;
coinex

تماشا کنید: اولین تریلر GTA 6 منتشر شد

اولین تریلر GTA 6 به طور ناگهانی و پیش از موعد قبلی، در کانال یوتیوب راک‌استار گیمز منتشر شد. برای تماشای این تریلر هیجان‌انگیز و جذاب همراه ما باشید.

بالاخره اولین تریلر بازی مورد انتظار GTA 6 یا GTA VI پس از افشا اطلاعات و شایعات بسیار، به طور رسمی منتشر شد. پیش‌تر قرار بود که این تریلر ساعت 17:30 به وقت ایران منتشر شود اما راک‌استار به طور ناگهانی حدود ساعت 3 بامداد امروز از بازی GTA 6 رونمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر GTA 6 منتشر شد

شب گذشته اولین تریلر GTA 6 لو رفت و راک‌استار هم مجبور شد تا این تریلر را 14 ساعت پیش از تاریخ اعلامی قبلی منتشر کند. با این حال تریلر GTA VI تا لحظه نگارش این خبر، در یوتیوب بیش از 57 میلیون بازدید داشته که یک رکورد به حساب می‌آید. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را مشاهده کنید. (توجه: محتوای این ویدئو ممکن است برای کودکان مناسب نباشد.)

 

اولین چیزی که در تریلر GTA 6 به چشم می‌آید گرافیک فوق‌العاده و محیط پویا بازی است. سپس با شخصیت لوسیا (Lucia) آشنا می‌شویم که یکی از شخصیت‌های اصلی و قابل بازی است. لوسیا اولین شخصیت اصلی زن در سری بازی‌های GTA خواهد بود. البته بازی یک شخصیت اصلی دیگر نیز دارد که در سرقت‌ها شریک و همدست لوسیا است. این تریلر نشان می‌دهد که راک‌استار در طراحی انیمیشن‌های بازی با دقت عمل کرده و حرکات شخصیت‌ها و NPCها خیلی طبیعی و پویا به‌نظر می‌رسد.

بخشی از این تریلر یک دقیقه و سی ثانیه‌ای به صحنه‌هایی تعلق دارد که در شبکه اجتماعی بازی به اشتراک گذاشته شده بودند. ظاهرا استفاده از موبایل و شبکه‌های اجتماعی یکی از المان‌های مهم در بازی خواهد بود.

تریلر GTA 6 چیز زیادی از گیم‌پلی یا وسعت نقشه و جزئیات آن مشخص نکرده و بیشتر به معرفی بازی و نمایش حال و هوای آن پرداخته است. بازی GTA 6 قرار است سال 2025 منتشر شود و طرفداران برای تجربه این عنوان باید حداقل 13 ماه منتظر بمانند. البته در این مدت احتمالا تریلر و اخبار بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

راک‌استار اعلام کرد که این بازی در ابتدا فقط برای کنسول‌های نسل نهمی Xbox Series S/X و PlayStation 5 عرضه خواهد شد و نسخه PC با فاصله منتشر خواهد شد. طبعا هم خبری از انتشار برای کنسول‌های نسل هشتمی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره بازی GTA 6 چیست؟ به نظر شما GTA VI می‌تواند انتظار گیمر‌ها را بر‌طرف کند؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    این حالش خوب نیست😂😂😂

    پاسخ

    فقط باید حسرت بکشیم بعضیامون. چون هیچ وقت پول سیستمی که این بازی رو اجرا کنه نخواهیم داشت….

    پاسخ

    پیامبر اکرم میفرماید نگاه کردن gta6 با خانواده حرام است زیرا اگر بازی را با خانواده ببینید کنسول شما غیب و دیگر ظاهر نمیشد همانگونه که میدانید که gta5 را اگر با خانواده بازی کنید همان شب قیامت میشود و دو فرشته می ایند و به پشت هایتان میزنند و میگویند بچشید عزاب سوزان جهنم را……………. دو فرشته کنایه از پدرو مادر و قیامت همان دعوای خانوادگی است.

    پاسخ

    این حالش خوب نیست😂😂😂

    پاسخ

    عالی بود چقدر دنبال تریلر gtavi بودم❤️

    پاسخ