coinex
راهنمای خرید تکراتو

مدیر ارشد اپل قصد خروج از این کمپانی بزرگ را دارد

تانگ تن مدیر ارشد اپل ، این شرکت را ترک می‌کند. تانگ تن که نقش مهمی در طراحی و توسعه آیفون و اپل واچ داشته قصد خروج از کمپانی اپل را دارد.

انتشار خبر این تصمیم، تنها چند روز پس از خبر بازنشستگی استیو هاتلینگ، معاون سخت‌افزار اپل اعلام شده است. استیو هاتلینگ که مسئولیت بررسی فناوری‌های کلیدی اپل از جمله فیس ایدی، تاچ آیدی، بازخورد لمسی و پروموشن و همچنین مسئول هدایت تیم مهندسی دوربین بود، قصد بازنشستگی دارد. با این وجود خروج تانگ تن موجب تغییرات اساسی در قسمت سخت افزار اپل می‌شود.

بیشتر بخوانید: خالق تاچ آیدی و فیس آیدی قصد جدایی از کمپانی اپل را دارد

تانگ تن نقش مهمی در طراحی و اجرای محصولات مهم اپل از جمله ایرپادها، آیفون و اپل واچ داشت اکنون با رفتن او تغییرات اساسی در شرکت رخ خواهد داد. به گزارش بلموبرگ چندین نفر از کارمندانی که زیر نظر جان ترنوس (معاون ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل) مشغول به کار بودند از این پس جایگاه خوبی در این شرکت به دست می‌آورند.

با خروج تن، ریچارد دین که مدیر طراحی آیفون بود از این پس مسئول طراحی این محصول هم می‌شود. اپل اعلام کرده که مسئولیت طراحی اپل واچ هم به عهده کیت برگران معاون مهندسی سخت‌افزار مک قرار خواهد گرفت. همچنین نظارت بر تیم لوازم جانبی و آکوستیک ایرپادمتیو کاستلو، مدیر ارشد عملیاتی سابق بیتس و هوم پاد، واگذار می‌شود.

با رفتن تن از این به بعد گزارش‌ها مستقیما به جان ترونس معاون ارشد مهندسی سخت افزار اپل ابلاغ خواهد شد.

کارمندان اپل رفتن تانگ تن را ضربه‌ای بزرگ تلقی کردند چرا که با رفتن تن به عنوان مدیر ارشد اپل تغییرات اساسی را در این کمپانی بزرگ شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر