;
coinex

واگذاری بیش از نیمی از سهام سرخابی‌ها به بخش خصوصی ؛ زمان عرضه اعلام شد

براساس اطلاعیه فرابورس ایران، واگذاری بیش از نیمی از سهام سرخابی‌ها به بخش خصوصی به زودی انجام خواهد شد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

فرابورس ایران از واگذاری بیش از نیمی از سهام سرخابی‌ها به بخش خصوصی در تاریخ 12 دی‌ماه 1402 خبر داد. براساس گزارش فرابورس، 51 درصد از سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در تاریخ ذکر شده در فرابورس عرضه خواهد شد. عرضه هردو باشگاه فوتبال محبوب ایران به 3 صورت عمده، نقدی و شرایطی در بازار پایه فرابورس ایران به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: فدراسیون فوتبال ایران در لیست سیاه فیفا ؛ ضربه مهلک فیفا به فوتبال ایران

واگذاری بیش از نیمی از سهام سرخابی‌ها به بخش خصوصی

بنابر اطلاعیه فرابورس ایران قرار است 51 درصد سهام باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار شود. سهام این دو باشگاه در تاریخ سه‌شنبه، 12 دی‌ماه 1402 در بازار پایه فرابورس به فروش گذاشته خواهند شد.

عرضه سهام باشگاه استقلال

طبق نامه شماره ۰۲/۲۳۹۲ به تاریخ 22 آذر 1402 شرکت گارگزاری باتک تجات (سهامی خاص)، سازمان خصوصی‌سازی 51 درصد معادل ۵,۵۰۳,۴۸۶,۵۰۰ تعداد سهام باشگاه استقلال (سهامی عام) متغلق به وزارت ورزش و جوانان را به صورت عمده، نقد و شرایطی در بازار پایه فرابورس ایران در تاریخ سه‌شنبه، 12 دی 1402 به فروش می‌رساند.

واگذاری بیش از نیمی از سهام سرخابی‌ها به بخش خصوصی

عرضه سهام باشگاه پرسپولیس

فرابورس ایران همچنین طبق نامه شماره ۲۹۷۵/ص/ ۱۴۰۲ به تاریخ 22 آذر 1402 شرکت کارگزاری بانک ملت (سهامی خاص)، همچنین سازمان خصوصی‌سازی 51 درصد معادل ۵,۳۶۲,۶۵۷,۶۵۰ تعداد سهام باشگاه پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به صورت عمده، نقد و شرایطی در بازار پایه فرابورس ایران در تاریخ سه‌شنبه، 12 دی 1402 به فروش می‌رساند.

واگذاری بیش از نیمی از سهام سرخابی‌ها به بخش خصوصی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص فروش 51 درصد از سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر