخانه بازی‌های موبایلی نتفلیکس اخیرا پیوسته در حال توسعه بوده و هم‌اکنون بیش از 80 عنوان در سبک‌های مختلف مثل اکشن، ماجراجویی، بازی‌های کارتی، پازلی و… را شامل می‌شود.

طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود بازی‌های موبایلی تا پایان سال 2023 حدود 184 میلیارد دلار درآمد داشته باشند، یعنی حدود 50 درصد از کل سهم بازار ویدئو گیم. نتفلیکس با عرضه سه گانه GTA روی موبایل قصد دارد ارزش کتابخانه بازی‌های موبایلی نتفلیکس را بالاتر ببرد و مشترکین جدیدی را به این سرویس جذب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو در این باره چیست؟ به نظر شما سه گانه GTA روی موبایل می‌تواند عملکرد ضعیف نسخه اصلی را جبران کند؟ حتما دیدگاه خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را در تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر