;
coinex

تریلر مود No Return بازی The Last of Us Part 2 Remastered منتشر شد

سونی به تازگی تریلر مود No Return بازی The Last of Us Part 2 Remastered را منتشر کرده و هفت شخصیت جدید این مود را به علاقه‌مندان سری لست آو آس معرفی کرده است.

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری سونی، سری بازی‌های The Last of Us است. بازی‌هایی که با گیم پلی جذاب و داستان فوق‌العاده شناخته می‌شوند. نسخه ریمستر از قسمت دوم لست آو آس علاوه بر بهبودهای گرافیکی و ارتقا به نسل نهم، شامل محتوای جدیدی به نام Lost Level و مود No Return می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر مود No Return بازی The Last of Us Part 2 Remastered

No Return یک حالت روگ‌لایک است که در آن بازیکن باید برای بقای خود تلاش کند. سونی جزئیات بیشتری از این مود را در یک تریلر به‌ نمایش گذاشته که در ادامه می‌توانید آن‌ را مشاهده کنید. (توجه: تماشای این تریلر ممکن است برخی از دشمنان بازی اصلی The Last of Us Part 2 را اسپویل کند. پیشنهاد می‌شود اگر بازی‌ اصلی را انجام نداده‌اید از تماشای این تریلر خودداری کنید.)

 

در حالت یک‌نفره (سولو)، هدف بازی این است که خود را در برابر دشمنان و فایت‌ها سالم نگه دارید و تا هر زمان که می‌توانید زنده بمانید. گیم‌پلی بازی شامل روش‌های متنوع نبرد مثل آتش زدن دشمنان می‌شود که با جلوه‌های بصری زیبا همراه می‌شود.

مود No Return بازی The Last of Us Part 2 Remastered شامل 10 شخصیت قابل بازی است. علاوه بر کاراکتر‌های اصلی مثل جوئل، الی و ابی، شخصیت‌های جدیدی با نام‌های دینا (Dina)، جسی (Jesse)، تامی (Tommy)، لو (Lev)، یارا (Yaral)، مل (Mel) و مانی(Manny) در مود No Return قابل بازی خواهند بود که به مرور و با پیشرفت در بازی امکان استفاده از آن‌ها فراهم می‌شود. هر شخصیت سبک نبرد متفاوت و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد؛ برای مثال کاراکتر دینا می‌تواند مین و بمب بسازد و یا اگر شخصیت یارا را انتخاب کنید برادرش Lev به او در مبارزات کمک می‌کند.

با پیشروی در مود No Return علاوه بر باز کردن شخصیت‌های جدید، می‌توانید اسکین‌های متنوع و اسلحه‌های بهتری را به‌دست بیاورید و آن‌ها را ارتقا دهید. بازی The Last of Us Part 2 Remastered قرار است 19 ژانویه (29 دی) برای PS5 عرضه شود. همچنین کسانی که قبلا بازی را روی PS4 داشته‌اند با پرداخت 10 دلار می‌توانند آن‌را به نسخه نسل نهم ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تریلر مود No Return بازی The Last of Us Part 2 Remastered چیست؟ فکر می‌کنید این مود مورد توجه طرفداران بازی The Last of Us قرار می‌گیرد؟ حتما دیدگاه خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را در تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر