coinex
راهنمای خرید تکراتو

برترین برند گوشی هوشمند چینی برای عرضه اولیه سهامش برنامه‌ریزی می‌کند

آنر که پیش‌تر زیر مجموعه‌ای از شرکت هواوی بود برای عرضه اولیه سهام خود آماده می شود. طبق آمارهای منتشر شده گوشی‌های آنر در سه ماهه سوم سال 2023 برترین برند گوشی هوشمند چینی شناخته شد.

آنر (Honor) یک نام تجاری محصولات الکترونیکی است که بخشی از فعالیت‌های خود را معطوف به تولید گوشی‌های هوشمند با طراحی جدید برای هدف قرار دادن مصرف‌کنندگان جوان کرده‌ است.این برند که در ابتدا زیر مجموعه گروه فناوری هوآوی بود در سال 2020 از این شرکت جدا شد و از آن زمان تاکنون رشد سریعی را تجربه کرده و به برترین برند گوشی هوشمند چینی در سال 2023 تبدیل شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آنر برترین برند گوشی هوشمند چینی

که هنوز کارهای زیادی از جمله سازماندهی مجدد هیئت‌مدیره را در برنامه دارد، به نظر می‌رسد به عرضه اولیه سهام  شرکت نیز فکر می‌کند. بر اساس گزارشی که رویترز منتشر کرده این شرکت آماده است تا با عرضه اولیه سهام خود وارد مرحله بعدی شود. ظاهراً مدیران آنر درحال آماده‌شدن برای عرضه اولیه سهام (IPO) آن هستند که طی آن Honor به یک شرکت عمومی تبدیل می‌شود.

در این گزارش جزئیات بیشتری درباره این موضوع که سهام شرکت در کجا و چه زمانی فهرست خواهد شد، ارائه نشده است و تاریخ آن هنوز مشخص نیست.

 

آنر برترین برند گوشی هوشمند چینی 
آنر برترین برند گوشی هوشمند چینی

به گفته رویترز، پس از انتخابات جلسه سهام‌داران شرکت، نتیجه این شد که «وو هوی» به‌عنوان مدیر و رئیس هیئت‌مدیره و «وان پیائو» به‌عنوان نایب‌رئیس آنر فعالیت کنند. اما  تمام تغییرات آنر به اینجا  ختم نمی‌شود و هیئت‌مدیره‌ی این برند برای پذیرش تنوع و برآورده‌کردن الزامات نظارتی شاهد تغییرات دیگری هم خواهد بود.

با اینکه بازار گوشی‌های هوشمند چین همچنان درحال سقوط است، اما  داده‌های IDC و Counterpoint خبر از بهبود روند رشد شرکت آنر دارد. به طوریکه موفق شده میزان فروش خود را نسبت به سه‌ماهه سوم سال گذشته افزایش داده و به برترین برند گوشی هوشمند چینی تبدیل شود.

شهرت آنر به همینجا ختم نمی‌شود با اینکه بازار گوشی‌های هوشمند در اروپا نیز چندان جذاب دنبال نمی‌شود و تعداد دستگاه‌های عرضه‌شده برندهای معتبر سال به سال درحال کاهش است. اما آنر در این بازار نیز موفق شده تا سهم خود را بهبود دهد و در بین 5 برند برتر، تنها شرکتی باشد این کار را انجام داده است.

به‌تازگی دو گوشی آنر 100 و آنر 100پرو با اسنپدراگون 7 نسل 3 و اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی انتخاب آنر به عنوان برترین برند گوشی هوشمند چینی چیست؟ به نظر شما این برند ارزش این اعتبار را دارد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر