coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها از شبکه تماشا [+خلاصه داستان]

امپراطور افسانه ها به کارگردانی میونگ وو لی، از شبکه تماشا روی آنتن خواهد رفت. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها با ما همراه شوید.

مجموعه امپراطور افسانه ها (Ja Myung Go) یا جا میونگ گو (자명고)، که دنباله‌ای بر سریال پربیننده‌ی جومونگ است، پس از پایان سریال امپراطور بادها، برای اولین بار از تلویزیون پخش خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

سریال کره ای «پرنسس جا میونگ» در سال 2009 ساخته شده و روایتی از دوران امپراطوری موهیول و درگیری بین گوگوریو و کشور ناک رانگ است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کره ای و تاریخی هستید، می‌توانید سریال امپراطور افسانه ها را پس پایان سریال امپراطور بادها، از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها از شبکه تماشا

سریال کره‌ ای امپراطور افسانه ها، پس پایان سریال امپراطور بادها پخش خواهد شد. بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال امپراطور افسانه ها ساعت 19:00 خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۱ بامداد، ۷ صبح و ۱۳ ظهر روز بعد که زمان پخش تکرار سریال امپراطور افسانه ها از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال امپراطور افسانه ها

می‌توان گفت در جا میونگ گو (자명고) ماجرای جنگ‌های بین نوه‌های جومونگ و سوسانو به تصویر کشیده شده است. در سریال جا میونگ گو برخی از بازیگران سریال امپراطور بادها نیز حضور دارند. موهیول در این سریال پیر مردی جاه‌طلب است. شخصیت اصلی داستان شاهزاده هودونگ است و داستان حول محور او می‌چرخد.

البته این مجموعه بر خلاف «افسانه جومونگ» و «امپراطور بادها»، موفقیت چشمگیری در زمان پخش در کره به دست نیاورده و به جای 50 قسمت در 39 قسمت به پایان رسید.

خلاصه داستان سریال امپراطور افسانه ها

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها از شبکه تماشا، سراغ قصه‌ی این مجموعه‌ی درام، تاریخی و اکشن می‌رویم که درباره‌ی ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است؛ البته پسر او شاهزاده هودونگ، شخصیت اصلی داستان سریال جا میونگ گو است.

داستان سریال امپراطور افسانه ها
زمان پخش تکرار سریال امپراطور افسانه ها از شبکه تماشا

در خلاصه داستان سریال امپراطور افسانه ها آمده است: «می‌گویند امپراطوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که از پوست گاو درست شده بود و این طبل در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا درمی‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند.

البته به احتمال زیاد، طبل توسط راهب اعظم که دختر امپراتور بود به صدا درمی‌آمد. این مسئله موجب ترس و هراس همه اقوام و امپراطوری‌های همسایه بود. به طوری که ناکرانگ را کشوری مقدس می‌پنداشتند که طبل خدایان از آن محافظت می‌کند.

در این میان موهیول، امپراتور گوگوریو، که در فکر تسخیر ناکرانگ بود به همراه پسرش هودونگ، نقشه‌ای می‌چیند تا با نابودی این طبل، راه تسخیر این امپراطوری هموار شود؛ پیش از این گوگوریو چند بار به خاک ناکرانگ تجاوز کرده بود اما هر بار به دلیل به صدا درآمدن طبل، نیروهای مدافع به موقع مانع از ورود مهاجمان می‌شدند.

هودونگ فرزند موهیول طبق نقشه به ناکرانگ فرار می‌کند و پناهنده می‌شود. پس از مدتی دختر دوم امپراتور چویری، لاهی، به هودونگ علاقه‌مند می‌شود و با او ازدواج می‌کند. اما هودونگ عاشق دختر اول امپراتور (جا میونگ) است.»

بازیگران اصلی سریال امپراطور افسانه ها

زمان پخش سریال امپراطور افسانه ها
ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها
  • جونگ ریو-وون در نقش شاهزاده جامیونگ یا پوکولی
  • یونگ یو در نقش کودکی شاهزاده جامیونگ
  • جونگ کیونگ هو در نقش شاهزاده هودونگیئو
  • جین-گو در نقش نوجوانی شاهزاده هودونگ
  • کانگ سو هان در نقش کودکی شاهزاده هودونگ
  • پارک مین یونگ در نقش شاهزاده لاهیجین
  • جی هی در نقش کودکی شاهزاده لاهی
  • لی می سوک در نقش وانگ جاشیل (مادر لاهی)
  • سونگ هیون آ در نقش سونگ مائه سئول سو (همسر سوم موهیول)
  • کیم سونگ ریونگ در نقش موهاسو (مادر جامیونگ، همسر اول چوی ری و ملکه نانگ نانگ)
  • هونگ یو سئوب در نقش چویری پادشاه ناک رانگ (پدر جامیونگ و لاهی)
  • مون سونگ کئونگ در نقش موهیول پادشاه گوگوریو (پدر هودونگ و همسر اول او یئون دختر وزیر بویو و شاهزاده بویو)
  • کیم سو-هیون در نقش میو ری
  • لیجو هیون در نقش وانگ هول (ژنرال بزرگ نانگ نانگ، عموی لاهی، برادر کوچک وانگ جاشیل و وانگ گوگن)
  • پارک گون تائه در نقش کودکی وانگ هول
  • یو اوک هوان در نقش ایل پوم یا هانگ کای (پسر دال گبی ندیمه مو هاسو از دونگ مویون، محافظ جامیونگ)
  • یون چان در نقش کودکی ایل پوم
  • گو سو-هی در نقش مو یانگ هی (همسر اول وانگ گوگن و همسر دوم وانگ هول)
  • لی وون جونگ در نقش چا چا سونگ (رئیس تئاتر جوی و سرپرست جامیونگ و ایل پوم)
  • جو می ریونگ در نقش می چو (همسر چا چا سونگ)

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال امپراطور افسانه ها نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال امپراطور افسانه ها جونگ ریو-وون، یونگ یو، جونگ کیونگ هو، جین-گو، کانگ سو هان، پارک مین یونگ، جی هی، لی می سوک، سونگ هیون آ، کیم سونگ ریونگ، هونگ یو سئوب، مون سونگ کئونگ، کیم سو-هیون، لیجو هیون، پارک گون تائه، یو اوک هوان، یون چان، گو سو-هی، لی وون جونگ و جو می ریونگ نقش‌آفرینی کردند.

سریال امپراطور افسانه ها چند قسمتی است؟

سریال امپراطور افسانه ها در 39 قسمت ۶۵ تا ۷۰ دقیقه‌ای، به کارگردانی میونگ وو لی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال امپراطور افسانه ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (11 نظر)

    افسانه کره همش برحسب چرتوپرته اگه راستم باشه همش سرخاک خودشون جنگ میکنن نه کشوردیگه واقعآ خنده داره

    پاسخ

    واقعا اینجور مواقع که یک بی سواد سایبری ساندیس خور که هیچ بویی از انسانیت نبردن، بدون دلیل توهین میکنن یک ذره میفهمم سولی (بازیگر نقش کودکی پرنسس سونهوا در افسانه سودونگ و عضو گروه دخترونه f(x)، یا این اواخر لی سون کیون (بازیگر نقش سرآشپز در سریال پاستا و بازیگر فیلم انگل) که به خاطر توهین ها و حملات مجازی در بخش کامنت های سایت ها و شبکه های اجتماعی به جایی رسیدن که خودکشی کردند

    پاسخ

    سریالی است که مخاطب راگیج میکندبرعکس سریال جومونگ وامپراتوربادها، این سریال جذابیتی نداردفقط جنگ وکشورگشایی، حالاهم که مقدارپخش سریال رانصف کرده اندوساعت۲۰ سریال جنگجویان کوهستان پخش میشودکه مدت تایم آن۳۰دقیقه است به نوعی هر۲سریال مدت پخش آنها اندازه قسمتهای قبلی امپراطور افسانه هاهستندبایداین سریال تمام میشدبعدجنگجویان کوهستان راپخش میکردند

    پاسخ

    سریال جالب و تماشایی است. غافلگیری هایی هم برای بیننده داره
    این یارو یاوه نویس هم که 200 خط دری وری نوشته این قدر حرص نخوره و جوش نزنه بهتره

    پاسخ

    با سپاس از مطلب شما. همه مطالبی که نوشتید در مورد سریال پرنسس جامیونگ گو درسته! غیر از اون اولش که گفتین این سریال جنگ بین نوه های جومونگ و سوسونو هست. این در مورد سریالی صدق میکنه که نامش رو گذاشتند امپراطور افسانه ها و تیزرش هم در شبکه تماشا پخش شده.
    نام درست سریال شاه گونچوگو (گئونچوگو) هست یا King of the Legend و محصول 2010 شبکه یک کِی بی اس. این سریال در 60 قسمت تقریبا 60 دقیقه ای تولید شده و در مورد سیزدهمین پادشاه بکجه به نام بویوگو هست که پس از مرگ گونچوگو نام گرفت. داستانش حوادث سالهای 300 بعد میلاد تا 375 رو پوشش میده. اوایل سریال سالهای آخر سطلنت یازدهمین پادشاه بکجه شاه بیریو هست. در خلال سریال اتفاقات اوایل سلطنت بیریو رو هم پوشش میده که همزمان با سلطنت امپراطور میچون (میچئون) و گوگوکوُن هست. (گوگوکوُن Gogugwon شانزدهمین امپراطور گوگوریو با بازی لی جونگ وُن بازیگر نقش شاهزاده هِمیونگ در سریال سرزمین بادهاست که اینجا امپراطور سایو نام داره)
    سریال با بازگشتی به گذشته رابطه امپراطور دونگمیونگ یا همون جومونگ و همسر دومش سوسونو رو نمایش میده. به طوری که انگار جومونگ مثل … یه فرد هیچی ندار بوده و هرچی که داره از همسر تاجر و ثروتمندش هست. خنده داره که سوسونو با پرتاب تیر از کمان خودش، جومونگ رو که به کمانداری و هنر رزم مشهور بود، وسط جنگ شهری نجات میده😂اونطور نشون میدن که جومونگ به سوسونو خیانت کرده با واگذاری جانشینی به پسرش یوری که طبق گفته سوسونو تمام عمر در قصر بویو مشغول خوشگذرونی بوده، در حالیکه ادعا میکنه دو فرزند خودش زخم های بسیار در جنگ های تاسیس گوگوریو برداشتن و واسه همین سوسونو با پسرانش بیریو و اُنجو، افراد قلیه گیرو مردم جولبون به سمت جنوب حرکت میکنن. اما دعوا و جنگ های دو برادر یعنی پسرهای سوسونو از ووته رو نشون نمیده. همونطور که در سریال جومونگ دیدیم شخصیت بیریو خیلی قدرت طلب و البته ضعیف بود و برادرش اونجو از اون بهتر بود. بیریو که در میچوهیول ساکن شده بود چند بار به اونجو حمله میکنه و هربار شکست میخوره، اما سوسونو مانع کشته شدن پسر بزرگتر به دست برادر کوچکترش میشه. اُنجو با ثروت مادرش سوسونو و نیروی انسانی که از گوگوریو به همراه آوردن در حاشیه رود هان، سئول امروزی که آب و هوایی بسیار بهتر از سرزمین های شمالی که جولبون و گوگوریو در اون قرار داشتند، پادشاهی بِکجه رو پایه گذاری کرد. حاکمان بکجه خودشون رو از نسل بویو میدونستن نه گوگوریو و گوگوریو رو به چشم دشمن میدیدن. اونقدر که در قرن ششم بعد میلاد (که میشه زمان سلطنت پادشاه سونگ که همون ولیعهد سریال دختر امپراطور سوبک هیانگ باشه) نام کشور رو به نامبویو یا بویوی جنوبی تغییر میده و اونطور نشون میدن که فرمانرواها و مردم بِکجه احترام فراوانی برای سوسونو که مادربزرگ مقدس صداش میکنن قایل بودند.
    از اونجا که این سریال در مورد بکجه و شخص بویوگو، امپراطور گونچوگو هست، گوگوریو رو بَد داستان و امپراطور سایو رو حاکم روانی و بیرحم نشون میدن! در دوران امپراطور سایو اتفاقات بد زیادی برای گوگوریو رخ میده که اینجا به خوبی بهش پرداخته نمیشه. اما اگر درست یادم باشه نشون میده خاندان مورونگ از قبایل بزرگ مردم ژیانبی (کره ای ها اونطور که میشنوم توی سریال هاشون میگن سونبی جُک که همون قبیله ژیانبِی) که بخشی از سلسه یان سابق بودن توسط مورونگ هوآنگ تاسیس میشه و در دوران پسرش مورونگ چوی (در کره ای مویونگ سو تلفظ میشه، پسرانش هم مویونگ باو، مویونگ هی و مویونگ شی) با هم یعنی با بکجه به گوگوریو حمله میکنن. بکجه همسایه جنوبی گوگوریو بود و یان همسایه غربی. در اون دوران چندبار پایتخت گوگوریو گونگنه سونگ همون قلعه گوکنی به تصرف مورونگ هوآنگ در میاد. ملکه مادر و ملکه اول همسر سایو گروگان گرفته میشن. مورونگ هوآنگ وحشی گری بسیاری انجام میدن. از جمله اینکه مقبره خاندان سلطنتی گوگوریو رو خراب کرده، قبر امپراطور میچون رو زیر و رو کرده و باقیمانده جسد و استخوان هایش رو به عنوان بخشی از غنیمت جنگی و توهین به گوگوریو همراه خودشون میبرن. (البته که همه این توهین ها و حملات رو امپراطور گانگِتو با نام کوچک دامدوک که نوه سایو محسوب میشه از پسر دومش امپراطور گوگوک یانگ، با نابودی خاندان مورونگ و امپراطوری یان و وارثش هویان جواب خواهد داد در سریالی به نام امپراطور گانگِتو: فاتح بزرگ ( کشورگُشای بزرگ)
    فکر کنید اگر این دوستان عزیز کره ای، کوروش بزرگ و داریوش بزرگ، کمبوجیه و خشایارشاه و …اردشیر ساسانی، خسروپرویز و … و یا نادر شاه بزرگ داشتند چه می ساختند؟ اون وقت جلوی چینی ها از لحاظ تاریخی اصلا کم که نمیاوردن، زیاد هم میاوردن! حیف و صد حیف از این گذشته پرشکوه…

    پاسخ

    چه قدر دری وری و چرت و پرت نوشتی

    پاسخ

    تو دری وری نوشتی چون تاریخ نخوندی ایشون داره درست میگه

    پاسخ

    اندازه چند تا طومار کامنت نوشته
    اکثر حرف هاش بدرد نخور و اشتباهه

    پاسخ

    سلام
    اصلا این اطلاعاتی که دادین و اکثر سایت های دیگه کاملا نادرسته
    سریال امپراطور افسانه ها اصلا خودش یک سریال جدا از سریال جامیونگ گو هست و کاملا داستان متفاوتی داره
    سریالی هم که شبکه تماشا میخواد پخش کنه طبق اون تیزری که پخش کرد سریال امپراطور افسانه ها هست نه جامیونگ گو!
    داستان سریال امپراطور افسانه ها هم در مورد پسران سوسانو( بیریو و بخصوص اونجو هست که امپراطوری بکجه یا همون باکجه رو پایه گذاری میکنن) هست

    پاسخ

    سلام درسته اصلا این فیلم ربطی به جومونگ نداره و بر اساس تخیلات فرضی ساخته شده هرچند همون مجموعه جومونگ و گوگوریو خودش هم ۹۹درصد افسانه و دروغ هست ولی این فیلم امپراطور افسانه ها کاملا دروغ و افسانه هست حتی شخصیت هاش هم وجود خارجی نداشتن ضمنا این فیلم سیاسی هم هست انتظار میرفت بیشتر توجه می کردید و فیلم های بهتری رو دوبله می کردید که بار اخلاقی و تربیتی منفی نداشته باشه

    پاسخ

    چرت و پرت ننوشته اول برو تحقیق کن بعد نظر بده همینجوری روی هوا نظر نده

    پاسخ