;
coinex

قابلیت ارسال تصاویر با کیفیت اصلی در واتس‌اپ برای کاربران iOS ممکن شد

قابلیت ارسال تصاویر با کیفیت اصلی در واتس‌اپ برای کاربران iOS ممکن شد. این ویژگی احتمالا به زودی برای کاربران اندروید نیز در دسترس قرار بگیرد.

اگر تا به حال عکس یا ویدیو را از طریق واتس اپ ارسال یا دریافت کرده باشید، احتمالاً از کیفیت بد آنها مطلع هستید؛ زیرا واتس‌اپ کیفیت هر دو را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. اما در به‌روزرسانی جدید نسخه سیستم‌عامل iOS این مشکل برطرف شده و در نهایت به کاربران اجازه داده شده تا تصاویر و ویدیوها را با کیفیت کامل به اشتراک بگذارند. البته این به‌روزرسانی در حال حاضر برای iOS منتشر شده و هنوز نسخه اندروید آن عرضه نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت ارسال تصاویر با کیفیت اصلی در واتس‌اپ

وقتی عکس یا ویدیویی را از طریق iMessage ارسال می‌کنید، گیرندگان فایلی با وضوح کامل را دریافت می‌کنند. اما در مورد WhatsApp اینطور نیست. برای صرفه جویی در پهنای باند، واتس اپ وضوح عکس‌ها و ویدئوهای ارسالی را کاهش می‌دهد، تا حدی که اغلب آنها کیفیتشان بسیار افت می‌کند. اما ظاهرا و در نهایت در آخرین نسخه برنامه iOS که اکنون در حال انتشار است، این وضعیت در حال تغییر است.

واتس اپ در حال ارائه قابلیتی برای ارسال عکس و فیلم به عنوان سند برای حفظ کیفیت اصلی است و این قابلیت در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است. این بهبود در نهایت به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت عکس‌ها و فیلم‌ها را بدون نیاز به انجام چندین مرحله، با کیفیت اصلی خود به اشتراک بگذارند.

چند روز پیش واتس اپ آپدیت 23.24.73 را برای iOS در اپ استور منتشر کرد. به لطف تغییرات رسمی ارائه شده توسط واتس اپ، متوجه شدیم که این ویژگی در نهایت با آخرین به‌روزرسانی برای همه عرضه می‌شود.

Screenshot showing photo and video sent as file in WhatsApp.

البته واتس اپ همچنان تنظیمات ارسال عکس و ویدئوی آن بر روی پیشفرض است که یعنی همچنان کیفیت عکس‌ها افت می‌کند. برای ارسال نسخه با وضوح کامل، دکمه + را فشار دهید، اما عکس را انتخاب نکنید. در عوض، روی Document ضربه بزنید و سپس Choose Photo or Video را از آنجا انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که گیرنده هنگام ارسال با استفاده از این روش، پیش نمایشی از عکس یا ویدیو را نمی‌بیند و فقط نام فایل را می‌بیند.

مجددا یادآور می‌شویم که در حال حاضر این قابلیت فقط برای نسخه iOS ارائه شده و قابل دریافت است که در نوع خود کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا متا معمولا ویژگی‌های جدید واتس اپ را ابتدا برای نسخه اندروید ارائه می‌کرد و سپس برای آیفون‌ها در دسترس قرار می‌گرفت. با این حال، کماکان کاربران اندرویدی باید برای تجربه و استفاده از این ویژگی منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت ارسال تصاویر با کیفیت اصلی در واتس‌اپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر