;
coinex

جراحی‌های زبیایی به حیوانات خانگی ایرانی رسید؛ از فرم دهی بینی تا خوش صدا کردن سگ و گربه

طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد جراحی زیبایی حیوانات خانگی هم پایش به کشور باز شده است. شاید دور از ذهن به نظر برسد اما واقعی‌ست و برخی از صاحبین حیوانات قصد دارند با انجام عمل‌های زیبایی، ظاهر یا صدای آنها را تغییر دهند.

جراحی های زیبایی قدمت بسیاری دارند و از گذشته های دور انسان های بسیاری مشتاق انجام تغیراتی در ظاهر خود هستند. اما اخبار عجیبی گزارش شده که نشان می‌دهد عمل‌های زیبایی به حیوانات هم راه یافته است. اعلام شده که برخی سعی دارند برای حیوانات خود عمل زیبایی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: سازمان محیط زیستی PETA اپل را به عنوان برترین برند سال معرفی کرد

فرم دادن به بینی، بزرگ کردن چشم، صاف کردن و کشیدن پوست، برداشتن چربی، تیز کردن گوش افتاده، بوتاکس، خالکوبی و … از جمله عمل‌هایی است که برخی برای زیباتر شدن حیوانشان انجام می‌دهند.

انجام همچنین اعمالی بسیار عجیب به نظر می‌رسد اما عجیب‌تر اینکه این عمل زیبایی بر روی حیوانات با قیمت‌های نجومی در حال انجام است.

چنین تصمیماتی غیر واقعی به نظر می‌رسد اما در حال انجام است به هر حال باید دید که چنین تغییراتی چقدر در میان مردم پذیرفته می‌شوند و آیا این تغییرات برای حیوانات خطراتی را به همراه دارد یا نه.

بیشتر بخوانید: 

نظر شکا درباره‌ی جراحی زیبایی حیوانات خانگی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ با تکراتو  و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر