;
coinex

نسخه کامپیوتری بازی GTA VI عرضه نخواهد شد

شرکت راک استار با انتشار تریلر رسمی بازی Grand Theft Auto VI، پلتفرم‌های مقصد آن را هم اعلام کرد. طبق این اطلاعات، نسخه کامپیوتری بازی GTA VI در زمان لانچ عرضه نخواهد شد.

امروز نخستین تریلر رسمی GTA VI منتشر شد و به همراه آن، راک استار لیست پلتفرم‌های این بازی را نیز اعلام کرد. هرچند در زمان لانچ، نسخه PC بازی GTA VI منتشر نمی‌شود، اما احتمال دارد در آینده در دسترس گیمرهای کامپیوترهای شخصی قرار بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسخه کامپیوتری بازی GTA VI عرضه نخواهد شد

شرکت راک استار در بیانیه رسمی خود اعلام کرد که این بازی تنها برای کنسول‌های نسل حاضر «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) منتشر خواهد شد و خبری از عرضه نسخه PC بازی Grand Theft Auto VI نیست.

نسخه کامپیوتری بازی GTA VI عرضه نخواهد شد

در بازی GTA 6، شاهد شهر وایس‌سیتی (Vice City) واقع در ایالت لئونیدا (Leonida) هستیم. برای اولین بار، در این بازی پروتاگونیست زن به کاراکترها اضافه شده که نام آن لوسیا (Lucia) بوده و در زندان زنان به سر می‌برد. این پروتاگونیست با آزادی مشروط به زندگی جنایت‌کارانه خود در شهر ادامه می‌دهد. در ادامه می‌توانید برخی تصاویر از تریلر بازی GTA VI را مشاهده نمایید:

رسانه Insider-Gaming قصد دارد مکاتبه‌ای با روابط عمومی شکرت سازنده داشته باشد تا بفهمد نسخه کامپیوتری بازی جی تی ای 6 روانه بازار خواهد شد یا نه. اما به طور کلی، کمپانی Rockstar معمولا با تاخیر 6 ماهه نسخه PC بازی‌های خود را منتشر می‌کند.

در سال 2015،‌ بازی GTA V برای پلتفرم PC منتشر شد و نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 در پاییز سال 2019 در دسترس گیمرها قرار گرفت. بازی GTA VI هم احتمالا در تاریخ 5 اکتبر سال 2025 (13 مهر 1404) در بازار منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما نسخه کامپیوتری بازی GTA VI با تاخیر منتشر می‌شود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر